Re: Jacques Le Clercq

Zou het kunnen dat hij door de scheiding financieel aan de grond zat, en dus op zoek was naar extra 'zwarte' mm inkomsten'. De Blaton's zullen zich wel laten gelden hebben. Enerzijds in echtscheiding en anderzijds in tang van de maffia.

Re: Jacques Le Clercq

club e.a.: lees zeker eens onderstaande post uit een ander topic uit 2016(!) :

JUSTICE wrote:

Marcel Habran is voor zijn opdrachten met betrekking tot de overvallen en moorden in de Delhaize filialen in 1989 betaald geworden via een opgezette financiële constructie met betrekking met de verkoop van zijn garage aan de Zwitserse zakenman Dhr Fric. Deze zakenman werkte als stroman voor Dhr Jaques Le Clercq eigenaar van de Amerikaanse filialen in Amerika. Deze laatste heeft via afpersing de aandeel deal beïnvloed met betrekking tot de Amerikaanse filialen.

De maîtresse van Dhr Le Clercq was Mevr Nicole Andrien, sm domina die cliënteel had in de hogere kringen. Via mevrouw Andrien had Dhr Le Clercq de perfecte joker achter de hand om mensen het zwijgen op te leggen. Dhr Le Clercq is de opdrachtgever geweest voor de moorden van de Bende van Nijvel. Wanneer de aandelen transactie van de Delhaize Group kan onderzocht worden zal dit duidelijk worden.

Het dossier food town stores (1983), veranderen van naam in Food Lion met een expansie van 22 winkels naar 226 winkels in  1985. De groep werd een franchiser voor Cub Foods en opende een pak filialen in Atlanta. Aangezien de Amerikaanse markt veel groter is dan de Belgische is het duidelijk dat de strategie van het motief van Dhr Le Clercq heel erg duidelijk was. Einde verhaal.

Ik weet dat doorheen de jaren heel wat fantasten de revue zijn gepasseerd, maar zou het kunnen dat hier een echte Insider spreekt?

Ik begin meer en meer het gevoel te krijgen dat niet enkel de speurders maar ook wij ons jarenlang hebben laten piepelen door interessantdoenerij van de Liberts en de De Staerkes van deze wereld. Terwijl het motief was wat het motief meestal is; het economische aspect.

Re: Jacques Le Clercq

Ik had de post van Justice gelezen. Hij zit er niet ver af denk ik. Heel straf!