521

Re: Robert Beijer

U bedoelt Hare Keizerlijke en Koninklijke Hoogheid Prinses Astrid van België, Aartshertogin van Oostenrijk-Este, Keizerlijk Prinses van Oostenrijk?

522

Re: Robert Beijer

Mocht je dat vreselijke denigrerende toontje niet gebruikt hebben had ik het uitgelegd. Respect is blijkbaar een bloem die niet in jouw hofke te vinden is.

523

Re: Robert Beijer

Yep, de aap is uit de mouw. Fenixtje kan of durft niet uit te leggen hoe de ”vriendelijke buren” Robert Beijer zouden kunnen hebben geholpen. Thans, fenixtje!

524

Re: Robert Beijer

fenix wrote:

Mocht je dat vreselijke denigrerende toontje niet gebruikt hebben had ik het uitgelegd. Respect is blijkbaar een bloem die niet in jouw hofke te vinden is.

Daarom dat hij zich dan ook " Maggiore (groter) " noemt .

525

Re: Robert Beijer

Bijna Mincky. Zijn buurvrouw, met wie hij blijkbaar een goede relatie heeft, is de moeder van de huidige koning . Ze was de eerste vrouw van de vorige koning. Haar naam  Sirikit Kitiyakara.
Maw de vrouw van Bhumibol. Ze is zelfs koningin regentes geweest toen  de koning een tijdje monnik werd.

526

Re: Robert Beijer

Sirikit kitiyakara heeft ondertussen de gezegende leeftijd van 91 jaar bereikt. In 2012 kreeg zij een zware beroerte en sedertdien is haar gezondheid zeer wankel. Afhankelijk van haar gezondheidstoestand verblijft zij dan ook ofwel in het Chulalongkorn Memorial Hospital te Bangkok ofwel in de koninklijke villa Chitralada eveneens gelegen in Bangkok. Robert Beijer zelf verbleef in Pattaya. Zij kunnen dus geen buren geweest zijn.
Voorts wil ik nog vermelden dat Sirikit Kitiyakara in haar jonge(re) tijd niet alleen geroemd werd om haar natuurlijke schoonheid maar dat zij tevens een zeer onderwezen persoon was. Zo heeft zij ondermeer pianolessen gevolgd aan de muziekacademie van Parijs.
Ik kan mij dan ook niet van de indruk ontdoen dat de vuilspuierij van fenix het gevolg is van (vrouwelijke) jaloezie en afgunst.

Re: Robert Beijer

Stropkens, houd eens op met dergelijke taal.
Het getuigt niet van respect voor de medemens en het wordt er hier ook niet leuker op zo.
Alvast bedankt.

528

Re: Robert Beijer

Enkel vermoedens dus. Geen mens die weet waar onze Bob uithangt

529

Re: Robert Beijer

Er zullen wel personen zijn die weten waar den Bob uithangt maar niet diegenen die dat pretenderen.

530

Re: Robert Beijer

Maggiore wrote:

Ik kan mij dan ook niet van de indruk ontdoen dat de vuilspuierij van fenix het gevolg is van (vrouwelijke) jaloezie en afgunst.


Ondermaats! Foei! Stop daar mee aub!