151

Re: Theorie van LEO

Inderdaad thomas2 , wie de orkestmeester is/was zullen we nooit weten . Temeer daar het geen persoon , maar een organisatie betreft . Een buitenlandse organisatie dan nog wel die onder het motto " Allied " opereert . Het losbandige leven van de toenmalige Belgische politieke kopstukken maakte het mogelijk om via chantage druk uit te oefenen . De complete toenmalige Rijkswachttop werd bij middel van chantage verplicht tot hand en spandiensten . Wie de Rijkswachttop hiervoor gebruikte ligt voor de hand . Tot zover de Belgische betrokkenheid .
Aan de hand van het steeds spoorloos verdwijnen van de daders/uitvoerders en de georganiseerde hulp die ze daarbij kregen verstevigd mijn vermoeden van een buitenlandse interventie ploeg .
Daar ze schatplichtig zijn aan die buitenlandse natie kan de Belgische politiek alleen verweten worden van " schuldig door medeweten " .

Re: Theorie van LEO

LEO wrote:

Nu we zowat in de rechte lijn naar de eindmeet strompelen wil ik toch nog enkele aanpassingen aan mijn gedachten gang toevoegen / aanpassen . Met de woorden van Walter De Bock ingedachte heb ik mijn theorie op bepaalde punten herzien .

Ik heb me steeds gebaseerd op ' De Strategie van de Spanning ' en daar blijf ik bij . Ik vervang ' huurlingen ' door aan een natie verbonden ' Spec . Ops ' uitvoerders . En ik sluit zeker geen back-up door militaire elementen uit . Herinner kazerne ' Ratz ' in Vielsalm . Ik sluit ook de medewerking van NATO basis Kester niet uit tijdens de vlucht uit Aalst en het spoorloos verdwijnen van de daders . US Airbase Chièvres is de US Special Forces hub voor Europa . De testritten van Joël Lhost in opdracht van de DIA (Defence Intelligence Agency) . Buslik , Eaton en de rest liepen hier niet zomaar rond .

En natuurlijk werd gebruik gemaakt van een ganse reeks afpersbare Rijkswacht officieren en politici . Voor een inlichtingsdienst is het een godsgeschenk als je kan beschikken over een afpersbare koning op de troon .

Bouhouche en Beijer verlieten de Rijkswacht en begonnen met ARI een bedrijf dat diende als kogelwerende vest voor de Rijkswachttop . Rikswachttop die verplicht handelde op bevel van ...

Maar voor mij ook einde verhaal . Ik ben vastgelopen in het prikkeldraad aan de achterzijde van US Airbase Chièvres ....


Naast het feit dat ik jouw bijdragen steeds heb kunnen appreciëren, denk ik steeds meer dat jouw piste dichtbij de waarheid aanleunt. De tand des tijds is ook het meest gunstig geweest voor jouw theorie; inderdaad liepen dergelijke sporen steeds dood en je bent heus niet de enige die zich afvraagt waarom zelfs hier het Kester topic werd gesloten. Als je ziet wat er tegenwoordig allemaal speelt op geopolitiek vlak is de uitspraak niet langer wat 28 doden zijn om een bepaald doel te bereiken, maar mag je aan dat cijfer helaas een aantal nullen toevoegen. Dit zijn dingen die veel groter zijn dan ons, en vastlopen is dan ook niets anders dan het logische lot.

Met dat  verhaal van die Lhost is iets vreemds aan de hand, in die zin dat zijn beschreven modus operandi en communicatie technieken waarvan sprake in de literatuur van Bouten sterk overeen komt met de notities van Geens en anderen mbt tot Aalst. Ik heb het dan onder andere over de informatie rond De Schepper, de Mi Amigo verhalen etc.

Tel daarbij het feit dat tevens in Aalst op kinderen werd geschoten en de kans moet zeer groot zijn dat we voor 1985 echt van een 'bende' kunnen spreken, met dezelfde opdrachtgevers en uitvoerders voor de drie laatste overvallen.

153

Re: Theorie van LEO

@ Spectator of life ,

Bedankt voor het begrip .

154

Re: Theorie van LEO

Mijn idee erover en kort samengevat .

Een afpersbare Rijkswachttop is een godsgeschenk voor een buitenlandse inlichtingendienst . Commandant François ging zijn drugkennis verbeteren in de USA (DEA) en was gelijk in staat om zelf gaan te dealen . Toen het te warm werd trok Lekeu naar de US en leefde er in peis en vree . Bouhouche ging er op vakantie en bracht gelijk een wapen mee . Er zijn linken genoeg die naar de US wijzen .

De Rijkswachttop ging zich niet zomaar in gevaar brengen , dus zetten ze Bouhouche & Beijer op non-actief en werd ARI in het leven geroepen , bewapend en van alle snufjes voorzien . ARI werkte zelfs voor de BOB Brussel .

Bouhouche was niet de top , zelfs de Rijkswacht generaals niet . De toporganisator zat/zit overzee !
Bouhouche was wel een prima organisator , voor niets bevreesd en dat wisten zijn Rijkswachtoversten !
Ik blijf het houden op een wisselbare paramilitaire groep , misschien zelfs een buitenlandse legale militaire groep .

Re: Theorie van LEO

Mee eens, ze vliegen buiten bij de rijkswacht... en kort daarna maakt rijkswacht gebruikt van hun privé-diensten.

Mannen die met slaande deuren werden buitengesmeten!

Dan ga je achteraf toch geen gebruik maken van hun diensten. Tenzij er meer achter het ontslag zat.

Volgens mij zit het chantagemateriaal nog steeds ergens in een ARI-kluis, en hebben deze nog steeds een rijkelijk leven van al het zwijggeld dat ze ontvangen voor alle schandalen + straffeloos in hun daden... want volgens mij nog steeds in de criminaliteit, wapenhandel, witwas, drugs,...

Maar door hun vermogendheid hoeven ze zelf hun handen niet meer vuil te maken.