Re: Nijvel: 17 September

zeno wrote:

Natuurlijk is dat zo. Goed dat iemad de tunnelvisie heeft verlaten. Fourez-Dewit waren op het verkeerde moment op de verkeerde plaats.

Wat volgens mij veel erger is het feit dat de huidige procureur ook geneigd is om een tunnelvisie te hebben.

972

Re: Nijvel: 17 September

Wat jij tunnelvisie noemt is eigenlijk kennis van het dossier. Fourez en Dewit waren niet op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Zij zijn bewust naar hun eindbestemming geleid. Weet je ook waarom?

Hoe kun je stellen dat het een feit is dat de procureur neigt naar tunnelvisie? Weet je meer dan wij?

973

Re: Nijvel: 17 September

Vetter, vertel eens waarom...

Re: Nijvel: 17 September

Uiteraard weet ik meer dan jullie. Als betrokken partij weet je altijd meer hè Vetter.

Re: Nijvel: 17 September

Marcel Morue was ook op dit verkeerd moment op deze fatale plaatst.

Re: Nijvel: 17 September

Alle slachtoffers waren op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats.

977

Re: Nijvel: 17 September

Etienne1420 wrote:

Marcel Morue was ook op dit verkeerd moment op deze fatale plaatst.

Dat is nog maar de vraag. Het hele verhaal rammelt aan alle kanten. Wat nog vreemder is, niemand mocht nog iets van zijn (partner?) Lacroix vernemen. De familie van Morue niet, zijn collega's niet. Waar is die rijkswachter met boter op zijn hoofd gebleven?

Re: Nijvel: 17 September

Ik heb een raar gevoel tegen deze feit. Het is puur non sens. Misschien voor de killers was Morue op tijd ter plaatst.

979

Re: Nijvel: 17 September

Hoe kan een feit nonsens zijn? Je bent duidelijk niet tweetalig, hoe denk je het dan te begrijpen? Probeer eens te oefenen door vaker de vraag: ‘ik begrijp het niet. Kunt u het me uitleggen?’ te stellen.

Wat voor vraag zou u moeten stellen Etienne 1420? Dan doel ik niet op uw slechte Nederlands maar op uw slechte kennis van de gebeurtenissen.

980

Re: Nijvel: 17 September

Believer Murcielago wrote:

Wat volgens mij veel erger is het feit dat de huidige procureur ook geneigd is om een tunnelvisie te hebben.

Kan je dat beetje duiden, B.M.? Ik volg je de laatste tijd veel op het forum, maar dit is toch een straffe uitspraak?