701

Re: Madani Bouhouche

Trobken wrote:

Hier spreek je jezelf tegen Tru Dat ...

Tru Dat wrote:

Desondanks uw bewering dat hij niet meer gevolgd was door justitie is dat pertinent onjuist! Bewijs is dat na vaststelling van zijn dood meteen een commissie naar Fougax et Barrineuf vertrekt. (...)

Vos was ter plaatse geweest meer dan een maand na het overlijden en kon enkel aan de hand van fotos Bouhouche wel of niet herkennen. Het huis en omgeving zijn dan reeds opgekuist. Dat roept toch allemaal terechte vragen op?

Je spreekt over "bewijs" dat er onmiddellijk een commissie naar la Douce France vertrekt en even later schrijf je in dezelfde post dat dat meer dan een maand moest duren?

Ik spreek mezelf niet tegen maar had misschien moeten, schrijven dat de Belgische commissie vertrok na het vernemen van zijn overlijden. Vergeef mij mijn zonde aub.

Iedereen moet toch ten stelligste begrijpen dat verdwijnen met een vals paspoort gelijk is aan onderzoek en uiteindelijk ontdekking (voorbeeld dossier Haemers reisde met diverse paspoorten maar toch gevonden). En het grote voordeel Overleden te zijn en in vrijheid leven en dossier gesloten want postuum vervolgen kan niet en je hebt volledige vrijheid zonder dat het verleden je achtervolgd dat is toch een enorme discrepantie.

702

Re: Madani Bouhouche

Tru Dat wrote:

Iedereen moet toch ten stelligste begrijpen dat verdwijnen met een vals paspoort gelijk is aan onderzoek en uiteindelijk ontdekking (voorbeeld dossier Haemers reisde met diverse paspoorten maar toch gevonden). En het grote voordeel Overleden te zijn en in vrijheid leven en dossier gesloten want postuum vervolgen kan niet en je hebt volledige vrijheid zonder dat het verleden je achtervolgd dat is toch een enorme discrepantie.

Dat begrijp ik niet Tru Dat. Je spreekt jezelf weer tegen of doe je dat om mij/ons te testen?

  • Je zegt en argumenteert dat als Bouhouche nog zou leven dat hij dat zeker en vast NIET onder een valse naam zou/zal doen. Dus je zegt dat Madani Bouhouche verder leeft als ... Madani Bouhouche?

  • Vlak eronder, in dezelfde post, argumenteer je dan dat Bouhouche verder leeft als een nieuwe Bouhouche zonder een verleden. Dus niet als Bouhouche dan maar onder een andere en -dus toch?- valse naam?

Dat is een “discrepantie” of allicht weer een consternatie van mijnentwegen... excuseer dan.

703

Re: Madani Bouhouche

Of er sprake is van een “discrepantie”, of van muggenziften, Trobken, is het verschil. Over het algemeen vind ik dat je met veel goede argumenten komt, maar vaak is het zo, dat wanneer zoiets door meerderen bevestigd wordt, het Orakel-syndroom de kop opsteekt. Een dergelijk persoon denkt overal alles van te weten. Over de zaken die je zonder voldoende voorkennis aan mij gesteld hebt, zal ik je morgen antwoorden. Maar, over de zogenaamde dicrepantie, hoop ik dat je niet zo dom bent als je jezelf voordoet? Het mag duidelijk zijn dat 'Tru Dat' bedoelt dat Bouhouche leeft onder de naam van de persoon wiens plaats hij heeft ingenomen!

gloacoster wrote:

Wie was de laatste vriendin van Madani Bouhouche?

Die naam zal zeker geen meerwaarde brengen in dit dossier. Anonimiteit is belangrijk, zeker als die mensen niets te maken hebben met het dossier, sommige vergeten dit soms op deze forum (het is niet voor jou bedoeld). Ze woonde in een klein dorp op enkele km. van Fougax: Belesta.

Waarom was deze laatste vriendin van Madani Bouhouche niet aanwezig op de uitstrooiing?

Een simpel meisje uitkomstig van een klein dorpje was misschien wel te beschaamd om de zoon en ex vrouw van haar nieuw relatie te ontmoeten.

Een zeer grote gok, een dood ensceneren en nutteloos... waarom zou Bouhouche dat risico nemen?

Niets aan te merken aan je redenering.

Gloacoster, voordat ik je serieus kan nemen, geef eens aan in wat voor relatie je tot die gebeurtenissen staat. Ben je een familielid? Ben je op een andere wijze bij de zaak betrokken? Jij stelt dat je Bouhouche kende, laat maar weten hoe en wat. Ik kende hem ook en goed, zelfs met en zonder zwembroek. Zullen we eens informatie uitwisselen hier op het forum?

704

Re: Madani Bouhouche

Insider wrote:

Of er sprake is van een “discrepantie”, of van muggenziften, Trobken, is het verschil. Over het algemeen vind ik dat je met veel goede argumenten komt, maar vaak is het zo, dat wanneer zoiets door meerderen bevestigd wordt, het Orakel-syndroom de kop opsteekt. Een dergelijk persoon denkt overal alles van te weten. Over de zaken die je zonder voldoende voorkennis aan mij gesteld hebt, zal ik je morgen antwoorden. Maar, over de zogenaamde dicrepantie, hoop ik dat je niet zo dom bent als je jezelf voordoet? Het mag duidelijk zijn dat 'Tru Dat' bedoelt dat Bouhouche leeft onder de naam van de persoon wiens plaats hij heeft ingenomen!

Sorry Insider, ik ben echt dom. Jouw oordeel.

Tru Dat zegt duidelijk dat iedereen moet begrijpen dat een valse naam gebruiken niet kan. Lees zijn post die ik nogmaals citeer. geen valse naam.

Jij zegt dat Tru Dat ongelijk heeft. Dat - als Madani Bouhouche nog steeds leeft - hij zeker en vast een valse naam gebruikt. En dat hij dus spoedig (ondertussen is “spoedig” al 16 jaar!) door de mand zal vallen. Dat zijn niet mijn woorden maar die van - lees zijn post hierboven - Tru Dat.

Ik hou mij niet van de domme, noch tracht ik te orakelen...

Het is de start van jullie hypothese, waar ik - in tegenstelling tot vele andere - moeite blijf voor doen om ze te vatten. Overleg anders maar eens met Tru Dat om er uit te geraken....

Dus nogmaals: Als Dany nog leeft, gebruikt hij dan een valse naam (die van dat vermeende lijk bv) of niet? Jij zegt van zeker wel, Tru Dat zegt van zeker niet.

705

Re: Madani Bouhouche

Ik vind je helemaal niet dom Trobken, het tegendeel. Ook hoef ik niets met Tru Dat te overleggen. Wij hebben geen gezamenlijke hypothese. Ik heb jaren geleden een hypothese neergezet en Tru Dat reageert daarop, net als jij. Op dit moment spelen heel andere zaken rond de vermeende dood van Dani. In plaats van elkaar hier in de haren te vliegen, denk ik dat het beter is om samen te werken. Volgens mij was jij degene die met de foto van de boom aankwam. En zo heb je veel meer details naar voren gebracht,
Zo als ik al eerder zei: "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, maar andere vogeltjes houden niet van dat geluid!"

Trobken, ik waardeer je bijdragen en hoop dat we samen wat licht in de duistere activiteiten rond de dood van Dani kunnen brengen?

706

Re: Madani Bouhouche

Ok, dat is dan recht gezet Insider. Intonatie en mimiek is vaak afwezig in reacties, dus al er iets met een kwinkslag gezegd wordt dan wordt dat niet altijd zo begrepen.

Voor alle duidelijkheid, ik sluit niks uit hoewel ik natuurlijk ook zelf mijn mening heb. En ik deel bijvoorbeeld de mening van Ben (de beheerder van het forum en de website) dat Bouhouche niet meer leeft. Nogmaals…. Niet steigeren. Ik beweer NIET dat het tegendeel niet mogelijk kan zijn, misschien leeft hij wel nog? Maar...

Maar ook Ben vroeg verschillende forumgebruikers om die hypothese te staven met goede argumenten. Argumenten die niemand van ons hier op het forum, na 750 posts in dit topic, reeds mocht lezen. Ja natuurlijk niet, Bouhouche heeft zijn verdwijning immers zo goed in elkaar gestopt dan er niks te argumenteren valt... deuh.

Dus... ik wandel letterlijk even een eindje mee (wandelen mag ondanks Corona) ... en ook figuurlijk een eind mee in de hypothese dat Bouhouche nog zou leven en bevraag mezelf en jullie...

Ok, een nieuw leven dan voor Bouhouche...

  • Om wat te gaan doen?

  • En waar?

  • En als wie?

Bouhouche kwam uit de gevangenis en startte reeds een nieuw leven in een godvergeten gat. Sorry beste mensen van Fougax-et Barrineuf, niks persoonlijk... Hij verveelde er zich steendood, te citeren:

Hij leefde als een kluizenaar. Kan u zich dat voorstellen, zonder water en elektriciteit in deze eeuw? Hij verwarmde zich met hout. Eerst heeft hij geitenkaas gemaakt maar dit lukte niet te best. Daarna heeft hij konijnen gekweekt maar dit is ook mislukt. Tenslotte begon hij voor een handelaar uit Perpignan hondenpups groot te brengen. Maar het was vooral zijn vriendin die geld in het laatje bracht.

Een nieuw leven als kluizenaar was dus niks voor hem. En ondanks dat hij ginds zo afgelegen woonde had hij nog regelmatig contact met zijn "oude makkers" hoewel dit volgens de voorwaarden voor zijn vervroegde vrijlating niet mocht. Maar hij kon het niet laten. Niet mijn woorden, dit staat allemaal beschreven. En nu, door dat ongeval te ensceneren en de identiteit van een reeds overleden persoon over te nemen, zou hij het dan toch wel nog eens proberen?

Wel vooruit, we wandelen verder... Ik denk nog wat na en bevraag mezelf verder en dus ook jullie... Bouhouche is dus niet dood, heeft zijn dood geënsceneerd en leeft nu als iemand anders verder...

Op het moment dat ik dit schrijf, als Bouhouche nog zou leven, is hij 69. Maar Bouhouche heeft dus de naam overgenomen van een persoon die hij vermoorde en waarvan men moest geloven dat het lijk Bouhouche moest zijn, dus we spreken niet meer over Bouhouche maar over de naam van die vermoorde persoon. Laten we hem voor het gemak dan vanaf nu Armin Meiwes noemen of zo.

Armin Meiwes, de nieuwe Bouhouche

Soixante-neuf is Armin Meiwes nu, een leeftijd die je allicht met dezelfde omschrijving dagelijks gaat vieren. Hoewel...

Hier kan je lezen vanaf pagina 178 » www.milieuinfo.be (PDF)

In de media wordt oud zijn dan ook op die manier voorgesteld: lachende koppels die eindelijk tijd hebben voor hun hobby’s, kunnen genieten van de spelende kleinkinderen of hun dagen vullen met citytrips. Oud zijn is plezant, je hebt altijd vakantie!

Dat telt dus al niet voor Armin, Bouhouche met zijn nieuwe identiteit... jij (Insider) hebt hem trouwens gekend, zeg je... zie je hem al citytrips doen en in plaats van een plaatselijke supermarkt te gaan verkennen een kerk (of in zijn geval) een plaatselijke moskee gaan fotograferen?

De tekst gaat verder, ik citeer nog een stukje:

Maar klopt dit wel? We leven wel langer dan vroeger, maar blijven we ook langer gezond? En dan niet enkel fysiek, maar hoe zit het met onze mentale en sociale gezondheid1? We krijgen kanker, ademhalingsproblemen, zijn incontinent, hebben last van hart -en vaatziekten, zijn moeilijk ter been, vereenzamen, kunnen moeilijker zien en horen, enzovoort. De helft van de mensen die in België omwille van ouderdomskwalen euthanasie vragen, zijn niet terminaal. Het lijden van ouderen is dan het gevolg van meerdere kleine of grote aandoeningen, die de algehele gezondheid aantasten. (Federale Controle- en Evaluatiecommissie Euthanasie, 2016)
We worden dus ouder, maar het blijft zeker niet zo plezant als we wel zouden willen.

Of ben je/zijn jullie overtuigd dat Armin (Bouhouche dus) niet is zoals alle anderen (dat klopt inderdaad wel voor sommige zaken) en dat zijn gezondheid hem nog geen parten speelt op 69-jarige leeftijd?

In 2001 (Bouhouche zou gestorven zijn in 2005) heeft bijna de helft van de Nederlanders één of meer langdurige aandoeningen. Migraine, hoge bloeddruk, klachten aan het bewegingsapparaat en gewrichtsslijtage zijn veel voorkomende langdurige aandoeningen. Ouderen treft het meer dan jongeren, en meer vrouwen dan mannen. In de tabel zie je dat bij mensen van 65+ bijna 80% wordt.

Dus grote kans dat Bouhouche vandaag medische problemen heeft, grote kans dat Armin die ook had.

We zijn nog steeds aan het wandelen... stevige wandeling.

Armin heeft een dokter nodig want er komen toch wat kwaaltjes. Geen probleem, Bouhouche meldt zich dus aan met de identiteitskaart van Armin. Gelukkig heeft hij in een godvergeten gat ergens in Spanje nog een dokter gevonden die hij cash kan betalen. Betaalkaarten gebruiken kan natuurlijk niet, dat zou te makkelijk te traceren zijn. Vermits Armin - uiteraard - dezelfde leeftijd heeft als de overleden Bouhouche zal de dokter uiteraard het medische dossier inkijken om te zien hoe hij deze nieuwe patiënt moet helpen bij zijn kwaal. Persoonlijke informatie... ik heb zelf bloed moeten laten trekken laatst voor een routine-controle en ik ben nog lang geen 69. Dus de dokter trekt bloed bij onze Armin.

Uiteraard heeft Bouhouche de perfecte moord gepleegd en natuurlijk heeft hij ook iemand gezocht met dezelfde bloedgroep. Daartoe zal hij zeker deze of soortgelijke tabel geraadpleegd hebben » www.donneurdesang.be Bovendien is er niet enkel die bloedgroep maar een honderdtal gegevens die al dan niet kunnen opgemerkt worden dat ze niet of niet meer overeenstemmen...

Had onze nieuwe Armin bijvoorbeeld bij opnieuw aan de slag te gaan met een nieuwe, goede kettingzaag (deze keer) enkel zijn hand gebroken... dan toont een röntgenfoto nu opeens aan dat Armin een prothese in zijn hand heeft, dat hij zelf niet wist? Of de dokter die hem vraagt of hij nog steeds medicatie neemt voor zijn erectieproblemen? Honderden zaken kunnen er zo zijn... maar goed... Armin leeft zich perfect in, in zijn nieuwe persoonlijkheid en weet op al die medische vragen een perfect antwoord te geven. Dat kon hij als Bouhouche immers ook in confrontatie met de speurders... daar heb je inderdaad gelijk in... Touchez! Armin komt uiteindelijk buiten met een zalfje tegen de aambeien, heeft geen bloed moeten doneren bij de dokter en heeft hem cash kunnen betalen... de identiteit blijft veilig.

Gaat het nog om verder te wandelen of moeten we even op die bank gaan zitten?

Toen hij nog Bouhouche was, durfde hij ook al eens een watertje te gaan drinken op een terras. Niet alleen in Aalst maar toen hij al in Frankrijk woonde, ging hij ook nog terug naar België om ondermeer in Lasne iets te gaan drinken. Als Armin kan dat toch uiteraard geen kwaad? Zielig toch hee... helemaal op je eentje op een terrasje gaan zitten in Spanje met allemaal lachende mensen om je heen. Ah, maar je kan toch een babbeltje doen met een leeftijdsgenoot? En waarover ga je praten? Als Bouhouche kon hij allicht uren praten over wapens, maar dat zal 'm misschien toch beter maar laten. Gek, een man van 69 die niet kan praten over zijn vroegere leven, niet over zijn vroegere hobby's... ok dan maar wat verzinnen... hoe het met de kleinkinderen gaat? Goed. Of ik vroeger veel op reis geweest ben... euhm... nee niet echt... enfin, ik ga hier niet verder op doorgaan maar ik mag hopen dat Armin er zich weer even goed uit kletst als bij de dokter. Toch maar gauw even afrekenen want die kerel hier werkt me op de zenuwen en straks krijgt hij argwaan. Geld ah geld.

Hoe geraakt Armin aan geld? Immers, hij moet alles cash betalen, betaalkaarten geven teveel risico. Van waar komen de inkomsten? Gebruikt hij het geld van de vermoorde Armin, allicht zijn pensioen? Maar dit moet dan toch op een rekening gestort worden... hoe is Bouhouche er als Armin in geslaagd om dit te laten veranderen? Ah nee, die Armin was ook een kluizenaar of zwerver zonder familie, zonder vrienden, zonder pensioen en zonder geld. Het pensioen van Bouhouche als rijkswachter? No kidding... Ok, het geld van de overval van Zwarts dan... bewaart hij dit dan cash? In 2005 kon je misschien nog op veel plaatsen cash betalen, anno 2021 wordt dat wat moeilijker. Doe maar eens de test om zelf alles gedurende 1 maand cash te betalen. Alles, 0 transactie met je kaart. Valt het dan niet op wanneer je gaat eten dat je cash wil betalen? Bij de kapper, bij de tandarts, in de supermarkt, bij het tankstation, bij de autokeuring... Ah, ook dit krijgt hij wel geregeld...

Euhm, nee.... ik ga (even) stoppen nu. Tijd voor die bank, misschien ben ik ondertussen al teveel aan het orakelen en ik krijg dorst van die monoloog...

Misschien moet de hypothese eens anders gesteld en bevraagd worden... Iemand van het FAST-team of Interpol kan hier perfect op de vraag antwoorden:

"Kan iemand anno 2005 of anno 2021 (nog steeds) de identiteit aannemen van iemand die overleden is zonder door te mand te vallen?"

Het mag duidelijk zijn dat ik persoonlijk denk van niet, ik hoor het graag eens iemand vertellen met specifieke kennis ter zake en - als deze zich niet binnen afzienbare tijd hier aandient - zal ik - misschien! - zelf eens een mailtje sturen daarvoor naar deze instanties.

Insider en Tru Dat en co (de mensen die nog steeds blijven geloven dat Bouhouche zijn dood in scène gezet is)... voor alle duidelijkheid nogmaals (tot treurens toe): Ik zeg niet dat het niet kan, dat Bouhouche nog zou leven. Jullie mogen dat blijven geloven, ik luister nog steeds graag naar goed onderbouwde argumenten daartoe.

En nee, ik weet echt niet alles beter en ja Insider, ik mag gerust de kampioen-vragen-stellen-waarvan-iedereen-al-lang-het-antwoord-weet-of-wist zijn... dat komt dus omdat ik juist niet alles weet en dat ook niet pretendeer. Nu niet, nooit niet.

Ik blijf gewoon hopen. Hopen op de vanzelfsprekende rechtvaardigheid voor de slachtoffers.

Re: Madani Bouhouche

Insider wrote:

Gloacoster, voordat ik je serieus kan nemen,

Denk je nu echt dat ik daar sta op te wachten?

Insider wrote:

geef eens aan in wat voor relatie je tot die gebeurtenissen staat. Ben je een familielid? Ben je op een andere wijze bij de zaak betrokken?

Bij de zaak betrokken? zeker niet.

Insider wrote:

Jij stelt dat je Bouhouche kende, laat maar weten hoe en wat. Ik kende hem ook en goed, zelfs met en zonder zwembroek.

Welke informatie zou ik op dit forum geschreven hebben over Bouhouche die niet gekend is door iedereen om te stelen dat ik Bouhouche kende?

Insider wrote:

Zullen we eens informatie uitwisselen hier op het forum?

Dit is een forum over 28 slachtoffers, geen speelplaats.

708

Re: Madani Bouhouche

Mooi verhaaltje Trobken maar je stelling en aannames kloppen van geen kant. Ook je interpretatie van hetgeen op het forum geschreven wordt en wat jij ervan maakt klopt geenszins.

709

Re: Madani Bouhouche

Ok ik ben mis Tru Dat, dat kan. Nogmaals, ik heb nooit het tegendeel beweerd. Ik ben mis, dan kan zeker. Jij hebt het juist, dat kan ook zeker. De zon draait rond de aarde, een mooi verhaaltje maar er klopt niks van. Wil je ons dan ook vertellen wat er allemaal niet klopt en wat er dan wel klopt? Kan je eerst eens antwoorden op jouw eerdere stelling, ik citeer je nogmaals...

Tru Dat wrote:

Iedereen moet toch ten stelligste begrijpen dat verdwijnen met een vals paspoort gelijk is aan onderzoek en uiteindelijk ontdekking (voorbeeld dossier Haemers reisde met diverse paspoorten maar toch gevonden). En het grote voordeel Overleden te zijn en in vrijheid leven  en dossier gesloten want postuum vervolgen kan niet en je hebt volledige vrijheid zonder dat het verleden je achtervolgd dat is toch een enorme discrepantie .

Een korte vraag dus...

  1. Jouw woorden: Is Bouhouche een nieuw leven gestart en - citaat - verdwenen met een vals paspoort gelijk is aan onderzoek en uiteindelijk ontdekking?

  2. Of gebruikt Bouhouche ten stelligste dan geen valse naam?

710

Re: Madani Bouhouche

Volgens mij bedoelt Tru Dat dat het 'dom' zou zijn als Bouhouche bij leven met een vals paspoort en een valse naam zou vertrekken,
maar dat het 'slim' is als hij na een gesimuleerd overlijden onder een valse naam (die van het slachtoffer) zou verder leven.