31

Re: Daniël Bruylants

Hij is geboren in 1955 en woonde in Molenbeek. Hij heeft in de gevangenis gezeten van januari 1980 tot 27 september 1985!

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Daniël Bruylants

Daniël Bruylants, geboren op 9 oktober 1955 in Vorst, van Belgische nationaliteit, wonende (in 1988) te 1430 Rebecq, chemin Planche Quévit 45. Gehuwd met B.D. Meet 2.04 m.

"Nous observons que l'intéressé présente un visage typé "Frankenstein".

De politie heef hem alzo geïdentificeerd. Ik heb zijn foto maar durf ze hier toch niet te posten.

33

Re: Daniël Bruylants

Scaramouche wrote:

Ik heb zijn foto maar durf ze hier toch niet te posten.

Wellicht kunt u laten weten waar we deze zelf zouden kunnen zoeken?

Re: Daniël Bruylants

Die 2m 05 van Vos bestaat warempel echt, wel wel. Dus Vos deelt met ingewijden de naam van de (volgens hem) Reus zonder hem bij naam te noemen. Volgens Vos moordcommando Aalst = Bruylants & Toumaniantz?

Verklaart ook wel de met deze zaak valt geen eer te behalen & Bonkoffsky is zeker niet de Reus (in Aalst) en meer van dat soort uitspraken die moeilijk te interpreteren zijn als buitenstaander.

Het is een interessante piste, interessanter dan veel van wat de laatste jaren de ronde doet. Lijkt wel of gevangenen in bepaalde gevangenissen in '85 eerder werden geradicaliseerd dan dat er een verbeteringstraject werd uitgestippeld.

35

Re: Daniël Bruylants

Spectator Of Life wrote:

Volgens Vos moordcommando Aalst = Bruylants & Toumaniantz?

In Aalst was er geen enkele dader die even groot was als de reus in Overijse.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Daniël Bruylants

edd wrote:

Wellicht kunt u laten weten waar we deze zelf zouden kunnen zoeken?

Ik heb een kleurfoto en een zwart-witfoto.

  1. de kleurfoto heb ik verleden jaar gevonden op het Facebook-profiel van Daniel Bruylants (in maart 2023). Ik heb van die foto toen een print-screen gemaakt. Ik vind thans zijn profiel NIET meer terug op Facebook.

  2. de zwart-witfoto en de inlichtingen over Daniel Bruylants staan in een PV van de federale gerechtelijke politie van Charleroi (CBW). Ik heb - eveneens in maart 2023 - een stukje van dit PV (waar er sprake is van Daniel Bruylants), verkregen van een franstalige persoon die zeer actief is op de franse FB-pagina Les tueurs du Brabant Wallon. Hoe die man aan dat stuk PV geraakt is, weet ik niet. De naam van de man van wie ik dit stuk PV gekregen heb, kan ik niet vernoemen.

Dus deze twee foto's zijn dus van Daniel Bruylants.

  • de kleurfoto is blijkbaar van het jaar 2021. Hier staat hij op met een bril.

  • de zwart-witfoto in het PV van de CBW is veel ouder. Hier staat hij op zonder bril en hij is dus op deze foto veel jonger dan op de kleurfoto (die foto moet van 1988 zijn vermoed ik).

Zoals de politie schrijft heeft hij een soort Frankenstein-gezicht. Wat in ieder geval op beide foto's erg opvalt, zijn zijn dikke lippen.