Re: Thierry Sliman
Ik ben ervan overtuigd dat Patrick Ramaël zelf capabel genoeg is, om in te schatten of de Slimans wel of niet in aanmerking komen voor de Bende van Nijvel-raids. De bende Sliman bestond uit meerdere personen, waarvan de meesten zijn overleden.
Het zou dan ook zeer ‘sympa’ zijn, moest er uitsluitsel komen, en Martine Michel enige verduidelijking zou kunnen/willen geven waarom de Slimans als daders niet in aanmerking kunnen komen! Want als ik juist zit, had Patrick Ramaël destijds de bende Sliman wel degelijk op zijn bord liggen, en achtte hij deze kerels in staat om mensen te vermoorden.
Dus… Patrick Ramaël hier op het forum afschilderen als een bemoeizieke avonturier die zich persé wil mengen met Belgische dossiers vind ik niet correct.
Soms heb ik de indruk dat sommige posters hier, angst hebben dat de misdaden zouden worden opgelost zonder rekening te houden met hun jarenlange,'persoonlijke', 'zeer belangrijke' visies/expertise/vooringenomenheid/tunnelvisie... Kortom dat de realiteit uiteindelijk veel simpeler zou kunnen zijn dan men denkt.