281

Re: Kester

Zoals je hem zelf noemt deelde P de parking met mijn vader. Wij huurden een stukje omdat vrachtwagens daar alleen konden parkeren alsook onze eigen auto's. De parking bevatte ook een 30-tal autoboxen. Ik heb me zelf door de jaren afgevraagd of mijn vader niet toevallig figuren van op de parking herkende bij de overval. Mendesken zoals ze hem noemden, kwam daar regelmatig. Van de rest is het alleen van horen zeggen. Maar de toevalligheden zijn telkens zo toevallig.

282

Re: Kester

Mag ik er aan herinneren dat wij via via horen zeggen hadden dat er juist voor de overval op de Delhaize schoten gelost waren op het industrieterrein in Erembodegem. Toen wij met onze metaaldetector gingen zoeken troffen we kogels aan; Remington 221. Dezelfde kogels dat op rijkswachtmajoor Vernaillen zijn gebruikt en bij de overval in Aalst zou dit wapen ook kunnen gebruikt zijn. We hebben deze kogels aan de CWB overhandigd die er meer dan gewone interesse voor hadden. We hadden ook een kogel naar via een pv naar Dendermonde gedruurd want eerst was er geen reactie en ineens wel.

283

Re: Kester

Ik bedoel wat ik ik weet over de feiten op de parking is van horen zeggen. Ik zal nooit iemand aanvallen! Ik vind het al heel mooi en moedig dat zoveel mensen nog steeds zich inzetten om ons te helpen.

284

Re: Kester

the end wrote:
zeno wrote:

the end, jij trekt je op aan dat zinnetje van Pint. Anderzijds was Fons Baeyens in Aalst ook aanwezig (boek Hilde Geens) en die verklaarde dan weer dat het amateurs waren die geschoten hadden daar de kogels ver uit koers waren beland. Zo zie je maar: ieder zijn waarheid. Of zat Fons Baeyens ook in jouw complot?

Mendez woonde niet in Aalst. Hij kende de stad anders wel, héél goed zelfs. Van 1971 tot 1973 werkt Mendez bij motorhandelaar P. in de Gustaaf Papestraat in Aalst. Hij sleutelt er in het atelier wat aan motoren, en volgens sommigen ook aan wapens. Hij komt er ook in contact met wapenhandelaar B., die vlakbij een schietstand uitbaat. Tot een eindje in de jaren tachtig zal Mendez geregeld over de vloer komen bij zowel P. als B. In de schietstand ontmoet hij Madani Bouhouche. Wanneer de Brusselse vrienden overkomen, dan parkeren ze hun auto’s vaak bij P., in de Gustaaf Papestraat.

Die 'B' is Baeyens!

Door het entourage in de schietclub begrijp ik je voorbehoud omtrent de uitspraken van deze persoon. Voor zover ik weet zijn er echter geen aanwijzingen dat deze man een dwaalspoor wil optrekken.

Re: Kester

kenza wrote:

Mag ik er aan herinneren dat wij via via horen zeggen hadden dat er juist voor de overval op de Delhaize schoten gelost waren op het industrieterrein in Erembodegem. Toen wij met onze metaaldetector gingen zoeken troffen we kogels aan; Remington 221. Dezelfde kogels dat op rijkswachtmajoor Vernaillen zijn gebruikt en bij de overval in Aalst zou dit wapen ook kunnen gebruikt zijn. We hebben deze kogels aan de CWB overhandigd die er meer dan gewone interesse voor hadden. We hadden ook een kogel naar via een pv naar Dendermonde gedruurd want eerst was er geen reactie en ineens wel.

kenza, kom nu alsjeblieft weer niet af met uw verhaal van die schoten en de gevonden kogels. Dat verhaal is al uitgebreid aan bod gekomen op het forum in de topic 'Aalst: Proloog'. Zie onder meer mijn post van 21.09.2015 » Forum

De Remington kogels die je gevonden hebt waren recente kogels. Op de stukjes verpakking die je gevonden hebt stond er zelfs een e-mailadres en dat weet jij zelf ook goed genoeg. Dus stop met hier valse informatie te posten. Dat helpt de zaak helemaal niet vooruit. Integendeel. Maar ja, ik zal wel een typetje zijn zeker?

286

Re: Kester

Dat mailadres hebben wij nooit zien staan en ook al stond er een mailadres op, Remington komt uit Scandinavië en daar bestond toen al het internet. Het is gewoon toevallig dat wij gingen zoeken en dat we iets vonden dat verband kan houden. Ook denk ik niet dat er overal in Aalst kogels van het type remington 221 lagen want ze zijn zeldzaam. Gewoon nog een toeval maar ik zwijg erover.

287

Re: Kester

Fantasten als Kenza moeten er ook zijn. Helaas storend en puur desinformatie. Jammer.

288

Re: Kester

Merovinger, ik bedoel zeker niet op u dat je een typetje bent! Ik apricieer al uw bijdragen en als je gelijk hebt dan heb je meestal gelijk. Ik vermeld enkel dat we gaan zoeken waren naar kogels en ook toevallig kogels vonden die er iets zouden kunnen mee te maken hebben en de CWB heeft of had interesse!

De typetjes heeft iedereen allang door. Met de typetjes bedoel ik mensen die alles in de war sturen en als er iemand juist zit die persoon proberen in discrediet te brengen maar gelukkig heeft iedereen op het forum de typetjes door, ook zijn de typetjes waarschijnlijk maar een persoon met verscheidene accounts die er baat bij hebben als er iemand juist zit het zeker niet mag uitkomen zoals menig forumleden al meermaals hun beklag deden! Het lijkt soms wel de muppetshow. Eerst werd Kester belachelijk gemaakt door de typetjes maar nu er gerespecteerde forumleden Kester meer en meer aub serieus te zien moet het pijn doen bij de typetjes.

289

Re: Kester

Het is in elk geval beter dat je over Kester kan blijven lullen, dan dat je moet ongevallen verzinnen om wat aandacht te vangen, Dirty Harry

290

Re: Kester

Iedereen kan zich in bochten wringen of zo; Maar de gegevens dat kenza heeft over Kester en de grotten in Lessines in combinatie met de omgeving van Pilarski zijn niet alleen interessant voor Aalst maar ook voor de periode ervoor.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.