Re: Peugeot: Aalst

club_le_happy-few: een van hen is toch met een nieuw artikel bezig. Ook ik ben benieuwd...

42

Re: Peugeot: Aalst

Beste David, stiekem ben ik heel erg benieuwd naar wat u, eigenlijk zou omschrijven als De Bende van Nijvel. Of beter gezegd, wie u zou omschrijven als De Bende van Nijvel.

Eigenlijk zou heel België in opstand moeten komen, en de waarheid eisen! Van mijn part in de vorm van een gigantisch grote protestmars.

Social media is een groot iets, waarmee je zoiets toch zou moeten kunnen bereiken? Gewoon keihard de waarheid eisen Niet alleen van de doofpot Bende van Nijvel maar van alle andere politieke misstanden in België ...!

Re: Peugeot: Aalst

Het is enkel door druk te zetten dat er iets beweegt jammer genoeg.

44

Re: Peugeot: Aalst

For what it's worth: een kleine peugeot uit die tijd is meer dan waarschijnlijk een 205

Maar na het doorlezen van alle commentaren in dit topic, moet ik vaststellen dat de meesten dezelfde mening toegedaan zijn als ik. Dit mag niet uitkomen, en daar zorgen de loges wel voor. Het doet me wat denken aan de reeks die een tijd terug op één speelde: Salamander. De loge never dies ...

Als ik David was, ik zou hier net wél al mijn kennis op het forum zetten, dat is het enige dat nog kan leiden tot enige kennis van waarheid bij de geïnteresseerden. Natuurlijk is de vraag hoe lang dat hier dan zal staan, en hoelang het zal duren eer ook hij een onterechte levenslange ban zal krijgen hier. Om nog te zwijgen wat er in real life nog zou kunnen gebeuren ...

En over de minister van justitie, wie neemt die vent eigenlijk serieus? Het enige waar die in geïnteresseerd is, is het klein houden en beduvelen van de werkende mens. Wie neemt overigens heel zijn partij nog serieus? Zij die er zelf iets aan hebben?

Re: Peugeot: Aalst

Het kan ook een Peugeot 104 zijn geweest.

Re: Peugeot: Aalst

De politiek kan enkel maar verliezen met deze zaak, die gaan hun nek niet uitsteken. Wie teveel tumult maakt binnen een partij wordt op kant gezet, of je nu links, rechts of centrum bent. Ze zitten er enkel voor het geld.

Media? Zowat de hele Belgische media is in handen van DPG, neutrale media kan je vergeten. Alles moet licht verteerbaar zijn: geen te gevoelige journalistiek, programma's en radio moeten middle of the road zijn, ... Men is de maatschappij echt aan het afstompen en verdommen naar Amerikaans model.

Wat haalt massaal protest uit? Wat heeft de Witte Mars uitgehaald? Wat heeft Operatie Kelk uitgehaald?

Re: Peugeot: Aalst

Dit forum is er niet door de Bende van Nijvel maar voor de slachtoffers en voor gerechtigheid. Omdat de Staat inderdaad faalt… Had ze haar werk naar behoren gedaan dan had er immers nooit dit forum geweest. Je hebt bijvoorbeeld ook geen apart forum over de CCC.

Een vrijgeleide om alles op straat te gooien is dat helaas niet hoewel het gevoel terecht is. Is het omdat dat crapuul alle grenzen (grondgebied, wetten, menselijke waarden, …) overtrad dat wij ook deze richting uit moeten? Of was dat - genre IS - dan ook hun uitlokkende bedoeling?

Er bestaan heel veel verschillende hypotheses over en rond de Bende Van Nijvel. Nogmaals, dat màg en dat is ook goed dat dat gebeurt. Maar je hoort ze wel te baseren op gekende feiten en trachten te baseren op logica.

Specifiek hierboven en naar hetgeen ook HIPA hier duidelijk maakt: Basri Bajrami heeft het gezegd. Patrick Haemers heeft het tweemaal gezegd. Philippe De Staerke heeft daarnaar verwezen en Nicolas Karafilis heeft daarnaar verwezen ... dat ze werken voor een machtige organisatie die ze zelf niet kennen. Patrick Haemers zei dit ook tegen zijn pa Achille toen ze beiden in een urinoir op café stonden te zeiken.

48

Re: Peugeot: Aalst

Asjemenou wrote:

Het kan ook een Peugeot 104 zijn geweest.

Mogelijks, maar de 205 was toen al veel populairder. In '84 was er ook al een gti-versie van. Was ook een populaire rally-wagen. De 104 was buiten Frankrijk al niet meer te krijgen sinds '84.

49

Re: Peugeot: Aalst

Ik zou toch maar oppassen met het onder druk zetten van bepaalde politici of anderen via dit forum. Jaren geleden raadde ik Cobra aan om te beginnen met "uit te dagen" via zijn forum. Hij noemde namen, data en adressen! Hierop kwam geen reactie, niet uit de pers, niet uit de overheid. Het onder druk zetten werd een boemerang want Cobra kreeg het deksel op de neus. Deze man had een schatkist aan informatie. Informatie die nu voorgoed geblokkeerd blijft.

50

Re: Peugeot: Aalst

Waarom voorgoed geblokkeerde informatie?