11

Re: Wikipedia en de Bende van Nijvel

We hebben natuurlijk jouw theorie van de onnodige tijdverspilling gelezen he Eric. Goed voorbeeld trouwens van een multilaterale samenwerkende vennootschap.

12

Re: Wikipedia en de Bende van Nijvel

Helaas is de verandering in Wikipedia niet doorgevoerd of weer teruggedraaid

13

Re: Wikipedia en de Bende van Nijvel

Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 3 apr 2024 om 12:59.

Edd, een idee hoe laat jij die wijziging deed?

14

Re: Wikipedia en de Bende van Nijvel

Op 3 april juist voor 12.51... Dus iemand heeft het direct weer ongedaan gemaakt

15

Re: Wikipedia en de Bende van Nijvel

edd wrote:

Helaas is de verandering in Wikipedia niet doorgevoerd of weer teruggedraaid

Het is geen goed idee om veranderingen te doen zonder overleg. Lees best eerst even de startersgids van Wikipedia:

Om mee te helpen artikelen te schrijven, corrigeren en uit te breiden is geen aanmelding nodig, je kunt meteen aan de slag. Wel gelden er een paar basisregels voor de inhoud, bewerkingen die daar niet aan voldoen lopen de kans door andere bewerkers verbeterd of gewist te worden. Om een goede start te maken is er deze snelcursus met de belangrijkste dingen die je over Wikipedia moet weten.

Hier vind je de volledige gids » nl.wikipedia.org

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Wikipedia en de Bende van Nijvel

edd wrote:

Je kunt zien dat dit recent door iemand is bijgewerkt, namelijk op 19 februari 2024. Dit door een onbekende niet geregistreerde persoon, eigenlijk zou dit ongedaan gemaakt moeten worden.

De Diane inbraak stond er al vele jarer eerder in: https://nl.wikipedia.org/w/index.php?ti … d=50231318

De 'Vernaillen' paragraaf werd al bijna een jaar geleden toegvoegd: https://nl.wikipedia.org/w/index.php?ti … d=63961479 door een zeer actieve Wiki-bijdrager Borluut. Toeval (of niet) wil dat er ook een forumgebruiker zich onder die naam heeft geregistreerd in datzelfde tijdperk.

Niet dat de ouderdom van enige Wiki-informatie iets beduidt ter staving dan wel ter ontkrachting.

17

Re: Wikipedia en de Bende van Nijvel

Ben wrote:
edd wrote:

Helaas is de verandering in Wikipedia niet doorgevoerd of weer teruggedraaid

Het is geen goed idee om veranderingen te doen zonder overleg. Lees best eerst even de startersgids van Wikipedia:

Om mee te helpen artikelen te schrijven, corrigeren en uit te breiden is geen aanmelding nodig, je kunt meteen aan de slag. Wel gelden er een paar basisregels voor de inhoud, bewerkingen die daar niet aan voldoen lopen de kans door andere bewerkers verbeterd of gewist te worden. Om een goede start te maken is er deze snelcursus met de belangrijkste dingen die je over Wikipedia moet weten.

Hier vind je de volledige gids » nl.wikipedia.org

Dank voor de uitleg Ben, ik heb getracht het nu in overleg weer aan te passen.

18

Re: Wikipedia en de Bende van Nijvel

Ben wrote:

Het is geen goed idee om veranderingen te doen zonder overleg.

Hear, hear, all ye good people, hear what this brilliant and eloquent speaker has to say.
Print screen.

19

Re: Wikipedia en de Bende van Nijvel

Ik weet niet wat je met je hautain toontje wilt bereiken, maar mijn site is Wikipedia niet. Op mijn site beslis ik wat de huis- en leefregels zijn.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube