431

Of iemand met een migratieachtergrond ....

jameir972 wrote:

Dat is louter exclusief bekeken vanuit het DNA-spoor zelf.
Maar je moet het ook omgekeerd bekijken.

Stel dat je het DNA hebt van een bepaalde zigeuner, of pakweg van een verdachte ex-rijkswachter…

…en dat hangt aan de resten van het kogelwerende vest dat gevonden is bij de wonderbaarlijke vondst te Ronquières…

…dan zal die ex-rijkswachter een goede uitleg moeten kunnen geven!

Exact!

1 + 1 = 2

433

Mannekes, laat het ons onzelf niet te moeilijk maken. Lees eens post  1 tot en met 5 van dit topic. En lees dan dit;

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/09/28 … trafzaken.

Besef dan dat we met DNA als konijnen naar een lichtbak zitten te kijken.

Geen verandering in de wetgeving en we komen geen meter vooruit. Ook niet wat Dutroux dossier betreft. Wat men ons ook wijs mag maken.

Zelfde verhaal als het covid safe ticket. Het is een én én verhaal. Dat ticket is helemaal niet safe want ook daar kan ik de konijnen nog eens boven halen . Met zijn allen dansen op een party mét CST en we besmetten elkaar als konijnen. Wat een misleidende naam trouwens Covid SAFE ticket.

Zouden we naar een verlenging van de verjaring gaan wegens Covid?  Schorsing van de verjaring wegens overmacht. Bestaat dat in de wetgeving ?

"Pagina niet gevonden"

Maar het lijkt me ook niet echt 'on tpoic' wat je hier allemaal zegt dus laten we covid er gewoon buiten houden, voordat we te ver afdwalen of in een oeverloze discussie terecht komen waar niemand op zit te wachten.

1 + 1 = 2

435

Volgens mij heb jij een forum SAFE ticket. Je hebt mij een demonstatie van mijn goedheid verweten. Ik kan ook een demonstatie van mijn kwaadheid geven. Voor mij kan je niet gewoon over gaan tot de orde van de dag na al je uitspraken. Maar ik zal de rest van het forum die demonstatie besparen uit respect en collegialiteit. En doen wat ik gezegd heb, namelijk van het forum blijven zo lang jij hier bent. Ga je gang.

436

zelf heb ik nog even gedacht dat iemand van het (federaal) parket, waarvan geweten is dat ze dit forum uiteraard ook (ook, niet exclusief) volgen, het lollig vindt/vond om -als privé-initiatief- de boel hier wat te komen jennen…

…het is hier vanalles al geweest…

die zotte occulte kronkels van de associatie van een keltisch teken met de bewust gekozen plek van die Zwaaikom van Ronquières die erop lijkt…

… die berbers, nu weer over die zigeuners…

Een complot!
De anderen beschuldigen te geloven in een complot!
Wat een complot is dat dan wel niet?

…het maakt dat het (nu Federale) parket rustig kan blijven zoeken zonder dat er hen iemand in de weg loopt tijdens het onderzoek…bv het rustig open leggen van begraafplaatsen iemand?

nee, je hebt gelijk… dat is ook van de pot gerukt, ik weet het… het parket zou immers nooit of te nooit op zo’n onbeschofte, brute, tactloze manier met slachtoffers durven omgaan toch? Of niet? (Herlees eens de vele ervaringen met justitie van de slachtoffers in het verleden…het spreekwoord zegt: ‘een doekje voor het bloeden’ maar ‘Jumet’ kwam met een koekje voor het bloeden… tactloos of een letterlijke uitvoering van alweer een hopeloos slechte en verkeerde vertaling?

blijft er over…

pure dommigheid
of kwade wil
of een combinatie

437

Er is iets bijzonders met het bloed van sommige leden van de clan De Staerke.
Zonder in details te kunnen uitweiden, het komt maar voor bij minder dan 9% van de Belgische bevolking (toen, ten tijde van de aanslagen van de Bende Van Nijvel).

En nog iets, via de moeder van Léon, Julien, Philippe, Bertha en andere clanleden, topic-gerelateerd:

Bharti Morar & David Gresham ontdekten -in 2001- dat zowat 45% van het Y-chromosoom van hun mannelijke Romani proefpersonen tot de haplogroep VI-68 behoort. In mindere mate bestaat dit type haplogroep in India. Dit is geen bijzonder aantal, maar haplotype VI-68 is tot nu toe bij GEEN enkele Europese bevolkingsgroep geattesteerd. Ze onderzochten 275 Roma uit veertien verschillende Romani groeperingen. Deze haplogroep VI-68 is een onderdeel van de haplogroep M82 dat in andere studies wordt aangehaald. (Bron: David Gresham & Bharti Morar - 2001 - p1325-1329)

DNA-onderzoek kan echt wel tot héél gerichte resultaten leiden, ondanks sommige forumleden hier ook deze onderzoekspiste in het belachelijke proberen te blijven trekken…

438

Wereldprimeur voor Nederlands Forensisch Instituut: criminelen sneller in beeld dankzij nieuwe dna-techniek.

Lees verder:

https://www.ad.nl/binnenland/wereldprim … ~a4fc027d/