Topic: Woonplekken

Een vraag waar ik al mee zit: waar woonden een aantal veelgenoemde personen in de jaren '80-85?

Iemand?

Vraag voor moderator: in hoeverre is het schending vd privacy om namen van levende verdachten (het gaat daarbij enkel om toenmalige woonplaats) te vermelden?

Re: Woonplekken

Mendez: Rozièrensesteenweg 205, Overijse

3

Re: Woonplekken

Bouhouche woonde blijkbaar op 300 meter van Mendez. Juiste adres is me onbekend.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

4 (edited by Hestur 18-08-2011 21:23)

Re: Woonplekken

Miljaar, das merkwaardig. Woonden ze dichtbij elkaar omdat ze elkaar kenden, of kenden ze elkaar omdat ze naast elkaar woonden? Ik ging er altijd ergens van uit dat Mendez en Bouhouche afspraken aan de oprit waar Mendez werd doodgeschoten omdat dat gemakkelijk was. Maar als ze vlakbij elkaar houden, houdt dat geen steek meer.

Veel keuze blijft er trouwens niet inzake woningen, als het effectief 300 meter is: één huis. smile Voor de zekerheid: woont er nog iemand die we kennen daar in de buurt? Haemers of zo? smile

5

Re: Woonplekken

Ter aanvulling: de informatie over de woonplaats van Bouhouche komt uit het boekje De Bende Tapes. Daarin wordt aan Bouhouche een vraag gesteld over de moord op Mendez. Zijn antwoord:

"Maar veronderstel dat ik Mendez dood wilde: dan doe ik dat toch niet in de ochtendspits, langs een razend drukke autoweg? Dat is toch waanzin. Juan woonde op amper 300 meter van mijn huis. We zagen elkaar vaak, we kwamen bij elkaar thuis."

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Woonplekken

Bende De Staerke

Re: Woonplekken

Bouhouche woonde ook denk ik in Jette.

Re: Woonplekken

Misschien lijstje opstellen van al wie in die periode naar het buitenland vertrokken is. Die staan voor mij allemaal bovenaan het verdachtenlijstje: Bouhouche, Beijer, Salesse, Bultot, Lekeu, Dehan, Weykamp,...

9

Re: Woonplekken

Senterre, Delpierre, ...

10

Re: Woonplekken

Borinage

(*) Deze straat kan ik niet vinden met Google Maps.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube