Re: Thierry Sliman
Wat kunnen buitenlanders wel dat onze advocaten niet kunnen? Ik denk dat het antwoord vrij simpel is. Spreken. En daarmee bedoel ik spreken zonder dat ze op de ene of andere manier en zeer onrechtstreeks gestraft worden.
Ben heeft geen verwachtingen meer. Ik ook niet. Ik denk dat dit de gezondste houding is in deze. Ik denk ook niet dat er nog veel slachtoffers zijn die hoge verwachtingen hebben. Die zijn inmiddels getraind in dit soort zaken en verwachtingen (jammer).
Ik wou nog zeggen dat ik het zeer jammer vind dat ik het woord "training" hier in de mond moet nemen maar dat is gewoon de harde realiteit. Wat ik ook zeer jammer vind is de hetze die hier weer ontstaan is. En Xeeno, hier is al zoveel visuele vervuiling geweest dat dit kleine beetje er voor mijn part ook nog bij kan. Hetgeen niet wil zeggen dat ik het eens ben met de manier van communiceren van Youssou hier op het forum. Maar een fantast is hij zeker niet. Ik heb jaren geleden menige mail met hem gewisseld en ik kon hem echt geen fantast noemen. Hoe hij in de piste Sliman gesukkeld is weet ik eerlijk gezegd niet. Toch blijf ik er bij dat we iets vriendelijker moeten zijn voor elkaar. Ik incluis. Ik blijf het er moeilijk mee hebben dat mensen zo afgeschoten worden. Toch in deze tijden.