Topic: Een reportage die voor mij de knoop doorhakt

https://www.youtube.com/watch?v=elp18OvnNV0

Ik denk dat deze reportage/documentaire misschien interessant zal zijn voor de leden van dit forum die geen extreem-rechtse infiltranten zijn.

Komt het jullie misschien bekend voor:

Het "saai maken" van discussies?
Nodeloos argumenteren over zaken die er bijzonder weinig toe doen?
Met opzet "dwaas" overkomen?
Voor elke waardevolle post, 2 bullshit posts?
Dezelfde stoorzenders keer en keer opnieuw?
Het "trollen"? Namelijk, het met opzet verhitten van een discussie om reactie uit te lokken?

Dames en heren, er is een extreem-rechtse economische elite internationaal aan de macht die systematisch elke democratie op deze planeet infiltreert, ondermijnt, aanvalt, in diskrediet brengt, saboteert, saai maakt, ...

Het is allemaal begonnen volgens mij met het OSS, de militaire inlichtingendienst van de geallieerden in de tweede wereldoorlog.

Ik denk dat het OSS na de tweede wereldoorlog een geheime internationale inlichtingendienst heeft opgericht, waar de CIA deel van uitmaakt, net als de meeste westerse inlichtingendiensten.

Deze heeft agenten uitgezaaid en organisaties opgericht en instituties geinfiltreert over de gehele westerse en latijns-amerikaanse en zuid-aziatische landen, met als doel een traag maar zekere complete overwinning voor extreem rechts, hypercapitalisme, racisme en authoritarianisme/totalitarianisme.

Ze organiseren gebeurtenissen rondom de democratische wereld met als doel telkens een kleine duw naar rechts.
Bijvoorbeeld: de immigratiecrisis in Europa was met opzet slecht georganiseerd om dan nadien de immigratiekwestie als politiek middel te gebruiken, enzovoort.

En dat is precies wat er hier in ons landje is gebeurd in de late jaren 70 en eigenlijk de gehele jaren 80.

Ik geef u de organisatoren en de daders:

Overlords: CIA, Epstein, Reagan, Iran-Contra, The Bohemian Grove, Post-WW2 OSS, ...
Ik kan aan dit geheel geen naam geven want ik weet de naam niet, maar in de woorden van Hugo Coveliers: "Duistere machten".

Organisatoren: Entourage VDB, Rijkswacht top, Gerechtelijke Politie top, Magistraten top, NATO, Staatsveiligheid, ...
Merk op dat niet iedereen die lid was van deze instituties hier van op de hoogte zou geweest zijn, enkel de absolute top, die door middel van Epsteins "Roze Balletten" entrapped was geweest.

Entrapment is wanneer je iemand opzet om een crimineel feit te begaan en hier dan bewijs van verzamelt om vervolgens die persoon te chanteren.

Maar ik denk dat er hier sprake was van "Voluntary Entrapment" om geheimhouding zo goed als te vrijwaren.
Namelijk: je laat je vrijwillig chanteren door middel van entrapment, om niet enkel je loyaliteit te bewijzen maar om deel te mogen uitmaken van de "club". Een WNPer noemde dit "je vrijwillig verbranden".

Het VS voorbeeld van de "Roze Balletten" is genoemd de "Franklin Cover-up".
Volgens mij was dit dezelfde organisatie aan het werk, maar dan in de VS.

Roze Balletten Belgium™: Marc Dutroux, Michel Nihoul, Jean Bultot (Jeugd instellingen..., gevangenis, jongens kom... Het is nu wel heel overduidelijk.), Jean Depretre (Een procureur die werkte, onder andere, aan zaken in verband met probleem jongeren, ...) ...
Jean Bultot en Depretre zouden een boek moeten schrijven; Over hoe men ongemerkt kinderen oogst. By the Jeans.

Special Guest:
CIA Liason/Field Officer: Jean-Francois Buslik.
Ik denk dat voor iedereen die zijn familie geschiedenis bekijkt, alsook wat voor een leven hij nu leeft in Florida, ...
Tja, het zal je dan wel duidelijk zijn dat het deze man moet geweest zijn.

Operatives: Madani Bouhouche, Robert Beijer, Christiaan Bonkoffsky, Lucien Marbaix, die Karate leraar wiens naam ik duizend maal vergeet, maar soit, jullie weten allemaal zeer goed over welke groepering ik spreek.

Ahn, en diegenen die ons verteld hebben dat Bonkoffsky de reus NIET is, dat zijn dezelfde onderzoekers die ons al decennia lang zitten te beliegen, dus misschien moeten we hun weerlegging hiervan niet als waarheid aanschouwen? Allez ja, het is misschien ik hé.

Sub-operatives: Hiermee bedoel ik diegene die ofwel helemaal niet wisten waar ze mee bezig waren, of enkel maar gedeeltelijk: Patrick Haemers, PDS, ... Het zullen er wel nog zijn, maar ik denk juist dat we TOTAAL NIET ons moeten concentreren op deze groep, wat we dus decennia lang al geforceerd worden van te doen; Jean Depretre: "Het zijn roofdieren!"

Tja, hij had ergens wel gelijk hoor.
Want arenden zijn roofdieren.

Re: Een reportage die voor mij de knoop doorhakt

Blijf vooral verder posten....ik lees je graag. Eindelijk iemand zonder oogkleppen voor de bredere context.  Sommigen hier denken nog steeds dat bijvoorbeeld een Ciolini bij de bende Haemers terecht kwam om te kaarten

Re: Een reportage die voor mij de knoop doorhakt

ikbenhetbeu73 wrote:

Blijf vooral verder posten....ik lees je graag. Eindelijk iemand zonder oogkleppen voor de bredere context.  Sommigen hier denken nog steeds dat bijvoorbeeld een Ciolini bij de bende Haemers terecht kwam om te kaarten

Precies.
Officiers van geheime diensten zijn volgens mij in normale, gezonde omstandigheden, geen vrienden van waardetransport overvallers.

Maar ja, het zal wel aan ons liggen!
Toeval! big_smile