311

Re: Robert Beijer

Advocaat Pierre Chomé verklaart op 12 februari 1997 dat z'n cliënt Bob Beijer het Bende-onderzoek zou kunnen en willen vooruithelpen in ruil voor strafvermindering. Maar justitie zou geen belangstelling hebben en wil dat bevestigen noch ontkennen.

Uit het boek Barrez Dirk, Het land van de 1000 schandalen

Deze keer beter?

Re: Robert Beijer

Een schaamteloze promostunt voor hun programma. Er gebeuren rare dingen bij de vrt sinds bepaalde partijen daar aan de vetpotten zitten. Een propagandamachine op z'n Poetins in de maak? Vroeger roder dan rood waar je bedenkingen kan bij hebben. Maar nu helt het compleet de andere kant over, en extremen en destabilisering zijn nooit goed voor het gewone volk. Beijer geniet er gewoon van om de slachtoffers te tergen.

Re: Robert Beijer

HIPA wrote:

Ik hoor al jaren dat Bouhouche leeft! Waar dan? Simpele vraag met nooit geen concreet antwoord!

Montevideo is altijd een goed idee voor een nazi.

314

Re: Robert Beijer

Laat ons Bouhouche er voorlopig buiten houden. Als ze Beijer naar België krijgen, zal dit al een pluspunt zijn. Bouhouche is dood, en zolang niemand hem ziet, blijft hij dood.

315

Re: Robert Beijer

Het zou best al eens opgemerkt zijn hier. Maar hij word opgepakt in Thailand omdat z’n papieren niet kloppen… en men gaat er vanuit dat hij dan ook gelijk als verdachte van hier gepleegde feiten, berecht of uitgeleverd word aan België?! Waarom is men daar zo zeker van?! Ik heb de hoop nog steeds. Maar vertrouw er niet meer op! Morgen is het rustig dag nadien rustiger en weer voller zal de stoffige doofpot zijn!

pascaldupont wrote:

Iemand die Facebook profiel al onderzocht? Staan paar interessante foto’s op » www.facebook.com

Kan u deze hier plaatsen? Ik ben regelmatig van Facebook af!

316

Re: Robert Beijer

De stoffige doofpot ... mooi verwoord, Miguel. Maar gun mevr. Cappelle toch maar het voordeel van de twijfel. De laatste strohalm? Ik hoop van niet.

Re: Robert Beijer

Bij HLN kan je nu zelfs de laatste dertig uur uit 2010 herbekijken, 'naar aanleiding' van het nieuws rond Beijer. De marketing machine rond 1985 doet haar werk goed. Toen het vorig jaar eens écht interessant werd, met de onthullingen van Canard, blonk de Belgische journalistiek uit in collectief stilzwijgen. Bedenkelijk.

318

Re: Robert Beijer

De huiszoeking bij Beijer kadert in een reeks onderzoeksdaden die door COVID vertraging hebben opgelopen. Om het zacht uit te drukken. Ook Bultot ging ondervraagd worden. Tenzij Beijer op zijn laptop een file heeft 'bewijzen van mijn betrokkenheid Bende van Nijvel' denk ik dat ook deze scoop weer met een sisser zal aflopen. En eigenlijk, we gaan er allemaal van uit dat hij betrokken is maar misschien gebruikt hij het dossier over de bende gewoon om justitie te treiteren. Zou me nog niet verbazen

319

Re: Robert Beijer

P-51 wrote:

De stoffige doofpot ... mooi verwoord, Miguel. Maar gun mevr. Cappelle toch maar het voordeel van de twijfel. De laatste strohalm? Ik hoop van niet.

Ik gun haar ook alle succes! En waarom zouden we haar moeten wantrouwen? Ergens hoop ik dat ook zij deze berichten leest, en het daar doet motiveren de pitbull te worden die nooit en te nimmer los zal gaan laten. Ergens zit er nog altijd iets in dit systeem dat er voor zorgt dat alles als sneeuw voor de zon doet wegsmelten. Bij toeval sprak ik juist mijn vader. Die wel wat verbanden heeft met een organisatie van vroegere tijden. (Hij wist in het verleden al wat zaken boven water te krijgen inzaken onze problemen) En wist me te vertellen dat er wat Belgische agenten in Thailand zitten momenteel. Ik hoop nog altijd!

320

Re: Robert Beijer

Straks in terzake Peter Callebaut over de zaak Beijer.