431

Re: Opsporingsbericht juni 2020

De krullenbol op de foto zou ex-Diane zijn uit de streek die ik beschrijf.

Weet er iemand iets meer over de pruik die gevonden is op de baan naar Oudenaarde paar dagen na Aalst. Bij de CWB denken ze jaren geleden dat er een is.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Ik denk dat dat geen pruik is maar zijn echt haar. Ik denk eerlijk gezegd dat hij ook niet uit België komt.

433

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Inderdaad, en het lijkt alsof hij meer haar heeft dan in de werkelijkheid.

434

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Kijk aandachtig naar zijn linkerhand. Meer bepaald zijn vingertoppen en zéér kort afgebeten nagels. Is het bekend of Libert een nagelbijter was rond de periode dat deze foto werd genomen? Indien dit niet het geval is, kan men vrijwel onmiddellijk uitsluiten dat het om Libert gaat.

Nog even aanvullend: bij nader toezien is het nog duidelijker te merken aan zijn rechterhand.

The dinkum oil merits utterance.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Het linkeroor van de man op de foto zit lager aan zijn hoofd dan zijn rechteroor. Bij Lekeu was het andersom.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

En hoe komt dat 'sus antigoon'-achtig spook op zijn hemd? Pre fotoshop-trucage? Doorschijnende sticker? Is dit een 'geheime boodschap' naar bepaalde betrokkenen toe? Of is dat recent toegevoegd voor de 'grap'? Het blijft me fascineren ...

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Club, je schreef al eerder zo iets... Ik zie echter nergens een spook. Bedoel je dat smiley-achtige wat "in de haak" van de Spas zit? Dat is een stopwatch die met een touw om zijn nek hangt. Of bedoel je iets anders?

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Foto van de man zonder eigen haar of pruik.

https://i.imgur.com/sOUnjBb.jpg

439

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Ik weet niet waarom veel mensen hem op Michel Libert vinden lijken. Ik vind dat namelijk totaal niet.

440

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Ik kan me ook vergissen hoor maar noteerde Willy Acke hier niet dat deze foto hem gegeven werd door Yves Zimmer’s informant FJ-man Tony Dossogne? En àls ik het juist heb, waarom liegt Michel Libert hier dan over?

PS: dat ik hier bewust Yves Zimmer vermeldt is omwille van de getuigenis van speurder Vermeersch voor de Bendecommissie.