141

Re: Agenda

Renne, stuur aub een mailje naar Ben. Hij zal je de nodige info verschaffen.

142

Re: Agenda

Beste, niet vergeten, nu zaterdag vergadering Bende van Nijvel. Graag een seintje voor meer info. Ik hoop op een talrijke opkomst.

143

Re: Agenda

Is het mogelijk om is een vergadering bij te wonen? Waar kan ik hier informatie over vinden?

144

Re: Agenda

Via Ben aanvragen. Heden niets gepland denk ik, behalve herdenking, misschien in Aalst.

145

Re: Agenda

Dinsdagavond 9 november, samenkomst op parking Delhaize aalst om 19.00 uur.

146

Re: Agenda

Ik kom.

147

Re: Agenda

Beste leden, op dinsdag 9 november samenkomst op de parking van Delhaize Aalst om 19.00 uur. Nadien iets drinken in cafe The Fox aan de Parklaan.

148

Re: Agenda

Op deze avond zou ik ook graag eens langs de Immerzeeldreef rijden, om de villa met strooien dak te gaan bekijken waar de Nederlanders ten tijde van de aanslag in Aalst zaten. En iets verder de Hyacintenlaan 43, woonhuis familie Van de Steen.

149

Re: Agenda

Raf, 't is zoals met Agatha Christie. In begin waren ze met 10 en op het einde sta je er alleen! Best zelf eens een wandeling te maken want in groep jaag je de mensen schrik aan! Daarom kom ik niet naar de parking. Er zullen daar naast het schepencollege nog ander vossen zijn, spoken en misschien zelfs Dianas op het dak! Degene die er wel zouden moeten zijn, nl. getuigen die niemand ondervraagd heeft, zitten thuis naar Aspe en c° op tv te "lijken" en te "kijken". 't Wordt interessant eens devolutie van de laatste maanden te schikken rond een kop koffie. En dan een tijdsschatting te maken, conclusies te maken en af te ronden en geen verslag te maken.

150

Re: Agenda

Hallo K&, een verslag zal er zeker niet gemaakt worden, dit is trouwens zo besproken. Graag een voorstel wat je graag wil doen.