Trojan wrote:

Vooral de laatste zin uit dat artikel deed mn nekhaar rechtkomen, want dan zitten we weer in wat Acke ontdekte in zijn tweede dossier in Dendermonde: de dubbele identiteiten. Waarbij hij op dezelfde namen stuitte als in het Bende van Nijvel-dossier. Nogmaals: geknoei met identiteitsgevens > Felix P.

Het tweede element: chantage. Zoals ik het verhaal hoor zitten er in Aaigem halfweg jaren 80 jonge mensen quasi opgesloten in een ‘religieuze’ secte. Met wanhopige ouders in Aalst, die tot alles zijn bereid om ze weer vrij te krijgen uit die secte. Of het Ecoovie is of Zonnetempel weet ik niet, maar zeker iets in die trant.

Zou de post van René De Witte "order van de zonnetempel nog eens doornemen Trojan. Zeer interresant.

22

De micmac indianen al in 1968 betrokken bij bomaanslagen in Canada :

http://moisemarcouxchabot.com/lhistoire … rier-1969/

Piel Petjo Maltest = Norman William

Ook Hydro Québec lijkt al een rol te spelen in 1968/69. Zie Zonnetempel Canade eind jaren 80.

Parmi les manifestants dont plusieurs brandissent des drapeaux rouges et scandent «Révolution! Révolution!», on compte Pierre-Paul Geoffroy et ses camarades de l’aile gauche du R.I.N. Geoffroy est arrêté et brutalisé par la police. On retirera les accusations d’assaut portées contre lui. La première bombe du réseau Geoffroy sera déposée à l’usine Seven-Up en mai 1968.

Le réseau sera composé de deux cellules principales:

• L’une est formée autour de Geoffroy, 23 ans, étudiant au collège Sainte-Marie, et comprend aussi Pierre Charette, 24 ans, employé de Radio-Canada [172] et rédacteur au journal L’indépendance du R.I.N.; Alain Allard, 23 ans, technicien en électronique chez Canadian Marconi, et Pierre-Léo Lacourse (alias Maltais), un jeune travailleur de 21 ans originaire de la réserve micmac de Maria en Gaspésie et surnommé «l’Indien». Lacourse est en contact avec son «père adoptif», un écrivain-éditeur-imprimeur qui s’est donné le nom de Piel Petjo Maltest, dit l’Indien également (de son vrai nom Pierre-Doris Maltais).

23

Trojan wrote:
Trojan wrote:

Over Norman William :

Als intimus van Keteleer en « gravin » Dumoulin zou hij ook gewerkt hebben met Mosbeux, die in Luik als de nummer één van de wapenhandel naar Lybië werd beschouwd.

Interessante timeline Mosbeux

Mosbeux, condamné par défaut à deux ans, en décembre 1982, est ensuite arrêté en Espagne en août 1983 puis extradé. Il fait opposition, mais le tribunal confirme cette peine en février 1984, alourdie de trois mois supplémentaires infligés par la cour d'appel.

De vader van Jean Louis Mosbeux (aka Jeannot le Manchot) is Leopold Mosbeux, is omgeving Deferm en wordt genoemd als mogelijke opdrachtgever moord Cools. Dus van Ecoovie naar Mafia rond Luik is maar een kleine stap.
Ook interessant : deze Leopold Mosbeux was occasioneel rallypiloot.

In het recente verleden stuit je ook op het verdacht overlijden van ene José Mosbeux. Verdwijnt en wordt maanden later dood teruggevonden, letterlijk in de schaduw van FN Herstal. Na zijn verdwijning inbraak in zijn woning en nadien ook brandstichting. Geen idee echter of er een connect is met Jeannot en Leopold.

FN(B) hoor ik hier verdacht weinig. Ik hoop dat iedereen op de hoogte is dat dit de meest winstgevende 'firma' van België is die geen winst mag maken. Ik weet niet exact waar de winsten naartoe gaan maar ik weet dat er een mooi deel voor de (waalse) politiek is. Dit zijn bedragen waar sommige mensen al eens een moord (of 28) voor zouden willen plegen.