231

Imazibraine , ik ben al vele jaren de enige echte Kenza en heel wat forumleden kennen mij persoonlijk
Ook ben ik een van de weinigen dat nog altijd dezelfde naam heeft 
Ik betreur echt wat er nu aan de hand is !! Kan dit kinderachtig gekibbel stoppen aub en ons terug focussen op de BVN

Dat een aantal forumleden je kennen wil ik gerust geloven.

Maar wat dan nog?

Dezelfde naam? Hoe valt er te controleren of je er nog andere hebt?

233

kenza, laat je toch niet zo op stang jagen

die man is duidelijk ziek

kenza wrote:

Wij zijn gaan magneetvissen tegen de put Cosyns en onze magneet is blijven plakken in de hoek waar de pomp stond ik schat tussen de 30 a 40 meter diepte en we hebben onze koord afgetrokken omdat het een profecionele magneet was die tot 160kg kan trekken

Dan hebben we een camera in een glazen augurkbokaal gestoken met led-lampen bij en deze verzwaard met metaal en aan een koord laten zakken maar je ziet niets het water is te vuil van het zand

Ook is deze plaats bijna niet toegankelijk wat het is aan een stijle klif

Ik vermoed dat de auto’s van boven aan dat hangaartje met carnavalgerief gedumpt zijn

Maar ik maak mij geen illusies meer juist toevallig daar zijn ze aan het dichtgooien

Delaize Aalst afgebroken , steengroeve dicht , Kester gerenoveerd en heel wat mensen gezelfmoord en overleden

Maar ik denk wel dat er eentje aan het zingen is maar het probleem is dat de Bvn heel machtig is

Kenza: Kester is al heel lange tijd te hier op het forum uitgesloten en dit tot in den treure toe met de nodige goede argumenten! Wij gaan toch niet weer die toer op Kenza???

235

Haa Luk Paard blij je nog eens te lezen , het topic hier is lessines waar er bijkomende info van wordt vrijgeven    Wie spreekt er hier van Kester ? Alhoewel ik Kester blijf belangrijk vinden maar ik denk dat de steengroeve van lessines een heel groot geheim heeft

In de vroegere kantine van de duikclub Cosyns was er vroeger een clublokaal van extreme rechts (niet van de minste)     Moesten er wagens die gebruikt zijn door de Bvn in een van de putjes liggen dan zou het kunnen zijn als provocatie

236

kenza goede reactie
ik denk dat ik wel nog iets vinden kan in mijn grote dossierkast, ben echte rommel…

imazibraine zal eens moeten helpen komen zoeken

Lessines is niet zo ver van de Franse grens zie ik op google maps

dus dat imazibraine zegt dat er Franse rijkswachters bij betrokken zijn kan toch kloppen?

zijn er andere feiten geweest die sommige van die gasten in deze streek gepleegd hebben? Overvallen op de post en zo?

237

Dank u wel J&B het topic lessines interesseer mij enorm net als Kester

Wat de bunker in Braine Laleude betreft daar heb ik geen enkele aanwijziging voor maar iets in mij zegt mij dat het er iets mee te maken heeft
Als de Bvn steeds spoorloos kon opduiken en verdwijnen dan is dat een ideale plek

Imbrazinebraine ik begrijp uw aanvallen niet op mijn persoon ik heb je steeds gewaardeerd en uw piste belangrijk gevonden
Wat uw aanval op mij betreft kan ik antwoorden dat dit zijspoor is van een uit de hand gelopen hobby
Wij hebben als hobby het zoeken van verborgen plekken en ruimtes en ik kan u verzekeren dat wij daar heel goed in zijn
Ook heb ik al meerdere officiële herkenningen gekregen   Ik heb zelfs een unieke erkenning op zak van de hoogste niveaus (forumbeheerder is ook hiervan op de hoogte en weet dat net zoals meerdere forumleden)
Beroepshalve heb ik niets met speurwerk te maken het is louter hobby
Wat voor mij betreft zand erover en graag terug sirieus

De waardering is niet wederzijds, Kenza.

Je probeert je voortdurend voor te doen als een simpele ziel, o.a. door bewust taalfouten te maken die niemand maakt.

Door af en toe leestekens weg te laten, bv. :punten vergeten aan het einde van een zin,  waarbij de nieuwe zin begint met een kleine letter ipv een hoofdletter.

Alleen doe je dat niet overal; het is dus bewust.

Andere bewuste fouten, alleen al in deze post :  "interesseer mij enorm", "dat dit zijspoor is", "sirieus"

Je moet blijkbaar de indruk geven half geletterd te zijn en een beetje naïef.

Idereen maakt al eens wat verstrooidheidsfouten, ik ook, maar hier zit er meer achter.

Je zou al "meerdere officiële erkenningen gekregen, zelfs een unieke van de hoogste niveaus". Ik vraag mij af welke : het Europees kampioenschap verborgen holten zoeken? 

En je duikt telkens op als de andere trollen dat ook doen.

Geen zand erover dus, wat mij betreft.

239

Beste inbraken ik hoef mij niet te verantwoorden
Ik ben met hele dagen op de baan en communiceer via mijn iPhone en neem soms de moeite niet om te brillen

Ik breek nooit iemand zijn stelling af het enige wat ik doe is mijn stelling verdedigen als de typetjes opduiken

Wilt u mij eens uitleggen wat ik verkeerd doe ?

Wat mijn erkenkingen (meerdere) betreft zijn er idd bij van het hoogste niveau   Ik heb daarvan het onweerlegbare bewijs al doorgestuurd naar de forumbeheerder Inc krantenartikels en zelfs TV maar ik hou dit graag stilletjes in het gewone leven

Maar dit staat daar volledig los van dit is het BVN forum waar heel wat forumleden tijd en energie insteken louter en alleen uit goede wil
Ook heb ik enorm respect voor de toetsenhelden maar wij zijn de mannen van het veldwerk

Nogmaals wat mij betreft zand er over en graag terug sirieus

240

kenza, zoals Xavic en Mincky zeggen, laat die man toch met rust.... hij is ziek

kenza, er heeft 3 dagen lang ook een Puma helikopter rond gevlogen van de Rijkswacht in Lessines

drie dagen

vermits de budgetten altijd al beperkt waren, iets waar alle onderzoeksrechters toen terecht over klaagden, moeten de aanwijzingen voor Lessines zeer duidelijk geweest zijn

net zoals ze dat voor die ene plaats daar aan het kanaal aan het hellend vlak waren

die Troch was het hele kanaal aan het dreggen en opeens zegt er een rijkswachter tegen hem, zeg we moeten ginder toch ook nog eens gaan kijken en na enkele minuten was het al prijs!

in Lessines hadden ze ook snel prijs en haalden ze die deur boven... en dan gek genoeg begon er vanalles fout te lopen
niet alles is toevallig, het weer sloeg blijkbaar snel om en de temperatuur was freezing koud bij de zoekacties in Lessines

maar wat des te opvallender is...  ondanks het feit dat deze zoekactie 3 dagen geduurd heeft, ondanks het feit dat het bejubelde DELTA er ook verschillende zaken gevonden heeft, ondanks het feit dat Troch en DELTA absoluut zeker waren dat er IETS in deze put was...

...is dit vandaag een lege doos.
of een lege put zo je wil,

(maar -zoals jij zegt- binnenkort dan toch niet meer omdat ze hem (die put hee) gaan opvullen...)