Wat er ook allemaal van zij, naar de 'politie' stappen zal geen zoden aan de dijk brengen. Als je weet dat er met de info van Mero bij de CWB blijkbaar geen reet wordt aangevangen weet je genoeg. Zum kotzen.

Ben wrote:

Ik sluit ook niet uit dat er mogelijk één of meerdere ploegen aanwezig waren als backup. Het probleem zit hem vooral in de kleur van de Golf. In alle documenten die ik heb, is er nergens sprake van een witte VW Golf. Misschien beschikken de onderzoekers wel over getuigenverklaringen die verwijzen naar een witte Golf, maar daarover kan ik niet oordelen. Daarnaast lijkt het me ook niet echt slim om als gangster een witte wagen te gebruiken.

Tenzij je die snel wil omvormen tot een rijkswacht of politievoertuig.

13

Hoi iedereen,

Aan de hand van een reportage (te vinden op youtube) laat een engelstalige dame weten (eveneens aanwezig op de overval te Aalst) dat zij duidelijk 4 personen gezien heeft.
Had zij een andere invalshoek, bleef er iemand aan de zijmuur staan, of verscholen voor mogelijke politie, ... zij blijft beweren dat ze 4 personen geteld heeft.

Zijn we zéker dat het om een GOLF GTI gaat? Een aantal getuigen verklaren dat de witte wagen bij de algekende foto van de overval bij Aalst op dat moment niet op de parking stond (moment overval).
Maar deze is nadien daar te komen staan. Is dit mss de auto van jouw dame James? Maar hoe is die dan op de parking geraakt na de blokkade?

Grtn iedereen!

14

AJ85 wrote:

Hoi iedereen

Dag nieuweling smile

AJ85 wrote:

Aan de hand van een reportage (te vinden op youtube) laat een engelstalige dame weten (eveneens aanwezig op de overval te Aalst) dat zij duidelijk 4 personen gezien heeft.

Bedoelt u niet de engelstalige dame uit Overijse?

AJ85 wrote:

Zijn we zéker dat het om een GOLF GTI gaat?

Ja dit zijn we behoorlijk zeker. Dat het om een VW Golf gaat... een GTI, daar zou je nog over kunnen discussiëren. Over dat het een VW Golf gaat en dat deze niet wit was, is er weinig discussie. Er zijn overigens genoeg ooggetuigen.

AJ85 wrote:

Een aantal getuigen verklaren dat de witte wagen bij de algekende foto van de overval bij Aalst op dat moment niet op de parking stond (moment overval).

Verwar je Aalst niet met Overijse? Heb je het niet over de witte Ford Sierra (die aan geen kanten lijkt op een VW Golf) in Overijse?

AJ85 wrote:

Maar hoe is die dan op de parking geraakt na de blokkade?

In Overijse was er geen blokkade van de parking. In Aalst was er ook geen blokkade van de parking (maar ging je er natuurlijk ook niet op rijden toen de politie er stond uiteraard)

Non semper ea sunt quae videntur

15

Zou het niet kunnen dat die 4 een uur voor de overval gezien zijn toen ze op weg waren naar hun safehouse/verzamelpunt vanwaar ze nadien in een andere Golf vertrokken zijn richting Delhaize? De overval Golf stond misschien ergens klaar id buurt van Aalst.

16

Volgens mij zijn ze zich schuil gehouden achter de oude wasserij op Molenstraat in Erembodegem. Ik ga jullie nogmaals zeggen waarom ik dat denk

Volgens een paar getuigen zijn er een salvo schoten gehoord juist voor de overval in Aalst ter hoogte van de autokeuring in Erembodegem 
Wij zijn daar met de metaaldetector gaan zoeken en hebben daar toevallig kogelhulzen gevonden type Remington 221   Zou wel heel toevallig zijn
De Mercedes kon zo naar het osbroekpark rijden en de golf naar Delaize.  Ook was daar vroeger en nu nog maar de straat is weg een tunnel waar je direct de expresweg op kunt rijden moest er iets mislopen bv controle   Ook hebben ze juist voor de overval bijna een fietser aangereden

De wegen bestaan nu niet meer er staan firma’s daar

@Kenza, goed bezig!

18

kenza wrote:

Wij zijn daar met de metaaldetector gaan zoeken en hebben daar toevallig kogelhulzen gevonden type Remington 221

Het is hier op het forum reeds uitgelegd dat deze vondst niet aan de Bende van Nijvel kon worden toegeschreven.

kenza wrote:

Ook hebben ze juist voor de overval bijna een fietser aangereden

Dat was na de overval. Zie deze post van Niet Simpel » Forum

(...) Uiteraard zijn ze na de overval om 19u49 de Ninoofsesteenweg opgereden kant Ninove en hebben ze om 19u50 ter hoogte van het houten hand bijna een vrouw van haar fiets gereden.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

19

Voor de overval is er ook een bijna aanrijding geweest  voor de Delaize Aalst   Wel toevallig dat deze kogels gebruikt zijn
Wel toevallig dat er schoten waren
Wel toevallig dat wou deze kogels vonden
Wel toevallig dat ze bij de CWb enorm interesse hebben in deze kogels
Wel toevallig dat ze zelfs mijn toenmalige partner op de rooster gelegd hebben ivm de vondst PV in mijn bezit

Besproken op het forum en zoals altijd als je bij de waarheid komt schiet er een mechanisme in werking dat het afgekraakt wordt met als bedoeling dat de goede speurders op het forum het laten afweten door aanvallen

20

Wat was de locatie van die “bijna aanrijding”? Om hoe laat was dat? Welk type voertuig was er betrokken bij dit voorval? Wat is de bron van dit verhaal?

kenza wrote:

PV in mijn bezit

Ik ben wel geïnteresseerd naar de inhoud van die PV.

kenza wrote:

Wel toevallig dat wou deze kogels vonden

Je hebt inderdaad kogels gevonden, maar nogmaals, die hadden niets met de Bende te maken.

kenza wrote:

Besproken op het forum en zoals altijd als je bij de waarheid komt schiet er een mechanisme in werking dat het afgekraakt wordt met als bedoeling dat de goede speurders op het forum het laten afweten door aanvallen

Wie is er dan allemaal betrokken bij dat mechanisme? En wilt dat dan zeggen dat die allemaal de waarheid achter de Bende van Nijvel kennen en niet willen dat iemand die publiek maakt?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube