Re: Thierry Sliman

Wat heeft T. Senterre met Sliman te maken? Naamverwisseling?

Re: Thierry Sliman

club_le-happy-few wrote:

Wat heeft T. Senterre met Sliman te maken? Naamverwisseling?

Daarmee wil ik zeggen dat mij niet duidelijk is of de toenmalige procureur des Konings, Jean Deprêtre, doelde op Thierry Senterre (Senterre, Thierry), en of Thierry Sliman (Sliman, Thierry) op zijn linker onderarm een tatoeage van een skelet (op een motor) had.

Eric Donkaew wrote:
Ben wrote:

Commisaris Fredo Godfroid had ooit zijn oog laten vallen op de Bende van Waterloo. Eén van die mannen had een tattoe van een skelet op een motor. Eén van de kassiersters in Beersel had zo'n tattoe gezien.

Met zo'n tattoe kun je alle kanten op. Variërend van: exact de tattoe met de skelet op een motor tot een of andere tattoe, afbeelding niet duidelijk en alles ertussenin. Ik ben toch benieuwd wat die kassière (sorry, ik spel het even op z'n Nederlands) precies gezien heeft.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

Re: Thierry Sliman

Jean Deprêtre had het niet over Thierry Sliman. Wat is de bedoeling om steeds de piste Sliman te willen opdringen?

Jean Deprêtre - een paar weken vóór zijn overlijden in 2012 - gaf de initialen van een vijftal "Sudisten". Hij had het NIET over Thierry Sliman.

Re: Thierry Sliman

Scaramouche wrote:

Jean Deprêtre had het niet over Thierry Sliman. Wat is de bedoeling om steeds de piste Sliman te willen opdringen?

Wat is de bedoeling van de vele andere (meestal, van de pot gerukte) ideetjes? Wat is er fout, of anders aan de piste Sliman in verhouding tot alle andere (in het algemeen, meestal dwaze) redeneringen?

Re: Thierry Sliman

Thierry Sliman, Patrick Verdin, Michel Piro en het geheim dat ze delen met Sandeman » YouTube

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

Re: Thierry Sliman

Youssou N'Dour wrote:

Thierry Sliman, Patrick Verdin, Michel Piro en het geheim dat ze delen met Sandeman » YouTube

Video op YouTube geplaatst door "Madani Bouhouche". Hij is nochtans overleden.

Re: Thierry Sliman

Ik zag het, ja. Onkruid vergaat niet.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

Re: Thierry Sliman

Scaramouche wrote:

Video op YouTube geplaatst door "Madani Bouhouche"

Met als initiële omschrijving:

Michel Piro - Marc Dutroux - meurtre / moord - Thierry Sliman - Patrick Verdin - Charleville-Mézières - tueurs fous du Brabant wallon - Bende van Nijvel - 1982 - 1983 - 1984 - 1985 - Pierre Mandelli - Edmond Masson - Louis (Luigi) Gambini - Waver - Daniel Dekaise - VW - Volkswagen - Santana - Golf - GTI - Rabbit - Peugeot 504 - Delhaize - Beersel - van Lidth de Jeude - DNA - ADN - vingerafdrukken - empreintes digitales

kort nadien gewijzigd in:

Michel Piro - Marc Dutroux - meurtre / moord - Thierry Sliman

En als cover foto voor de videoclip, deze VW-Golf-1-Rabbit-83 (op een tweedehands site):

https://i.ibb.co/HX27Sz7/VW-Golf-1-Rabbit-83.jpg

Re: Thierry Sliman

Destijds had ik ook kunnen vragen wie die man naast Thierry Sliman is en of hij (bij leven en welzijn) misschien meer zou kunnen vertellen over de criminele daden van Thierry en/of zijn ‘partners in crime’.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

150

Re: Thierry Sliman

Dans le livre "L'ettre ouverte aux tueurs du Brabant Wallon"; je lis l une des caissieres du Delhaize de Beersel avait vu un tatouage sur le bras d'un agresseur: un squelette ou un moteur ...