Re: Willy De Schepper
is dit (Willy De Schepper) de verdachte ex-garagist waar die RW-Uzi werd getraceerd? Of was het een H&K?
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Andere Personen → Willy De Schepper
is dit (Willy De Schepper) de verdachte ex-garagist waar die RW-Uzi werd getraceerd? Of was het een H&K?
Op een Instagram video van iemand dat op bezoek is in de garage (Porsche recup) van Willy De Schepper in Opwijk kwam ik volgend beeld tegen. Dit is trouwens ook Willy De Schepper op de foto. Opmerkelijk is het geweer tegen de muur, de poster van een bokswedstrijd, en een kerkhofbord boven de deur. Dit in beide landstalen, wat verwijst naar een begraafplaats in het Brusselse. Iemand die hier meer info over kan vinden? (Ik dacht dat deze details misschien interessant konden zijn.)

Ik heb met een vergrootglas gekeken naar dat "geweer". Ik zou zo direct niet durven stellen dat dit op een "simpel" kermisgeweer lijkt.
Dat Willy De Schepper gekend was in "boksmiddens" dat had ik al eerder in één van mijn boeken gelezen. Als we spreken over "boksmiddens" denken we ongewild aan Jozef Broeders (Temse 10 september 1983), die een bokser was indien ik me niet vergis.
Nu nog dat "kerkhofbord" onder de loupe nemen...
Hartelijk dank voor de foto!
Bende van Nijvel → Andere Personen → Willy De Schepper