Re: Boek: Bouhouche, Beijer, Beuckels en de anderen

club_le-happy-few wrote:

Ebook gekocht op bol maar wil niet downloaden. Met andere boeken geen probleem. sad

Ik heb hetzelfde probleem.

Re: Boek: Bouhouche, Beijer, Beuckels en de anderen

Het ligt niet aan ons, zoals hier boven beschreven is er een 'technisch probleem'. Zou opgelost worden in komende dagen. Had net het ebook gekocht om onmiddellijk te kunnen beginnen met lezen. smile

Re: Boek: Bouhouche, Beijer, Beuckels en de anderen

bertlagaisse wrote:

Er is een Kindle versie op Amazon voor 17.99 euro. Handig voor op de iPad. Als het 320 blz onzin is, is dat wel minder handig voor hergebruik op het toilet.

Bedankt voor de tip.

34

Re: Boek: Bouhouche, Beijer, Beuckels en de anderen

De ene keer lees ik Guy Beuckels, de andere keer Roger Beuckels. Zelfs in de pers en op het forum. Wie is het nu?

35

Re: Boek: Bouhouche, Beijer, Beuckels en de anderen

De Morgen schrijft Guy Beuckels. Knack schrijft Roger Beuckels. Verwarring door de morgen die Guy Bouten en Beukels door mekaar gehaald heeft? Het gaat over Roger Beuckels.

Re: Boek: Bouhouche, Beijer, Beuckels en de anderen

Ik kreeg bericht van Bol.com dat het ebook niet leverbaar is. Ze hebben mij mijn geld al teruggegeven.

37

Re: Boek: Bouhouche, Beijer, Beuckels en de anderen

Ben hem vandaag gaan halen in Standaard Boekhandel en inmiddels 100 blz ver. Er staat wel wat nieuwe info in maar het is weer op z’n Bouten’s. Honderden namen, mogelijke toevalligheden die als axiomas worden gehanteerd, en een kluwen waarin een kat haar jongen niet meer vindt.

Slordig ook, dat bevordert de geloofwaardigheid niet. Zo schrijft hij dat Rhodesië tegenwoordig Zambia heet.

38

Re: Boek: Bouhouche, Beijer, Beuckels en de anderen

Zambia was inderdaad Noord-Rhodesie.

39

Re: Boek: Bouhouche, Beijer, Beuckels en de anderen

Ah, weer iets bijgeleerd. Dacht dat Rhodesië enkel op Zimbabwe sloeg.

Re: Boek: Bouhouche, Beijer, Beuckels en de anderen

Is dat boek nu echt zo slecht? Lees hier alleen negatieve commentaren. Een aantal slordigheden ... Maar die hebben we ook al ontdekt bij anderen.