661

Als je lang genoeg over iets nadenkt kom je altijd uit op iets dat niet klopt.

ik zou CB wel als een uitvoerder durven zien...een goede uitvoerder ook want een rambo en onverschrokkene die opgeleid is als special force en dus kortom inderdaad een vechtmachiene!

Normaliter een vechtmachiene in dienst van/ten dienste vd veiligheid maar mogelijk balancerend op het dunne lijntje van gek/psychopatie en dus tot alles in staat maar dan ook alles en daarna bij wijze van spreken het onderzoek naar zichzelf mee helpen voeren!!!

EN

verder deel ik enkele meningen hier dat het bescherming krijgen...de doofpot...etc te wijten is aan het feit dat de bendeleden (of enkelen/een) op een of ander moment (ik vermoed toen zij nog RW'ers waren) om dienstredenen of andere ergens op een plek waren waar ook belangrijke mensen aanwezig waren in het gezelschap van nog anderen waarvan zij dus liever hadden dat dit niet is geweten...kortom dat putje moest dichtgehouden en goed!!
De bendeleden grepen dus die kans als chantagemiddelen...en misschien was dit zelfs niet nodig en boden die "belangrijke" personen spontaan hulp aan vanaf het moment dat zij wisten dat de bendeleden enzoverder....

kortom de wagen was aan het rollen...alle hens aan dek!!

VERDER en zoals ik al eerder opperde is het spel van "ons kent ons" en "voor de kameraden door het vuur"..."een voor allen en allen voor een"...." en dat her er van ons zijn mag nooit toegegeven/uitkomen " enzoverder....de gekende principes dus bij vooral militaire organisaties ook van dien aard dat de ex-RW-bendeleden ook de hand boven het hoofd werd gehouden vanuit die politiedienst.

En zo rolt de wagen verder...alle hens aan dek!

grt luk

663

Het enige wat relevant is, is het overzicht dat Ben gepost heeft. Kortom: de feiten. Voor de rest weten we niets en om CB een plaats te geven binnen de bendestructuur is louter speculatie die nergens toe leidt. We kunnen niets zinnigs zeggen over de aard van de bekentenis om de simpele redden dat we er niet bij waren.

664

Django68 wrote:

Het enige wat relevant is, is het overzicht dat Ben gepost heeft. Kortom: de feiten. Voor de rest weten we niets en om CB een plaats te geven binnen de bendestructuur is louter speculatie die nergens toe leidt. We kunnen niets zinnigs zeggen over de aard van de bekentenis om de simpele redden dat we er niet bij waren.

Wat Ben heeft gepost zijn niet louter feiten: ik zou getuigenissen of meningen geen feiten durven noemen.