131

Als de x-nota een vervalsing zou zijn dan was de reactie van de namen die erop staan geheel anders geweest.

Ben wrote:

Kabinetschef van Vanden Boeynants en van Jean Gol; zeer goede banden met de NAVO waarvoor hij geheime opdrachten vervulde. Hij is lid geweest van CEPIC. Hij was zo vriendelijk om in het eerste boek van Guy Bouten te vertellen wie de geheimzinnige mijnheer X was.

Erbij zijn er andere documenten van de VSSE die een verklaring geven over de wie en waarom van die nota.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

132

the end wrote:

Als de x-nota een vervalsing zou zijn dan was de reactie van de namen die erop staan geheel anders geweest.

Ik ben mij bewust van de verklaringen van Nicolas de Kerchove d'Ousselghem tegenover Guy Bouten maar hoe zeker zijn we van deze verklaringen? Voorzichtigheid is namelijk geboden met de informatie van Bouten.

the end wrote:

Erbij zijn er andere documenten van de VSSE die een verklaring geven over de wie en waarom van die nota.

Zoals?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

133

Ben wrote:

Ik ben mij bewust van de verklaringen van Nicolas de Kerchove d'Ousselghem tegenover Guy Bouten maar hoe zeker zijn we van deze verklaringen? Voorzichtigheid is namelijk geboden met de informatie van Bouten.

Ja Ben zeker, letterlijk moet je het niet geloven. Het feit is de nota wordt niet ontkend. Aanvullend zijn er nog documenten en gebeurtenissen die een verklaring geven voor de nota. Ik zal deze de komende tijd wel online plaatsen. De naam die Bouten in zijn boek schrijft is het niet. Los van de nota is er een heel interessante tipgever voor de VSSE ivm de bende van Nijvel.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

134

the end wrote:

Het feit is de nota wordt niet ontkend.

Ik moet er misschien wel bij zeggen dat ik op dit moment ook niet twijfel aan de echtheid van het document. smile

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube