971

Niet alleen een herhaling van de overval in Zaventem Paul Lambert was niet alleen de pooier van de dames in de Diable hij was eveneens voor en na zijn uren technisch ingenieur bij Sabena.. Voldoende als link tss de 2 feiten ?

972

In de keuken in Ohain zijn ook spullen van Sabena gevonden. Een pooier die op Sabena werkt en die met een valse rijkswachtsagen rijdt. Hij kon misschien de daders kennen in de context of verlengde van Ohain, en dan komt een wapenhandelaar in beeld die geld leende en een vliegtuig bedrijf had.

973

Rossignol en hij waren bevriend

974

Now wrote:

Bouhouche heeft ooit een goeden tip gegeven over de bende maar er is niks mee gedaan.

En die luidde?

975

Uw eerste post ooit op het forum staat ermee in verband. In het onderzoek naar de moord op Mendez doet Bouhouche uitspraken, zelfs meer verklaringen over de bende. Dit detail is belangrijk het gaat over de bende; En wat geeft hij de speurders in de herfst van 87: de garagebox in de Hippocrateslaan te Zaventem in november 1987!

Dit is de enige keer keer dat Bouhouche begon te zingen over de bende! Wees maar gerust dat wat daar gevonden is vuurwerk was en dat Bouhouche echt aan het zingen was. Dus ruwweg vanaf 10 sept. 5 man in Namen in een Saab erna 9 dagen van uitzonderlijke daden en de 4 robotfoto's.

976

Now wrote:

Uw eerste post ooit op het forum staat ermee in verband. In het onderzoek naar de moord op Mendez doet Bouhouche uitspraken, zelfs meer verklaringen over de bende. Dit detail is belangrijk het gaat over de bende; En wat geeft hij de speurders in de herfst van 87: de garagebox in de Hippocrateslaan te Zaventem in november 1987!

Dit is de enige keer keer dat Bouhouche begon te zingen over de bende! Wees maar gerust dat wat daar gevonden is vuurwerk was en dat Bouhouche echt aan het zingen was. Dus ruwweg vanaf 10 sept. 5 man in Namen in een Saab erna 9 dagen van uitzonderlijke daden en de 4 robotfoto's.

Eigenlijk zeg je in de post helemaal niets.

Het doet me denken aan een persoon die gebanned is....

977

edd wrote :

Eigenlijk zeg je in de post helemaal niets.
Het doet me denken aan een persoon die gebanned is....

Maakt toch niet er komt wel heel belangrijke informatie naar boven en voor één keer begrijp ik deze persoon zijn typetjes

Maar edd je hebt wel gelijk die onsamenhangende raadsels vind ik ook niet tof

978

Het gaat hem om het feit dat het dossier Mendez en het dossier BVN koste wat kost van elkaar gescheiden moesten blijven. Toen Dery het pistool in de spaghettisaus als bendewapen identificeerde dacht Bouhouhouche dat Beijer hem een streek lapte en is beginnen zingen. Na een negatieve tegenexpertise klemde hij de kaken stevig op elkaar.
Ik weet niet welke info hij over de bende gegeven heeft maar het spreekt boekdelen dat hij die info had.

979

Bij de overval op Dekaise en de inbraak in de Colruyt van Nijvel droegen de daders geen masker. Tijdens die feiten werden zowel Amory als Bouhouche herkend

980

Now wrote:

Dit detail is belangrijk het gaat over de bende; En wat geeft hij de speurders in de herfst van 87: de garagebox in de Hippocrateslaan te Zaventem in november 1987!

Zie eens hier: https://www.bendevannijvel.com/forum/vi … php?id=379