11

Re: Peugeot: Aalst

Het type wagen weet ik niet, mijn bron spreekt van een kleine Peugeot. Iemand nam me in vertrouwen en vertelde dat Van Deuren had bekend tegenover hem, hij samen met Hendricks en de Vietnamees hadden deze overval gedaan in opdracht van Michel Antemus! Dit alles zou bekend geweest zijn en in pv staan bij de gerechtelijke politie van Brussel. Dus van in den beginne opgelost!  Deze pv is nooit toegevoegd dus onbestaande in het dossier. Wie en waarom dit zo gelopen is weet ik niet. Of het pv nog bestaat weet ik ook niet!

Het begin van de bende met wisselende dadergroepen. Alsook de borains zouden betrokken zijn, ik kreeg de foto te zien van de de Marokkaan met snor die ook op deze site te zien is. Dit zou dan weer met van Camp te maken hebben. Zo kwamen we bij Toumanianz, en plots weer een nieuwe getuige die nog afwist van de kalender met zijn naam op. Enz … Men kan stellen dat alle bendes werden gebruikt met afwisselend karakter, zo is er steeds chaos bij getuigen en alibi’s. Dit was hetzelfde verhaal met garageboxen en nummerplaten.

De loods Hoeilaart, werd ons verteld door de eigenaar was soms gevuld voor vergaderingen met vele personen, de onder en bovenwereld. De bende was de vuilkar die voor een machtige (loge) alle vuile werk deed. In deze loge vertoefden veel figuren die hier al meermaals vernoemd zijn hoe hoger je gaat hoe juister je zit. Rijkswacht en Bestuurders Delhaize, adel, politiek, enz ... miljarden business, wapens, drugs, diamant, kunst enz. Ik kan deze namen hier niet openlijk opzetten voor verdere problemen te vermijden. Deze loges bestaan vandaag nog maar werken totaal anders. Laat ons stellen dat vroeger er nogal veel concurrentie en afpersing was onder elkaar.

En hier wringt de schoen van het bende verhaal. Als je trekt aan het kleinste koortje komt de hele bol garen los die ongelooflijk moeilijk in elkaar zit. Met 35 jaar verloren tijd lijkt het onmogelijk het gans verhaal nog boven te spitten. De kleine garnaal zal opdraaien met recht en reden, maar de echte maffia blijft onbekend en generatieloos verder bestaan.

Re: Peugeot: Aalst

Vandeuren had tegen advocaat Etienne Delhuvenne bekend dat hij bij de overval op Dekaise betrokken was en noemde ook de opdrachtgever. Toen Delhuvenne de naam van de opdrachtgever tegen de speurders vertelde werd hij bedreigd en aangemaand zijn mond hierover te houden.

Bron: Hilde Geens

Jaren later deed Delhuvenne zijn verhaal in de krant La Dernière Heure; Toen vertelde hij dat Michel Antemus de opdrachtgever was.

13

Re: Peugeot: Aalst

Inderdaad, begin periode voor de opgerichte bende. Delhuvenne is Levend en wel met veel wetenschap over alle vuile zaakjes van vroeger. Soms slaat hij eens een datum en dader door elkaar maar voor de rest zeer goed bij verstand. Ook advocaat en vriend geweest van Patrick Haemers.

Re: Peugeot: Aalst

Heeft het federaal parket ten aanzien van Etienne Delhuvenne dan nog niet doorgepakt?! Waarom heeft er op zijn adres(sen) geen doorzoeking plaatsgevonden? De man (Delhuvenne) is uit zijn ambt als advocaat gezet. De inhoud van zijn (nog bestaande) papieren en digitale dossiers kunnen van grote waarde zijn. Diens eventuele beroep op zijn verschoningsrecht staat doorzoeking en inbeslagname NIET in de weg. Later kan een schifting worden gemaakt tussen wat wel en wat niet valt onder zijn verschoningsrecht.

15

Re: Peugeot: Aalst

Delhuvenne is onder toezicht geplaatst, ontnomen van paspoort en rechten. Verblijft in een rusthuis. Een psychiater schreef hiervoor de nodige documenten tijdens de Corona-periode. Hoe hij zover gekomen is weet ik niet, ik weet juist dat hij zeer helder en bij verstande is.

16

Re: Peugeot: Aalst

Dan zou imazonebraine toch gelijk kunnen hebben.

Re: Peugeot: Aalst

HIPA, ik neem aan dat u deze brisante informatie in uw hoedanigheid van getuige hebt gedeeld met de politie en de onderzoeksrechter en dat zij op basis daarvan de geëigende stappen hebben genomen. Het lezen van uw relaas, op deze plek, geeft mij het idee dat u door de autoriteiten niet gehoord of serieus genomen wordt.

18

Re: Peugeot: Aalst

In Marianne Cappelle heb ik nog vertrouwen, de enige ooit die rechtdoor gaat. Alle andere betrokkene uit Charleroi zeker niet. Brisante informatie is al 35 jaar om op te rapen, waarom deden ze het niet? Ik geef jullie enkel wat stappen in de goede richting, het forum was ooit fantastisch. Zoveel juiste dingen samengebracht die anders weg en vergeten waren. Zoveel mensen die zich ingezet hebben op dit forum. Het was een groep, een familie, door ruzie en gelijk is dit allemaal kapot gegaan. Het forum is een schim van wat het ooit was, misschien kan het toch nog 2 jaar herleven met mensen die allen de neus in dezelfde richting zetten. 2023 is het laatste jaar voor het bende dossier, na dit is het gedaan. Geen tijd meer om een proces voor te bereiden, en dit zijn niet mijn woorden maar van justitie zelf.

Alle info die bij ons binnenkomst wordt doorgegeven aan de juiste personen bij justitie, al jaren! Of het al nut heeft gehad, goede vraag. Ik weet het niet !

Ik ga hier afsluiten, we zien wel, aan iedereen een vriendelijk groet.

Re: Peugeot: Aalst

Woorden schieten hier te kort. Prettige avond.

Re: Peugeot: Aalst

Veel sterkte en doorzettingsvermogen!

Op straffen reken ik niet meer, zelfs niet van het voetvolk. Als deze dan ook nog leven, want meestal worden de kleine garnalen die het vuile werk doen uiteindelijk ook het zwijgen opgelegd (Vandeuren & co).

Ik zal al blij zijn als we een gedeelte van de waarheid zullen kunnen raden tegen dan.