Re: Zoekactie Damme

fenix wrote:

Hebben jullie al een ticket gekocht van het museum om het wapen van den Harry te gaan bekijken? Oesje, zal niet gaan waarschijnlijk want het blijkt een prive museum. Wat gaat het volgende zijn? Een prive museum in Nederland schonk het wapen aan een museum in Thailand?

Dit verhaal is ongelofelijk. De manier hoe onze Justitie reageert is in het logica van het dossier beheren. Ze hebben geen zin iets over deze UZI weten. Ze zijn zo zeker dat rijkswachters betrokken waren dat ze niet meer willen onderzoeken. Justitie beschermt België. Wat zullen ze doen als de zaak wordt niet verjaard?

92

Re: Zoekactie Damme

Etienne1420 wrote:

Dit verhaal is ongeloofelijk. Wat zullen ze doen als de zaak wordt niet verjaard?

Ze willen de zaak niet laten verjaren, want zo lang de zaak loopt, is er het "geheim van het onderzoek" om zich achter te verschuilen.

Het màg niet uitkomen.

Re: Zoekactie Damme

pyrénéen wrote:

Weten we zeker dat  de in Nijvel gestolen UZI in de Saab is terug gevonden? Ik vind het verrassen om wel een 7.65 aan te houden maar geen UZI.

Ze hadden de UZI meegenomen. Een advocaat heeft vermoedelijk het bewijs dat zijn klanten deze wapen aan de rijkswacht nagaven.

MiguelJW wrote:

Dit wapen lijkt me niet van de bende. Althans niet handig voor een 'overval' op een supermarkt als je naast dit wapen ook nog geldlades en babykluizen mee gaat nemen. Al is deze wel van de bende. Wat voor bruikbare info gaat dat opleveren na 20 jaar of langer in het water te hebben gelegen?

Met een microscoop met tunneleffect kan men vele dingen zien zelf verwijderde dingen.

94

Re: Zoekactie Damme

Harry ???

https://www.facebook.com/Harrygustarys? … Q3MDYyODU0

Harry ? ? ?   (Gust Arys)

https://blog.seniorennet.be/rijkswacht/ … ID=1766138

Harry ? ? ?   (Arys August)

https://fr.scribd.com/document/37617756 … Mb-141101#

Re: Zoekactie Damme

Blue lives matter : ok. Wie kent de vlag achteraan?

96

Re: Zoekactie Damme

Bedoel je de achtergrond van Waasland security?

97

Re: Zoekactie Damme

https://www.facebook.com/hetverdwenenaf … I&_rdr

FC Eendracht Hekelgem, ergens in de jaren 70 van de vorige eeuw.

FC Eendracht Hekelgem, ergens in de jaren 70 van de vorige eeuw.

Bovenaan vlnr William Nevens, Marc Nevens, Eugeen De Vis, Andre De Smet, Albert Arijs en William Jacobs
Onderaan, vlnr Herman Huysmans, Alfons Plas en Pierre De Meeter

Henry Gust Arys : " Mijn broer Albert als keeper"

???  William Nevens ???

Re: Zoekactie Damme

HIPA wrote:

Iemand saboteert de boel constant. Wat bij mij de doorslag gaf was dat mijn getuigenis in mijn gezicht ontkracht werd. De afgezaagde tweeloop (Faul) die op mij schoot zou een hersenspinsel zijn van mezelf. Volgens hen heeft nooit zo een wapen op mij geschoten. Vreemd aangezien ik het in detail beschreef en dit voor men het uit het kanaal haalde, ik ben waarschijnlijk helderziend.

De tweed hebben ze mijn kogels die in een potje zaten meegenomen, men beloofde mij teruggave. Later waren ze vernietigd door te analyseren. Ook daar heb ik geen bewijs meer van. Allemaal en altijd is alles toevallig en niet te traceren. Degene die onderzoek deden waren voor 80% altijd afkomstig van de de toenmalige Rijkswacht. Ik geloof wel in de goede bedoelingen van Cappelle, maar iemand bespeeld haar zoals een piano, mijn gevoel.

Wat ik mij ook afvraag; waarom mag de Faul absoluut niet gelinkt worden met Aalst?

Het bewust stelen van de Faul moet gezien worden als een boodschap naar de illegale draaischijf van wapenhandel in Belgie. Deze illegale (embargo) wapenhandel is de reden waarom het dossier Mendez niet gelinkt mag worden. Naast alle andere wandaden van de bende is dossier het 'heetste' dossier met de meest mogelijke nevenschade.

Na het VS bezoek van 'toenmalige rijkswachters' op uitnodiging van de CIA is kort nadien de eerste DEA pion in Aalst geplaatst, de laatste (en nog in leven) Pion kan heel makkelijk op wikileaks teruggevonden worden.

Aalst draait in mijn ogen enkel om de draaischijf van wapens vs drugs toegedekt te houden.

Re: Zoekactie Damme

Ronald De Croock, rijkswachter in Aalst, werd in 1974 gerecruteerd door de DEA. (source Wikileaks)

Het bovenstaande heb ik gevonden op het franstalige bendeforum, gepost door Trojan op 13 november 2018.

100

Re: Zoekactie Damme

Insp. Witse wrote:

Aalst draait in mijn ogen enkel om de draaischijf van wapens vs drugs toegedekt te houden.

Je zou het tegenwoordig toch niet meer kunnen durven denken dat toppolitici belaagd worden en kinderen neer geschoten worden omwille van drugshandel. Toch?

By the way ... Meneer Léon François heeft geprobeerd zijn eigen drugslabo op te richten. Uiteraard volledig ten behoeve van de strijd tegen de grote drugscriminelen.

Het is niet enkel het dossier Mendez dat absoluut niet mocht en niet mag gekoppeld worden aan dat van de zogeheten ‘Bende van Nijvel’. Het ‘dossier François’ is minstens even belangrijk maar heel weinig mensen hadden inzage in delen van het dossier voordat het aan het dossier van de ‘Bende van Nijvel’ werd gekoppeld.