Re: Opgravingen Sint-Pieters-Leeuw

Coördinaten » 50°47'32.19"n en 4°16'1.73"o

Re: Opgravingen Sint-Pieters-Leeuw

noorderling wrote:

Op een of andere manier fascineert het je nogal club_happy. Je reacties gaan vaak over vrouwen die betast worden.

Wat zou Freud hierover te zeggen hebben? lol

Re: Opgravingen Sint-Pieters-Leeuw

Maar de feiten kloppen wel (van dat betasten). Ik heb ze helaas niet zelf uitgevonden. Hopelijk hoef je het nooit mee te maken. En zulke dingen (vrijende koppels) gebeuren dagelijks (in bossen, op verlaten parkings, kerkhoven, ...). En kunnen voor verdacht aanzien worden als dat net voor een aanslag van Bende van Nijvel gebeurt. Sommigen hebben ouders of een man/vrouw thuis zitten en kunnen niet in hun eigen bed duiken. wink

Dat zijn geen zieke gedachten, dat is gewoon de realiteit. Ofwel kom je niet vaak buiten.

Re: Opgravingen Sint-Pieters-Leeuw

Het was maar grapje, hoor. wink

Re: Opgravingen Sint-Pieters-Leeuw

Veel kastelen en dus oude adel in dit gebied woonachtig toch?

16

Re: Opgravingen Sint-Pieters-Leeuw

Speurders Bende van Nijvel doen archeologische vondst

De speurders doorzoeken een privébos in Sint-Pieters-Leeuw. Ze hopen er sporen te vinden van de Bende van Nijvel. Voorlopig vinden ze enkel munitie uit de Tweede Wereldoorlog.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

17

Re: Opgravingen Sint-Pieters-Leeuw

Dat is al recenter materiaal dan die paar Merovingers. We maken vorderingen.

Re: Opgravingen Sint-Pieters-Leeuw

Ha ha herkenbaar, bende-humor, gelukkig bestaat dat ook nog. Zelf denk ik ook nog vaak aan die Merovingers, ben toen namelijk gaan googelen en kwam na 2 uur lezen en doorklikken uit bij de kruistochten. Ik wil niks suggereren, maar stel dat er een link is tussen de Tempeliers en de Bende van Nijvel.

19

Re: Opgravingen Sint-Pieters-Leeuw

noorderling wrote:

Ik wil niks suggereren , maar stel dat er een link is tussen de Tempeliers en de Bende van Nijvel.

Die link is niet veraf. Lees de geschiedenis van het Kasteel van Beersel. Zit je direct bij de Ridders van Malta en dus de kruistochten. Overigens werd Vanden Eynde vermoord in de Auberge du Chevalier vlakbij dit kasteel. Auberge du Chevalier= Herberg van de Ridder. Er zit zeker een 'Ridders van Malta'-aspect aan de Belgische politieke toestanden in de 80s. Ridders van Malta: (SMOM) Sovereign Military Order of Malta=OSJ (Orde van Sint Jan, Order of the Hospitallers of Saint John), Hospitaalridders verwant met Tempeliers. Ridders van Malta hebben band met Opus Dei, met Cercle Pinay, Otto von Habsburg, ... Elders reeds beschreven.

20

Re: Opgravingen Sint-Pieters-Leeuw

En Bouhouche is overleden met zicht op de kastelen van de tempeliers. Na de kelk-justitie moeten we alleen nog brandstapels invoeren voor pedofiele bisschoppen en kardinalen en we zijn terug aanbeland in de middeleeuwen. Vieren-delen die boel.