101

Re: Roger Beuckels

Geens zal geen seconde wakker liggen van deze zaak. Het is een als een vuile luis in een pels voor hem. Een historische erfenis waar hij politiek mee om moet gaan en gewikte en gewogen woorden spreken om niemand tegen de borst te stoten. Heel het bende dossier zal nooit uit de doofpot geraken want dan schaden ze teveel hogere belangen.

Re: Roger Beuckels

Bouten schrijft in zijn nieuw boek dat Roger Beuckels woonachtig was te Alsemberg.

Onder deze kerktoren woonde eveneens Francois van Achten, Bob Beijer (kostschool), Gérard Lhost, comfortzone van de bende volgens profiler Zucker, een extreem rechts nazi persoon waarvan ik de naam even kwijt ben.

Faradec weinig over te vinden op het staatsblad, benieuwd op welke gegevens bouten hiervoor steunt!

103

Re: Roger Beuckels

Vind het wel opvallend dat er weinig of geen reactie uit de familie- of vriendenkring van Beuckels op het boek van Bouten is, niet?

Je zou toch verwachten dat er statements komen zoals "Mijn ex zou zoiets nooit doen" of misschien de profielschets van Bouten net bevestigen. Bij Bonkoffsky stonden de kranten vol met dat soort artikels.

Ik weet dat Beuckels al veel langer dood is en er mogelijk geen familie meer is, en dat in tegenstelling tot Bonkoffsky het hier om een auteur i.p.v. het federaal parket gaat, maar ik was toch graag op die manier wat meer achtergrondinformatie over Beuckels te weten gekomen.

Re: Roger Beuckels

Die reactie kan nog komen. Iets in de sfeer van laster en smaad lijkt me niet ongepast zolang Bouten geen concrete bewijzen op tafel legt. Maar daar heb je een advocaat voor nodig en dat kost tijd (en geld). Het kan ook dat de nabestaanden denken wat zoveel mensen denken: Bouten is een geobsedeerde complotdenker die je niet serieus kan nemen, en aan zulke mensen kan je beter geen woorden vuil maken.

En nog een optie: het interesseert de familie geen fluit. De man is al bijna dertig jaar dood en stond toch al niet direct bekend om gedrag waarmee je graag op familiefeestjes uitpakt.

Intussen wachten we op Boutens vijfde boek. Hij zegt wel dat het er niet komt, maar ook bij de vorige boeken werd ons beloofd dat hij alle puzzelstukken al in elkaar had weten te passen. Hij schijnt nochtans constant nieuwe te vinden.

105

Re: Roger Beuckels

https://nsm09.casimages.com/img/2018/12/18//18121812033414738716040964.jpg

Zou dit Delperdange met Beuckels kunnen zijn? De foto is natuurlijk behoorlijk vaag - voor hetzelfde geld is het Delperdange zijn vrouw - maar ik dacht ik deel het toch maar even. (De foto is afkomstig uit een post van Merovinger in het topic van Delperdange.)

106

Re: Roger Beuckels

Goed gezien Kroepoek, het is alleszins dezelfde haaruitsnijding.

107

Re: Roger Beuckels

Bonsoir, formel c'est bien Delperdange, sa femme pas sûr, j'envoi des photos à Ruf demain.

Re: Roger Beuckels

https://i.imgur.com/kGCa35x.jpg

Re: Roger Beuckels

lauwin47 wrote:

Bonsoir, formel c'est bien Delperdange, sa femme pas sûr, j'envoi des photos à Ruf demain.

Lauwin47 stuurde me vandaag 3 foto's. De eerste twee zijn deze die reeds op het forum staan » Forum

En de derde die hij stuurde is deze: Delperdange vergeleken met robotfoto nr 19:

https://www.mupload.nl/img/j5wrsbicv936.jpg

Die compositie Delperdange met robotfoto 19 staat ook op het Franstalig forum tueriesdubrabant.1fr1.net

Re: Roger Beuckels

De neus verschilt toch wel enorm t.o.v. robotfoto.