Re: Temse: 10 September

winne wrote:

Is er een volledige naam van deze Collard te vinden?

Ik dacht Yvan Collard.

Re: Temse: 10 September

En wie moest die vesten tot bij Lekeu brengen? Louvaert en co. Alweer de entourage Haemers aangevuld met Becker.

Re: Temse: 10 September

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar toen ik dit las:

Linda Huffelen: "De gangsters kwamen achter hem aan en maakten hem af met een schot in het hoofd. Mijn man moest nog gevochten hebben, want in zijn hand vonden ze plukken blonde haren."

Dacht ik gelijk, daar heb je dus heel veel DNA.

124

Re: Temse: 10 September

K& wrote:

Ik hoor dat de Kevlar werd geweven in Kerksken? Waar?

Dit is op 2 min van mijn thuis, ik wil gerust hier eens samenkomen om dit te bekijken en eventueel wat info te geven over de streek en wegen.

Re: Temse: 10 September

Raf wrote:

Ook zij wordt onder vuur genomen en krijgt een schot in  het hoofd. De gangsters laten haar voor dood achter. De kinderen van het echtpaar, Sharon (3) en Patricia (2 maanden) worden door de moordenaars ongemoeid gelaten.

Ik vond kort stukje in Humo archief, ik vermoed dat het over deze Sharon gaat?

"Ze zeggen mij dat ik de sleutel ben tot het mysterie van de Bende van Nijvel. Maar dan vraag ik mij af: waarom hebben ze 17 jaar nodig gehad om tot die conclusie te komen?" Sharon, het meisje dat oog in oog stond met de moordenaars van de Bende.

» www.humo.be

Heeft iemand dit interview gelezen of staat dit ergens?

126 (edited by Tampert 05-08-2010 19:29)

Re: Temse: 10 September

Raf wrote:

Heeft er ooit nog iemand iets gehoord over Linda van Nuffelen? Zij heeft de aanslag overleefd. Werd ze door de speurders ondervraagd?

Er is een Franstalige tv reportage waarin ze geïnterviewd werd. Ik vind het niet meteen terug op het net.

127

Re: Temse: 10 September

luckyiron wrote:

Heeft iemand dit interview gelezen of staat dit ergens?

Staat integraal op de website. Feiten » Temse

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

128 (edited by Tampert 07-08-2010 22:21)

Re: Temse: 10 September

Ik dacht dat een tv interview met Linda van Nuffelen op Google video stond maar ik vind het niet meer terug. Het was een redelijk oude en lange reportage (FR 3?) en je zag duidelijk dat mevrouw er een handicap aan heeft overgehouden.

129

Re: Temse: 10 September

Ik had het geografisch kaartje nog niet gezien. Maar wanneer je ziet hoeveel feiten er rond Hamme-Merchtem gebeurd zijn. Voor de volgers, die gemeente heeft een bendelid tegen mij uitgesproken! Maar ja, laat Vos maar zoeken hé.

130

Re: Temse: 10 September

Blijkbaar hebben ze in het lab wat geklungeld: "Deze werden ter analyse opgestuurd naar het labo, en toen ze terugkwamen waren ze zodanig toegetakeld dat ze voor niks meer bruikbaar waren, terwijl het labo geen enkel resultaat kon afleveren ..."

Forum » Temse

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube