871

Re: Aalst: 9 November

Van het gerecht zal de oplossing blijkbaar niet meer komen. Misschien is het het moment om alles in de openbaarheid te brengen.

Re: Aalst: 9 November

Unite the clans !

873

Re: Aalst: 9 November

Dank U Robertvandeuren.

874

Re: Aalst: 9 November

Robertvandeurnen wrote:
the end wrote:

Wel nee het is geen gokspel. Van wat ik schrijf bestaan PV's en documenten, doe moeite om ze te lezen dan is het geen gokspel.

The End, uit zeer goede bron weet ik dat sommige PV s gemaakt zijn om te kunnen dwalen. Hier zit je fout. Ik zal je spoedig eens contacteren. Ik weet wie je bent. Wacht tot je weet wie ik ben.
Het wordt het ogenblik om eens allemaal normaal te doen. Aub. Het gaat hem niet over wie meer weet dan de andere!

Robert voor de duidelijkheid als denkt en idee te hebben over me raad ik je aan om mijn post"s te lezen. ik kan je verzekeren er staat geen bullshit in, ik ben eerder nog aan de bescheiden kant. Je idee van PV's om te dwalen, ik kan je verzekeren dat zijn de meeste PV's die in het dossier zitten anders was het al opgelost geweest. Het is tijd om normaal te doen, zeg eens aan je goede bron dat de meeste zwaar aan het dwalen zijn, en dit is door meer dan een paar PV's. Je zult vlug doorhebben als je contact neemt dat wat ik schrijf klopt..

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

875

Re: Aalst: 9 November

Robertvandeuren wrote :

Aub laat ons samen werken allemaal. Ieder forumlid die iets wil betekenen, probeer de handen in elkaar te slaan. Ze kunnen ons allemaal niet aan.

___________________________________________

Zo denk ik er ook over   Het gerecht gaat de zaak nooit ophelderen dat is nu meer dan duidelijk   Ik had gedacht dat door de film Niet Schieten er een paar gingen wroeging krijgen maar helaas
Ook de politiek doet niets     Dus s het idd beter dat we allemaal stoppen met spelletjes en de handen in elkaar slaan   Iedere zijn visie of piste kan iets nuttig zijn maar dan moeten we op zijn minst naar elkaar luisteren en niet ik ik ik en nog eens ik    Alles op tafel

876

Re: Aalst: 9 November

dit gekissebis komt voort uit het feit dat er niet (meer) doorgepraat wordt, men schrijft niet (meer) wat men weet of denkt. Hypotheses zonder de kloe van de zaak weer te geven. Namen mogen niet meer vernoemd worden uit angst voor juridische en andere gevolgen. Ik begrijp de angst wel voor laster en eerroof, iedereen onschuldig tot.. maar dit legt de kracht van he forum stil. Ik weet dit of dat of herlees dit of dat brengen geen zoden aan de dijk als de redenering niet voluit en vrijuit neergeschreven wordt. Zo verwordt dit forum hetzelfde lamgelegde vehikel als Delta of CWB en daar schieten we er evenmin iets mee op. Mijn kennis van de dossiers is peanuts ivm de immense bibliotheek van anderen, maar ik vind dat die zo weinig "rendabel" gedeelt wordt. Als dit forum wilt overleven en enig resultaat geven aan slachtoffers, overlevers, leden en waarom niet aan het gerecht, moet er een andere manier gevonden worden om de dingen effectief en doelgericht te communiceren onder ons en niet meer in riddels of superfloe zinnen te schrijven.
Wat is wettelijk mogelijk ?

877

Re: Aalst: 9 November

Alles op tafel? Dat zou impliceren dat er hier nog iemand is die beschikt over stukken waar wij niet over beschikken. En ja, er zijn nog getuigen die ons dingen kunnen vertellen die we nog niet weten. Maar denken jullie echt dat die bereid zijn nog iets te zeggen na alles wat ze hier lezen ?

Neem nu bijvoorbeeld Murcielago, die man had een hypothese die wat afweek van de meeste hypotheses. Maar niemand van ons kan met grote zekerheid zeggen dat hij dwaalde. Indien mijn bronnen juist zijn dan zou die man echt jaren van zijn leven opzoekingswerk gedaan hebben. Waar is het resultaat ? Wie heeft dat ?

De broer van Mendez, jaren opzoekingswerk, gedegouteerd het land verlaten.

Het franstalige forum, jaren opzoekingswerk, iemand die zijn nek uitstak en een naar mijn mening een zeer correcte hypothese neerschreef , ze staat zelfs op CD , ik heb ze hier liggen . Wat was het resultaat ? Huiszoeking en daarna grote stilte.

Een vroegere magistraat die zijn nek uitstak , Steppé , wat is het resultaat ?

Vermassen die al jaren tips binnen krijgt en postbode speelt naar de cel . Resultaat ?

Hier op het forum verschenen de hypothese van een zekere Alex Snell indien ik de naam correct onthouden heb .Resultaat ?

Vroegere speurders die tips geven en wanhopig vragen een aantal PV's Openbaar te maken. Resultaat ?

Een groepje mensen ( ikzelf incluis) die de cel info gegeven heeft die nog niet op dit forum staat . Resultaat ???

Dim, sorry dat ik er één uitpik maar hij is mijn persoonlijke favoriet ( dat mag toch he ?) . Waar is hij ?

Spontaan ontstane groepen van mensen die wellicht hetzelfde gedaan hebben als wij ........Resultaat ???

Het enige wat wij nog kunnen doen in mijn ogen is één of andere actie bedenken om de politiek te dwingen ons uitleg te geven.

Het is tenslotte uw en mijn geld dat al meer dan dertig jaar gebruikt wordt met als resultaat zero, zero zero.

Handen in elkaar slaan ? OK  . Wie is er bereid initiatief te nemen ? Van mij mag je alvast medewerking verwachten.

Re: Aalst: 9 November

Vandaag heb ik heel mooie posts gelezen waar duidelijk het initiatief en welwillendheid van enkele forum leden naar boven komt.
Indien het iets te vroeg is om enkele stellingen bij pot & pint te bespreken, kunnen we inderdaad overgaan tot het delen van informatie.
Indien het om een gepubliceerd / publiek / te vinden op google document gaat, kunnen we dit toch delen op het forum?
Als The End om iemand te noemen een PV heeft van op internet die duidelijk a zegt, terwijl wij b denken, kan dit toch gedeeld worden?
Dit geldt voor eenieder onder ons. Zo werken we SAMEN....
Laat de politie maar eens 20 man fouilleren aan de delhaize van Aalst smile

879

Re: Aalst: 9 November

"Laat de politie maar eens 20 man fouilleren aan de delhaize van Aalst" Ook dat is niet zonder gevaar Witse en dat dit zeer verstrekkende gevolgen kan hebben , daar kan ik van meespreken en in die zin ben ik ook een slachtoffer. Een financiëel slachtoffer oa.

Bij dat fouilleren kan het al eens mis gaan. Zeker als je op een dranghekken staat en je valt ( omdat de rijkswacht je er vanaf trekt) en in die beweging val je pardoes bovenop een rijkswachter; gevolg, de rijkswachter heeft zijn heup gebroken.

Jarenlange processen en een paar miljoen gerechts/advocaten kosten  en aan het eind van de rit mag je meer dan 14 miljoen oude Belgische franken betalen. ( ondertussen meer dan 20 miljoen frank ). Dat wil zeggen dat je levenslang moet gaan werken en nooit één frank zal bezitten. Geen huis, geen auto, niente want alles wordt aangeslagen. Als je dan nog kinderen hebt zijn ook die slachtoffer.
Een familiale verzekering komt niet tussen want je nam deel aan een manifestatie.

Waarom werd iemand zo zwaar gestraft voor zo een feit? Politieke afrekening.
De dag na het voorval zat een Oostends zwaargewicht aan het bed van de rijkswachter en werden er foto's genomen voor een krant.

Waarom een politieke afrekening ? De vader van de persoon die op de rijkswachter viel was senator. Een senator die heel vervelende vragen stelde oa over de wapentransporten in Oostende, uranium......Kongo ,optreden rijkswacht etc....etc.......Moet ik er nog een tekeningske bij maken ???

Zelf noem ik het ongekende gevolgen van de Bende van Nijvel. ( al zijn de feiten en de hoge bedragen aan schade die het gerecht uitsprak in zowat alle kranten verschenen, niemand begreep het . Het was een unicum in de Belgische geschiedenis. )
Voila, voor één keer staat de coconut centraal. Ik wil dus niet gefouilleerd worden door de politie.

880

Re: Aalst: 9 November

Ik lees het graag samenwerken, hoeveel pogingen zijn er al geweest? Wat ontbrak er bij die vorige pogingen? Al degene die denken dat het om één PV of een paar documenten zou gaan waar ik kennis van heb, ik kan jullie op voorhand melden jullie hebben er geen idee van. Als jullie denken dat je de oplossing in het dossier zal vinden dan deken jullie verkeerd. In de x-nota staat de werkelijkheid overtreft de fictie, wees daar maar zeker van! Dit is absoluut zo voor Aalst!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.