1 (edited by Renne 10-11-2007 14:24)

Topic: Getuige X1: Regina Louf

Reportage Panorama Kroongetuige X1 - 22/01/1998

YouTube » Deel I | Deel II | Deel III | Deel IV | Deel V

Reportage van telefacts over X1 Gelouf of Ongelouf - 02/05/2000

YouTube » Deel I | Deel II

2 (edited by Renne 10-11-2007 15:40)

Re: Getuige X1: Regina Louf

Nog interessant » YouTube. Reportage/debat in Jan Publiek 22/10/1998. Vandaar kan je de volgende delen bekijken van deel 1 tot deel 5.

3 (edited by Ruf Nachtergaele 16-11-2007 17:17)

Re: Getuige X1: Regina Louf

de Youtube filmpjes die onder de naam ULTJECRUMPIE vermeld staan, zijn er die ikzelf een tijdje geleden heb geplaatst. Je kan sommige documentaires, die ik in verscheidene deeltjes na elkaar plaatste, ook bekijken via de volgende link » YouTube

Alle door ultjecrumpie geplaatste filmpjes kan je vinden via volgende link » YouTube

In verband met Van Den Boeynants is op YouTube ook een playlist te vinden » Histories over Paul Vanden Boeynants. En daaruit, een hit uit die tijd » YouTube

4 (edited by Ruf Nachtergaele 17-09-2010 21:31)

Re: Getuige X1: Regina Louf

Ter info: Op 15/07/2010 was  Regina Louf in Telefacts op VTM. Ik plaatste die uitzending op YouTube » Regina Louf in Telefacts. Ik vernam dat het waarschijnlijk de laatste uitzending zou kunnen zijn waaraan ze nog wou meewerken.

5 (edited by Ruf Nachtergaele 25-02-2013 23:46)

Re: Getuige X1: Regina Louf

Ter info: vandaag vernam ik van YouTube dat een van mijn accounts, namelijk Ruf Nachtergaele/Ultjecrumpie (en alle geplaatste videos, dat waren er rond de 300) verwijderd zijn. Zie daarover volgend bestand op Google Drive.

6

Re: Getuige X1: Regina Louf

Onbetrouwbaar toch die cyber-stockage. Zie ook alle documenten die verdwenen toen ze mega-upload uit de lucht haalden. Iemand zal herhaaldelijk klacht neergelegd hebben tegen één of meerdere van je video's. Spijtig, ruf, want het was een nuttige publieke verzameling.

7

Re: Getuige X1: Regina Louf

Ik volg de redenering van dim, op zich zeer handig maar zeer onbetrouwbaar. Het is spijtig dat je "publiek archief" niet langer te bekijken is (al zijn er natuurlijk andere opties). Ik hoop maar dat ze mijn YouTube-kanaal niet in het vizier krijgen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Getuige X1: Regina Louf

dim wrote:

Onbetrouwbaar toch die cyber-stockage. Zie ook alle documenten die verdwenen toen ze mega-upload uit de lucht haalden. Iemand zal herhaaldelijk klacht neergelegd hebben tegen één of meerdere van je video's. Spijtig, ruf, want het was een nuttige publieke verzameling.

Ter info: uit de informatie blijkt dat de klachten alleen maar kwamen van de VMMa, voor een aantal VTM uitzendingen waarvan ik een video op YouTube zette. De methodes van YouTube zijn erg drastisch in hun bestraffing (?!). En in dit geval was er geen enkele waarschuwing vooraf.

9

Re: Getuige X1: Regina Louf

pf, waar houden die kerels zich mee bezig?

10

Re: Getuige X1: Regina Louf

Er schoot me deze nacht iets te binnen, waarschijnlijk volledig toeval en zal wel niks te betekennen hebben, maar ik vermeld het toch maar voor de volledigheid: van 1997 tot 2003 kwam ik vaak 's nachts in 't Korchtje in Gent. Dat was een bistro in een kelder nabij St-Jacobs waar je om 6u 's morgens nog een spaghetti of uitsmijter kon eten. De uitbater toen was de vriend van Regina Louf en ik heb haar daar ook een aantal keer zeer kort gezien.

Wie daar ook een vaste klant was in die periode, was de vader van Marc Dutroux. Die zat daar vaak te schaken. Ik durf niet te stellen dat de de vriend van Louf eigenaar was van de zaak, noch dat die daar de volledige 5 jaar gewerkt heeft. Maar ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat in de jaren na de zaak Dutroux de vriend van Louf en de vader van Dutroux elkaar kenden.