81

Re: Madani Bouhouche

Een zoveelste luchtbel van de media. Tijdverlies!

  • Een PV vermeldt niet met name dat iemand een moordenaar is, alleen de vastgestelde feiten.

  • Wie is John Muller?

  • Doodgereden met loeiende sirenes?

  • Bouhouche vermoedelijk achter het stuur?

  • Iemand ondersteboven rijden op het voetpad is geen waarborg dat hij dood is.

  • Getuigen?

  • Willy Kuijpers ken ik, hij is de burgemeester van mijn woonplaats, effe navragen!

  • Wathelet kennen we ook, hij zorgde ervoor dat het onderzoek van Dendermonde naar Nijvel ging.

82

Re: Madani Bouhouche

De Staatsveiligheid bezat een intern rapport van veertig pagina's over Bouhouche. Bij een huiszoeking bleek het document plots spoorloos.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Madani Bouhouche

Zo? Dat zal wel toeval zijn zeker Noorderling?

Servo per Amikeco

Re: Madani Bouhouche

Het gaat natuurlijk allemaal om de missing link tussen Bouhouche en de Bende. Waar is die?

85

Re: Madani Bouhouche

Volgens mijn nederige mening was Bouhouche de man achter de logistiek van de Bendemoordenaars, de uitvoerders. Huurde garages, safe-houses, zorgde voor wagens en wapens. Buiten het afsluiten van huurcontracten deed hijzelf niets. Hij alleen wist van de huizen en garages. Hand-en spandiensten werden mogelijk uitgevoerd door criminelen ala De Staerkes of Borains. Mogelijk wist hij bezwarende feiten over hen of werden deze doorgespeeld door bevriende politiemensen. Afpersing dus.

En linken kunnen niet meer gelegd worden, de sleutelfiguren zijn dood.

Re: Madani Bouhouche

Ben blij dat je iig toegeeft dat het pure speculatie is. Als er na 30 jaar nog geen schrijntje bewijs is gevonden tegen Bouhouche, ga ik er vanuit dat ie er niks mee te maken heeft.

87

Re: Madani Bouhouche

Ik denk dat je er met je nederige mening heel dicht bij de waarheid komt, LEO. Al sluit ik de betrokkenheid van Bouhouche bij sommige feiten niet uit, denk maar aan Waver.

Het is op zich niet zo raar dat de Staatsveiligheid een dossier had over Bouhouche: collega's bij de rijkswacht afluisteren, opblazen en beschieten. Vriendschap sluiten met iemand die uren in de wind stinkt naar CIA (Buslik). De rijkswacht verlaten en een schimmig detectivebureau beginnen (ARI). In de wereld van de internationale wapenhandel rond hangen, ... Bouhouche was duidelijk een gevaar voor de veiligheid van onze staat.

Maar misschien was er nog een andere reden waarom de staatsveiligheid een document had over Bouhouche. Niet alleen omdat hij een gevaar was, maar omdat hij in dienst was van de Staatsveiligheid.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

88 (edited by the end 20-12-2012 21:23)

Re: Madani Bouhouche

CIA, Maimi, Buslik en Bouhouche, een mogelijk reden » Forum

Als je dan ook nog eens zijn parcour bekijkt BOB drugsectie, NDB schandaal betrokken (afluisteren en aanslagen) het doen verdwijnen van bewijzen in drugzaken i.v.m. VDB, om nog maar van al de rest te spreken. CIA en of DEA plus zijn reis naar Florida, dit ruikt naar CIA.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

89 (edited by DeadLetterBox 23-12-2012 10:48)

Re: Madani Bouhouche

Noorderling, er zijn tal van zaken die onopgelost de geschiedenis zijn ingegaan en nog zullen ingaan. Het is niet omdat iets nooit bewezen is, dat de mogelijkheid moet worden uitgesloten. Een klein voorbeeld: Al Capone had tal van doden op zijn geweten maar werd uiteindelijk veroordeeld wegens belastingsfraude. Heeft hij dan geen doden op zijn geweten?

Als zijn dossier verdwijnt bij de VSSE dan moet daar een reden voor zijn. Zoiets verdwijnt niet toevallig. Wat het ook is, we kunnen gerust aannemen dat het bepaalde personen in een moeilijk parket brengt.

Servo per Amikeco

90 (edited by the end 23-12-2012 12:39)

Re: Madani Bouhouche

Door J. Elise, commissaris van de gerechtelijke politie te Brussel. Uit Bijlage 3 (blz. 63):

Tevens bestaat er een verband persoon/wapen drank zij de diefstal van FAL's en FNC's bij Mendez, op 15 mei 1985. Die wapens werden in het kader van de zaak Haemers op 7 februari 1989 teruggevonden in een box van het Apollo-complex te Ukkel. Pas in december 1991 wijst het onderzoek uit dat Bouhouche de wapens aan de genaamde (...) afstond. Die laatste bezorgde ze aan (...) die ze aan (...) en (...) verkocht. Anderzijds denk ik dat de sleutel van het mysterie in Brussel moet worden gezocht. Zoals de procureur des Konings van Brussel, de heer Poelman, al verklaarde voor de parlementaire onderzoekscommissie die de wijze bestudeerde waarop de bestrijding van het banditisme en het terrorisme georganiseerd wordt, is het mogelijk dat het onderzoek van binnen uit werd verraden.

De vrees bestaat dus dat de "worm" nog steeds in de "appel" zit. Ik weiger tegeloven dat het de onderzoekers volledig aan bekwaamheid ontbrak. Neem nu het aanstaande proces voor het hof van assisen van Brabant, aangaande de zaak Mendez. Men kan zich vragen stellen over de identiteit van de vier beklaagden: Bouhouche, Beijer, Lekeu en Amory. Allen hebben vroeger bij de rijkswacht gewerkt. Ik kan moeilijk geloven dat zij alleen en op eigen houtje hebben gehandeld. Afgaande op mijn beroepservaring en overtuiging, denk ik dat de ware toedracht van de aanslagen van de Bende van Nijvel te vinden is in voornoemde dossiers.

En dan is er ook nog de uitspraak Lekeu dat Bouhouche verbitterd was omdat hij voor zijn activiteiten voor de dienst heeft moeten zitten. De huur van de garage boxen werd doorbetaald!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.