Re: WNP

Ooit eens een sjabloon gezien over alle bende-feiten (m.u.v. vlaamse gerelateerd) kwam één of ander WNP-achtig Keltische kruisteken uit. Gelukkig niet mijn wereld, weg ermee.

62

Re: WNP

Mooi, FreCR!

63

Re: WNP

Nog even wachten op UFO's en Aliens?

Re: WNP

Hebben we andere sites voor.

Re: WNP

De Bende & Westland New Post, een nieuwe aflevering in het onderzoek naar de Bende van Nijvel

Vandaag getuigde anoniem een gewezen lid van Westland New Post over de betrokkenheid van deze organisatie bij de terreur van de Bende van Nijvel. Wat is deze getuigenis waard en wat is Westland New Post?

Lees hier het hele artikel » Nieuws

66

Re: WNP

Duidelijk uit de omgeving van Gent. Er is de WNP leden lijst met locaties. Zou interessant zijn om die eens door te nemen.

67

Re: WNP

De Siegfried in de WNP lijst met namen/locaties tikt wel een aantal zaken af.

  • Woont nog steeds in Gent

  • Was volgens zijn FB profiel ex-marinier

  • Zijn advocaat is ook van Gent.

68

Re: WNP

Bij welke overval werd een gebochelde man gesignaleerd?

Re: WNP

In het artikel: De Bende & Westland New Post, een nieuwe aflevering in het onderzoek naar de Bende van Nijvel, staan wel een paar fouten. De kogelvrije vest die bij Eric Lammers is aangetroffen, zou afkomstig zijn van de overval in Temse, wat niet waar is. Volgens het artikel stierf Latinus in 1987 in plaats van 1984.

Re: WNP

Reneke wrote:

Bij welke overval werd een gebochelde man gesignaleerd?

Dat wil ik ook wel weten. Volgens De Morgen zou de fameuze nieuwe getuige die Libert beschuldigt, dat hebben gezegd » Nieuws

Douglas De Coninck neemt dat over zonder te checken of het juist is. En de "expert" van VRT Nieuws doet nu hetzelfde.

Ik hecht toch meer waarde aan een dergelijke beschrijving als die van de speurders komt, want dat deze getuige zijn oude maten erbij willen lappen (al of niet terecht) staat wel vast.

Als het niet juist is, en toch door de media kritiekloos wordt geslikt, illustreert dit nog maar eens hoe de vele mythes rond de Bende van Nijvel ontstaan.