121

Re: WNP

Die getallen symboliek is je reinste onzin. David Van de Steen, bijvoorbeeld, overleefde ternauwernood de aanslag in Aalst. Het was de bedoeling om hem te doden, niet te verwonden, wat de teller op 29 zou gebracht hebben. Zonder enige twijfel zal het cijfer 29 ook een symboliek hebben en zo kan je maar blijven doorgaan...

122

Re: WNP

Bakerstreet 221B wrote:

18 kogelgaatjes in T-shirt

Het polohemd had tweeëntwintig inslagen van jachtpatronen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: WNP

Alweer interessant, maar wat klopt er dan eigenlijk wél nog in het boek van Bouten? Daar staat 18 kogelinslagen. Daar ben ik nu 100% zeker van.

Weet écht niemand waarom SDRA8 SDRA-8 heette, en bijvoorbeeld niet SDRA7 of SDRA9? Ik zou graag te weten komen waarvoor die 8 stond.

124

Re: WNP

Django68 wrote:

Die getallen symboliek is je reinste onzin. David Van de Steen, bijvoorbeeld, overleefde ternauwernood de aanslag in Aalst. Het was de bedoeling om hem te doden, niet te verwonden, wat de teller op 29 zou gebracht hebben. Zonder enige twijfel zal het cijfer 29 ook een symboliek hebben en zo kan je maar blijven doorgaan...

Inderdaad. Het is mijn persoonlijke ervaring dat als je lang genoeg zoekt, je in élk dossier verbanden waarvan je zou zeggen: amai, dat kan echt geen toeval zijn! Ik hecht daar geen waarde meer aan, zoiets heeft nog nooit iets opgelost. Heel die vermeende symboliek tralala is zodanig belachelijk dat het zelfs als scenario voor een film te belachelijk zou zijn.

Re: WNP

Bakerstreet 221B wrote:

maar wat klopt er dan eigenlijk wél nog in het boek van Bouten?

Goede vraag. smile

Nog een paar andere mooie voorbeelden uit de boeken van Guy Bouten » Forum | Forum

Dus voorzichtig zijn met de informaties van Bouten (net zoals met alle andere info van eender wie trouwens) is de boodschap. Soms zullen die wel juist zijn maar soms ook niet.

Re: WNP

bkv, de aanslagen van 11 september zouden vooraf ook als té belachelijk voor een film-scenario beschouwd geworden zijn. Sharia4Belgium werd 10 jaar geleden ook gezien als een bende ongevaarlijke zotten en de islamitische staat zou ook als té belachelijk voor een film-scenario beschouwd geworden zijn. Idem voor Boko Haram, enz. ...

Wie beweert dat neonazi's geen getallen gebruiken om hun boodschappen te vermommen leeft op een andere planeet. 

Ik herhaal mijn vraag: Weet écht niemand waarom SDRA8 SDRA-8 heette, en bijvoorbeeld niet SDRA7 of SDRA9? Dit moet toch een reden hebben? Ik zou echt graag te weten komen waarvoor die 8 stond.

127

Re: WNP

Bakerstreet 221B wrote:

Ik herhaal mijn vraag: Weet écht niemand waarom SDRA8 SDRA-8 heette, en bijvoorbeeld niet SDRA7 of SDRA9? Dit moet toch een reden hebben? Ik zou echt graag te weten komen waarvoor die 8 stond.

SDRA8 was de 8e dienst binnen die organisatie. Waarom een '8'? Waarschijnlijk omdat alle andere nummers al ingenomen waren. Meer info » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

128

Re: WNP

Bakerstreet 221B wrote:

bkv, de aanslagen van 11 september zouden vooraf ook als té belachelijk voor een film-scenario beschouwd geworden zijn. Sharia4Belgium werd 10 jaar geleden ook gezien als een bende ongevaarlijke zotten en de islamitische staat zou ook als té belachelijk voor een film-scenario beschouwd geworden zijn. Idem voor Boko Haram, enz. ...

Wie beweert dat neonazi's geen getallen gebruiken om hun boodschappen te vermommen leeft op een andere planeet. 

Ik herhaal mijn vraag: Weet écht niemand waarom SDRA8 SDRA-8 heette, en bijvoorbeeld niet SDRA7 of SDRA9? Dit moet toch een reden hebben? Ik zou echt graag te weten komen waarvoor die 8 stond.

Amai, moslimextremisme met aanslagen, dat had echt niemand zien aankomen. Er zijn al jaar en dag hele beveiligingssystemen en politieke partijen rond gebouwd. Voor 9/11 had men zelfs simulatieoefeningen voor exact dergelijke aanslagen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
Vervolgens een stropopredenering. Ik zeg nergens dat neonazi's bij onderlinge communicatie nooit hun (soms strafbare) boodschappen coderen. Ik zeg dat ze geen 28 mensen hebben neergeknald op bepaalde data om aan magische getalletjes te komen.

Ik zie er de relevantie niet van in, maar als er 1 iemand op een andere planeet leeft, dwz. compleet andere opvattingen heeft dan de rest van de samenleving, dan ben jij het wel.

Re: WNP

@ bkv

http://www.spiegel.de/international/ger … 70820.html

Re: WNP

en wat is nu de link met WNP en dus dit topic?

(Misschien zit er ook nog een dader tussen die 2 vingers mistte, dat is pas symbolisch, nog meer 8 smile haha )