41

Re: Vingerafdrukken

fenix wrote:

Vonden ze toch wel geen match van een vingerafdruk mbt Bendefeiten zeker ... en pief poef paf ... dat feit werd van de lijst gehaald.

Het gaat hoogstwaarschijnlijk over deze overval in Doornik » Forum

Waarom dit feit eerst op de officiële lijst van Bende van Nijvel-feiten stond en waarom het achteraf terug is afgehaald, weet ik niet. Ik vermoed omdat de overval opgelost is.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Vingerafdrukken

De in 1990 afgenomen vingerafdrukken van Thierry Sliman, t.a.v. Marianne Capelle en Martine Michel.

https://i.postimg.cc/MGNXcB7G/Screenshot-20231231-123730-Gallery.jpg

DNA dat ziet op Thierry Sliman en zijn broer Xavier, hebben jullie al.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

Re: Vingerafdrukken

Youssou, ik begrijp niet waar je heen wil. Het gerecht heeft die vingerafdrukken van de Slimans en een aantal anderen reeds vele jaren en dat heeft niets opgeleverd.

Het is overduidelijk dat jij ervan overtuigd bent dat de Slimans de daders zijn. Ik heb het boek van Adam ook gelezen, mij overtuigt hij niet, hij doet aan cherry-picking en formuleert alles in functie van zijn theorie.

In plaats van telkens halve hints te geven en door te blijven gaan op dat mysterieus DNA, waarom maak je in de categorie 'Theorieën' geen onderwerp aan waarin je helder en zo volledig mogelijk uiteenzet waarom jij denkt dat ze verantwoordelijk zijn en welke bewijzen je ziet om hen te koppelen aan de feiten?

Re: Vingerafdrukken

De piste Sliman overtuigt mij evenmin.

Re: Vingerafdrukken

Volgend jaar beter!

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

46

Re: Vingerafdrukken

Ook dat nog...

Vingerafdrukken misschien niet zo uniek als gedacht, beweert nieuwe AI-tool

Men gelooft dat elke vingerafdruk op iemands hand volledig uniek is, maar dat wordt nu in twijfel getrokken door onderzoek van Columbia University. Een team van de Amerikaanse universiteit trainde een AI-tool om 60.000 vingerafdrukken te onderzoeken om te zien of het kon achterhalen welke van dezelfde persoon waren.

De onderzoekers beweren dat de technologie met 75 tot 90 procent nauwkeurigheid kan vaststellen of afdrukken van verschillende vingers van één persoon afkomstig zijn. “We weten niet zeker hoe de AI het doet,” gaf prof. Hod Lipson toe, een robotica-onderzoeker aan Columbia University die het onderzoek begeleidde.

Lees hier het hele artikel » Nieuws

Alhoewel, vingerafdrukken, DNA (leugendetector) het is altijd een én én én verhaal.

47

Re: Vingerafdrukken

Welke onderzoeksdaden gebeurden er nog de afgelopen maanden?

Hopelijk wacht men niet tot in 2025 om de waarheid aan de overblijvende slachtoffers, nabestaanden en de bevolking mede te delen. Doch, ik vrees ervoor.

Youssou N'Dour wrote:

Volgend jaar beter!

Ook daar vrees ik voor. Idem zoals in 2022 en 2023. Om ook hier eerlijk in te zijn. Het gerechtelijk onderzoek kon al worden afgesloten eind 2022!