41

Re: Televisie: 1985

Dat is de beste samenvatting van hetgeen ik probeerde te zeggen Etienne 1420: "Bij gebrek aan de gerechtelijke waarheid zullen we de waarheid hebben volgens de staatsradio en televisie. (rood gekleurd dus)

of zoals David hint: "De scenarist is de ex schoonzoon van Luc Van Den Bossche." (rood gekleurd dus)

Gelukkig is den Herman tevreden.

42

Re: Televisie: 1985

Het verhaal gaat inderdaad sterk over de Rijkswacht en de hiërarchie erbij, maar ook over ex-Rijkswachters/ARI/B&B... En met Herman Vernaillen in centrale rol in het verhaal. Ook de dubbelzinnige positie van "Goff" komt aan bod...

43

Re: Televisie: 1985

De "officiële" trailer van de serie kan via deze link op VRTMAX worden bekeken (inloggen niet vereist). De reeks zou volgens de trailer in het voorjaar op de televisie komen, volgens de regisseur en scenarist (interview op Film Fest Gent) zou dit eind januari 2023 zijn » www.vrt.be

Re: Televisie: 1985

Een aantal mensen of organisaties blijken niet weten dat de belgische rijkswacht niet meer bestaat. Kan dat een teken zijn? Misschien zal Europa een oplossing leveren bij het invoeren van normen in zaken van strijd tegen misdaden.

45

Re: Televisie: 1985

Ik was samen met Vernaillen afgelopen vrijdag in Brussel. Première eerste twee afleveringen serie 1985. Vernaillen verteld via de serie hoe het er aan toe ging binnen de muren. Ik moet zeggen boven verwachting schitterend eerste twee afleveringen.

46

Re: Televisie: 1985

Goede en onophoudelijke moed HIPA. En met jou veel teveel anderen.

47

Re: Televisie: 1985

» delagarde.nl

Re: Televisie: 1985

ErnstB wrote:

De "officiële" trailer van de serie kan via deze link op VRTMAX worden bekeken (inloggen niet vereist). De reeks zou volgens de trailer in het voorjaar op de televisie komen, volgens de regisseur en scenarist (interview op Film Fest Gent) zou dit eind januari 2023 zijn » www.vrt.be

Die rijkswachter met die bril.. is dat Bouchouche?

HIPA wrote:

Ik was samen met Vernaillen afgelopen vrijdag in Brussel. Première eerste twee afleveringen serie 1985. Vernaillen verteld via de serie hoe het er aan toe ging binnen de muren. Ik moet zeggen boven verwachting schitterend eerste twee afleveringen.

Hallo David! Ik ben ook zeer benieuwd er naar! Ze spreken over het voorjaar. Wanneer kan men het effectief bekijken?

49

Re: Televisie: 1985

MiguelJW's: 22 januari.

Re: Televisie: 1985

Dank u!