931

Re: Madani Bouhouche

AI staat al veel verder dan de al dan niet betalende tools die je op het internet vindt. Maar voor de liefhebber, op basis van nooit eerder gepubliceerde foto's van Madani Bouchouche, door de AI-blender met de robotfoto...

https://i.imgur.com/Gku97l0.jpeg

En voor de herinnering: "Ik herken Bouhouche op de robotfoto (hierboven links)" aldus François Raes. François Raes bracht uit hoe de rijkswacht drugs had ingevoerd en verhandeld. Daarna werd hij permanent gepest, gekoeioneerd, getreiterd en gestraft."

932

Ik ben nog niet mee met het idee om foto's door een "AI-blender" te halen. Wat voor zin heeft het om een foto van iemand te veranderen zodat hij meer (of minder) op een bepaalde robotfoto gaat lijken?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | YouTube

933

Brood en spelen…

Het omzetten van robotfoto's, met hulp van AI, naar fotorealistische afbeeldingen is kinderspel. Ook ik geloof niet dat dit zal helpen om iets op te lossen, maar - citaat - puur uit nieuwsgierigheid naar de resulterende afbeeldingen. Het beantwoordt de vraag: "Hoe zou de persoon er uit zien als de politie schets zeer accuraat was?"

Of is het ‘Wauw’-gevoel over deze AI-portretten inmiddels dan al voorbij?

Bouhouche zou die avond voor de laatste raid/ aanval in Aalst herkend zijn in een bijliggend café.

De drie personen die verantwoordelijk zijn voor de bende-aanvallen zijn vermoedelijk alle drie overleden. Lees, Chris B(onkofssky) als reus, Madani Bouhouche als killer en een derde nog niet nader genoemde of bij mij zelf gekende chauffeur.

Ik denk niet dat Bouhouche zelf zijn handen zal vuil gemaakt hebben, veel te riskant.

936

Bouhouche beantwoordt qua fysionomie niet aan één van de daders. Hij was eerder frêle gebouwd en nogal klein. En ik denk niet dat hij goed zou 'geblend' hebben in een Aalsters café. Als je de verhalen mag geloven zat heel de Belgische onderwereld die avond op café in Aalst.

937

En toch zat hij in een Aalsters café en heeft hij er een glas water gedronken. Hij kon dus geen dader zijn.

Ik vind het wel opvallend dat het steeds Bouhouche is die wordt genoemd en dat in de loop der tijd de andere man in het café is vergeten. Als je de bende literatuur eens doorneemt nochtans een naam die naast Bouhouche & Beijer kan staan en zeer toevallig nog een ARI-kopstuk. Voorts volg ik Xeno hier wel, dat soort getuigenissen is altijd 50/50.

Bouhouche op het terrein? Voor Aalst kan ik het me niet voorstellen, voor Dekaise is hij in mijn optiek dan wel weer een zeer goede kandidaat derde man/supervisor.

Bedoelt u André Cammerman?

940

Dat sommige namen hier niet meer genoemd worden heeft een reden. In mijn geval een klacht bij het comité P. Nochtans had ik enkel en alleen een post van een ander forumlid geciteerd. Verder heb ik weet van klachten tov nog drie andere forumleden. Dus neen, ik kan een aantal namen niet meer noemen. Voila, nu weten jullie waar de tijd van de onderzoeksrechter naar toe ging, namelijk vorige speurders en forumleden "onderzoeken". Ik heb dit ervaren als pure intimidatie. En waarom? Ik heb op dat moment zelfs overwogen om het woord FICTIE boven al mijn posts te schrijven. En natuurlijk ook overwogen om niet meer te posten. Als je weet dat zelfs een Bonkoffsky niet ondervraagd werd ...