1 (edited by club_le-happy-few 24-11-2007 21:45)

Topic: Thierry Smars

Bende Haemers > Thierry Smars > Martial Lekeu > Bende Van Nijvel.

2

Re: Thierry Smars

Bedoel je daarmee dat Thierry Smars een lid was van de Bende van Nijvel en was gerecruteerd door Martial Lekeu? Het zou een reden kunnen zijn waarom Thierry Smars werd vermoord. Ook al is het gerecht er zeker van dat hij is vermoord, toch hebben ze nooit veel moeite gedaan om de daders te vinden.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

3

Re: Thierry Smars

Was het Smars niet die een kogelvrije vest naar de Ardennen voerde die voor Lekeu was bestemd? Kwam die vest van bij Wittock in Temse of ging het om een ander geval?

Re: Thierry Smars

Hier is een foto op van de "gezelfmoorde" Thierry Smars. Is er iets meer van terug te vinden in de boeken? Wie hij is, wat hij deed, verdacht aan, ...

http://lh5.ggpht.com/_SHxThB8Wl4Q/TEtDWv1voZI/AAAAAAAABQ8/oGDWG80GsSI/Thierry%20Smars%201.gif

5

Re: Thierry Smars

Ik vraag me af of dit de exacte positie is waarin het lichaam teruggevonden werd. Aangezien we moeten aannemen dat Smars zichzelf door het hoofd schoot, lijkt met me zeer onwaarschijnlijk dat beide handen mooi op de buik liggen.

6

Re: Thierry Smars

spafles wrote:

Is er iets meer van terug te vinden in de boeken? Wie hij is, wat hij deed, verdacht aan, ...

Een beetje naar beneden scrollen op deze pagina » Bende Haemers

Raf wrote:

Aangezien we moeten aannemen dat Smars zichzelf door het hoofd schoot

Ik denk dat je gerust mag aannemen dat Thierry Smars vermoord is.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Thierry Smars

Raf wrote:

Ik vraag me af of dit de exacte positie is waarin het lichaam teruggevonden werd. Aangezien we moeten aannemen dat Smars zichzelf door het hoofd schoot, lijkt met me zeer onwaarschijnlijk dat beide handen mooi op de buik liggen.

Inderdaad, en ook houdt hij zijn rechterhand op het pistool. Op een aparte manier.

Re: Thierry Smars

Ik heb gelezen dat z'n vader zware gokschulden had? En dus ook wel vijanden had in het milieu.

Re: Thierry Smars

Als het effe kan, graag vermelden waar je dit gelezen hebt.

10

Re: Thierry Smars

club_le-happy-few wrote:

Ik heb gelezen dat z'n vader zware gokschulden had? En dus ook wel vijanden had in het milieu.

In die milieus heb je snel vijanden. Je hebt schulden hier en daar en je word hier en daar bedreigt, de ene bedreiging is al ernstiger dan de andere.