311

Re: Thierry Sliman

Scaramouche wrote:

Het forum een ganse week volproppen met posts over de Sliman's en aankondigen dat er op 27 01 2024 iets stond te gebeuren. Nu hoort of ziet men hem niet meer.
Uw geloofwaardigheid is volledig weg nu. En kom nooit meer af met die Sliman's aub.

Van mij krijgt hij nog een kans om uitleg te geven over het waarom maar voor het overige deel ik het sentiment volledig.

Re: Thierry Sliman

Sta mij toe dat ik niet langer reageer op stellingen - 'onthullingen', 'masterplan' - die niet uit mijn koker zijn gekomen. Dit heeft niet in laatste plaats te maken met een aantal forumleden dat er kennelijk genoegen in schept mij hun eigen stellingen op de mouw te spelden. Ik ben heel blij dat er zich een deze kwestie de door mij aangekondigde interessante ontwikkeling heeft voorgedaan, waarvan de inhoud verder gaat dan omschreven in https://i.postimg.cc/3RzTtkqq/Screensho … cebook.jpg

Ik heb er gisteren een uitgebreid verslag over gemaakt en heb tevens - wellicht ten overvloede - een aantal vragen geformuleerd die door of namens de burgerlijke partijen zouden kunnen worden gesteld aan de onderzoeksrechter.

Alstublieft niet reageren op basis van niet door mij in de mond genomen woorden; reacties graag op basis van bronvermelding.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

313

Re: Thierry Sliman

Sorry maar voor mij stopt het hier. Helaas kan ik de visuele vervuiling van je posts niet verbergen maar in mijn ogen ben je een fantast en ik ga zeker niet meedraaien in spelletjes waarbij om de x dagen zogenaamde 'interessante vragen' worden gepost en je tracht iedereen verder aan je lijntje te houden.

Ignore on vanaf nu.

314

Re: Thierry Sliman

Wat kunnen buitenlanders wel dat onze advocaten niet kunnen? Ik denk dat het antwoord vrij simpel is. Spreken. En daarmee bedoel ik spreken zonder dat ze op de ene of andere manier en zeer onrechtstreeks gestraft worden.

Ben heeft geen verwachtingen meer. Ik ook niet. Ik denk dat dit de gezondste houding is in deze. Ik denk ook niet dat er nog veel slachtoffers zijn die hoge verwachtingen hebben. Die zijn inmiddels getraind in dit soort zaken en verwachtingen (jammer).

Ik wou nog zeggen dat ik het zeer jammer vind dat ik het woord "training" hier in de mond moet nemen maar dat is gewoon de harde realiteit. Wat ik ook zeer jammer vind is de hetze die hier weer ontstaan is. En Xeeno, hier is al zoveel visuele vervuiling geweest dat dit kleine beetje er voor mijn part ook nog bij kan. Hetgeen niet wil zeggen dat ik het eens ben met de manier van communiceren van Youssou hier op het forum. Maar een fantast is hij zeker niet. Ik heb jaren geleden menige mail met hem gewisseld en ik kon hem echt geen fantast noemen. Hoe hij in de piste Sliman gesukkeld is weet ik eerlijk gezegd niet. Toch blijf ik er bij dat we iets vriendelijker moeten zijn voor elkaar. Ik incluis. Ik blijf het er moeilijk mee hebben dat mensen zo afgeschoten worden. Toch in deze tijden.

315

Re: Thierry Sliman

Jouw woorden:

"In de zaak-Sliman zit ik sinds gisteren op mijn handen en kijk uit naar 27 januari aanstaande."

Je hebt dus wel degelijk aangekondigd dat er iets was om naar uit te kijken de 27ste. Zoals te verwachten was niet dus.

316

Re: Thierry Sliman

fenix wrote:

Ik heb jaren geleden menige mail met hem gewisseld en ik kon hem echt geen fantast noemen. Hoe hij in de piste Sliman gesukkeld is weet ik eerlijk gezegd niet. Toch blijf ik er bij dat we iets vriendelijker moeten zijn voor elkaar. Ik incluis. Ik blijf het er moeilijk mee hebben dat mensen zo afgeschoten worden. Toch in deze tijden.

Ik zie dat hij zijn profiel registreerde op 28.02.2023. Dus als je hem niet persoonlijk kende op een andere manier en hij hier jaren geleden al actief was betreft het een reïncarnatie van een oud profiel. 

Enfin, iedereen doet z'n zin uiteraard, geen enkel probleem mee. Maar voor mij is hij niet langer geloofwaardig.

317

Re: Thierry Sliman

Xeno, je theorie klopt niet. Youssou staat hier onder verschillende aliassen. Ikzelf heb hier trouwens ook onder  een andere naam gepost. Zowel Ben als oudere forumleden weten waarom wat mij betreft.
En neen, ik kende hem niet van een vorig leven. Ben hier aanwezig sinds 2017.

318

Re: Thierry Sliman

Zever... Gezever.

Re: Thierry Sliman

Django68 wrote:

Jouw woorden:

"In de zaak-Sliman zit ik sinds gisteren op mijn handen en kijk uit naar 27 januari aanstaande."

Je hebt dus wel degelijk aangekondigd dat er iets was om naar uit te kijken de 27ste. Zoals te verwachten was niet dus.

Wat maakt voor jou dat er voor mij niet iets was om naar uit te kijken? M

Ik ben niet teleurgesteld in wat er gisteren is aangegeven en besproken tijdens de bijeenkomst met onder anderen Jean-Pierre Adam en advocaat en voormalig magistraat, Patrick Ramaël, omdat ik tot en met heden nimmer heb gedacht in termen van prompte ontrafeling van het Bendemysterie.

Er zal mede onder auspiciën van Patrick Ramaël, ten behoeve van een of meer burgerlijke partijen, verder (gerechtelijk) onderzoek worden gedaan op de piste-Sliman, wat mij voorkomt als een mooie en belangrijke ontwikkeling, met daarbij als saillaint detail dat Ramaël onderzoeksrechter was in de kwestie die zag op de inbraak in kruidenierswinkel Piot te Maubeuge, waarover hij zich gisteren ook inhoudelijk heeft uitgelaten.

Het spijt mij zeer als deze of gene mij niet serieus neemt, althans zeg dat dan ook maar tegen Ramaël, met wiens verstandelijke capaciteiten het wel snor lijkt te zitten.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

320

Re: Thierry Sliman

Youssou N'Dour wrote:

Het spijt mij zeer als deze of gene mij niet serieus neemt, althans zeg dat dan ook maar tegen Ramaël, met wiens verstandelijke capaciteiten het wel snor lijkt te zitten.

Het is niet  Ramaël, die hier dagen, soms weken lang de piste Siman loopt te pluggen, maar u.

Zit het met uw verstandelijke capaciteiten wel snor?