861

Re: Aalst: 9 November

Jean Pierre Giannini had ooit de "Jungle Carabine" verkocht aan Mendez.

Bouhouche lijkt nadien dit wapen verkocht te hebben aan Ergon Gun  gallery waar een zekere Eric Janssens het koopt. Deze laatste leende het uit aan de technisch directeur van het wapentijdschrift AMI die er een publicatie aan wijdde.

Dit artikel werd gelezen door Giannini die dadelijk wist over welk wapen het ging ( hij wist van de diefstal bij Mendez) en die de GPP van Nijvel op de hoogte bracht

Bouhouche was gerust in de verkoop van dit wapen aangezien het geen serienummer bevatte.


Het was dus inderdaad Bouhouche die zich misrekend had en de schuld op Mendez en verzekeringsfraude wou schuiven.

Bouhouhe was een ordinaire dief van voor hij bij de rijkswacht kwam. Hij heeft minstens 7 wapens verkocht uit de gestolen collectie van Mendez. Hij beweerde dat Mendez ze hem voor de diefstal verkocht had.
Indien Mendez de verzekering had willen oplichten had hij zijn wapens voor meer dan 10.000 euro moeten verzekeren.

Bovenstaande was dus met bijna grote zekerheid de zoveelste leugen van Bouhouche.
Bouhouche verklaarde ooit aan een vriend dat hij Mendez vermoord had omdat deze laatste een affaire had met zijn vrouw.

Pathologische dief, leugenaar en moordenaar...........met zeer kort lontje.

862

Re: Aalst: 9 November

coconut je gespartel is grappig. Ik raad je aan om het dossier Mendez beter te bestuderen. Best ook eens onderzoeken wat de link tussen Bultot en Mendez is. beiden hebben een interessante reactie op de feiten van de bende in 85. tussen die 2 zit een heel interessant figuur die de grootste kans maakt om de moordenaar van Mendez te zijn.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

863

Re: Aalst: 9 November

Ik raad zowel jou als een andere forumbeheerder aan het woord "coconut"te schrappen het gaat hier niet over coconuts..Ik heb geen dossier Mendez nodig om te weten wie hem vermoord heeft. Alleen het gerecht scheen het niet te weten. En jij na het dossier bestudeerd te hebben blijkbaar ook niet.

Ik kan mij best voorstellen dat jij spartelende vrouwen grappig vind.Zonder spartelen maar zeer gedecideerd " Ca suffit".

864

Re: Aalst: 9 November

coconut wrote:

Ik heb geen dossier Mendez nodig om te weten wie hem vermoord heeft..

Zonder dossierkennis is het gemakkelijk te denken dat je iets weet; Hoe noemen ze zulks iemand? Wat is de basis van je weten, ergens in de fantasiewereld?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

865

Re: Aalst: 9 November

coconut wrote:

Beste The End, jij mag schrijven wat je wil en ik mag antwoorden wat ik wil. ( zolang we het een beetje netjes houden en het niet op de man of de vrouw spelen maar het over de inhoud hebben).


euh, wat bedoel je met " of heb je liever iets anders" ?

Je hebt het alles behalve over inhoud.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

866

Re: Aalst: 9 November

Mijn basis is niet mijn fantasiewereld The End, ik denk dat je dat ondertussen wel weet. Was het maar .......
Kunnen we nu eindelijk stoppen met dit soort dingen en aan één zeel trekken, het zal nodig zijn denk ik.

867

Re: Aalst: 9 November

the end wrote:

coconut je gespartel is grappig. Ik raad je aan om het dossier Mendez beter te bestuderen. Best ook eens onderzoeken wat de link tussen Bultot en Mendez is. beiden hebben een interessante reactie op de feiten van de bende in 85. tussen die 2 zit een heel interessant figuur die de grootste kans maakt om de moordenaar van Mendez te zijn.

De moordenaar van Mendez is wel/niet "de" killer? Indien niet, ken je dus al twee killers. Ambitie om de cel te vervoegen, the end ? Wat bedoel je met "de grootste kans" ? Het begint hier op een gokkantoor te lijken, begot...

868

Re: Aalst: 9 November

Wel nee het is geen gokspel. Van wat ik schrijf bestaan PV's en documenten, doe moeite om ze te lezen dan is het geen gokspel. Tussen de genoemde namen ivm moord op Mendez is er niet veel ruimte, het motief wapenhandel en de reactie van Bultot op Aalst en na de arrestatie van Bouhouche is een indicatie dat het in de buurt van Bultot zit met betrekking op de bende. Waar het verband start in de periode voor Waver (wapens).

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Aalst: 9 November

the end wrote:

Wel nee het is geen gokspel. Van wat ik schrijf bestaan PV's en documenten, doe moeite om ze te lezen dan is het geen gokspel.

The End, uit zeer goede bron weet ik dat sommige PV s gemaakt zijn om te kunnen dwalen. Hier zit je fout. Ik zal je spoedig eens contacteren. Ik weet wie je bent. Wacht tot je weet wie ik ben.
Het wordt het ogenblik om eens allemaal normaal te doen. Aub. Het gaat hem niet over wie meer weet dan de andere! Het gaat erover wat we ermee doen. Ik zal alvast geen boek schrijven. Het evangelie van Johannes interesseert mij ook niet.

Aub laat ons samen werken allemaal. Ieder forumlid die iets wil betekenen, probeer de handen in elkaar te slaan. Ze kunnen ons allemaal niet aan.

870

Re: Aalst: 9 November

Klare taal, wat mij betreft.