131

Re: Mijnheer X

Als de x-nota een vervalsing zou zijn dan was de reactie van de namen die erop staan geheel anders geweest.

Ben wrote:

Kabinetschef van Vanden Boeynants en van Jean Gol; zeer goede banden met de NAVO waarvoor hij geheime opdrachten vervulde. Hij is lid geweest van CEPIC. Hij was zo vriendelijk om in het eerste boek van Guy Bouten te vertellen wie de geheimzinnige mijnheer X was.

Erbij zijn er andere documenten van de VSSE die een verklaring geven over de wie en waarom van die nota.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

132

Re: Mijnheer X

the end wrote:

Als de x-nota een vervalsing zou zijn dan was de reactie van de namen die erop staan geheel anders geweest.

Ik ben mij bewust van de verklaringen van Nicolas de Kerchove d'Ousselghem tegenover Guy Bouten maar hoe zeker zijn we van deze verklaringen? Voorzichtigheid is namelijk geboden met de informatie van Bouten.

the end wrote:

Erbij zijn er andere documenten van de VSSE die een verklaring geven over de wie en waarom van die nota.

Zoals?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

133

Re: Mijnheer X

Ben wrote:

Ik ben mij bewust van de verklaringen van Nicolas de Kerchove d'Ousselghem tegenover Guy Bouten maar hoe zeker zijn we van deze verklaringen? Voorzichtigheid is namelijk geboden met de informatie van Bouten.

Ja Ben zeker, letterlijk moet je het niet geloven. Het feit is de nota wordt niet ontkend. Aanvullend zijn er nog documenten en gebeurtenissen die een verklaring geven voor de nota. Ik zal deze de komende tijd wel online plaatsen. De naam die Bouten in zijn boek schrijft is het niet. Los van de nota is er een heel interessante tipgever voor de VSSE ivm de bende van Nijvel.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

134

Re: Mijnheer X

the end wrote:

Het feit is de nota wordt niet ontkend.

Ik moet er misschien wel bij zeggen dat ik op dit moment ook niet twijfel aan de echtheid van het document. smile

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

135

Re: Mijnheer X

Volgens mij nog niet eerder genoemd. Voor mij vallen een hoop puzzelstukken aan elkaar als we aannemen dat Mr. X Madani Bouhouche is. De periode na moord op Mendez en zijn arrestatie een week later, de persoonsbeschrijving etc. Ze dachten hem aan een lijntje te hebben. Ik weet van Bouten en Bougerol, maar overweeg dit alternatief eens. Hoe kan het dat Bouhouche pas in 1986 is gearresteerd ondanks al zijn criminele activiteiten?

Re: Mijnheer X

Mijnheer X = Christian Smets. Ze hadden hem niet meer in de hand, niet bang van de waarheid om te vormen, infiltratie in de WNP, voorspellen van de aanslagen, ...

Le mieux est l'ennemi du bien, het probleem is niet dat hij niet doet wat hij moet, integendeel (infiltratie bij extreem rechts), dat hij spontaan te veel doet (schaduwlessen, excecuties). Het zou gevaarlijk kunnen zijn om hem op zijn plaats te houden (WNP). Er zullen te allen kante interventies nodig zijn om hem te grote problemen te besparen. Naar het schijnt is het nu al goed uit de hand aan het lopen (oprichten van nieuwe extreem rechtse tak?).

137

Re: Mijnheer X

Is dit een citaat uit een nota?

138

Re: Mijnheer X

Ik ken die dingen wel, hoor. Maar wie is X dan? Gesteld dat hij zou bestaan, uiteraard. Tot nu toe zijn er m.i. slechts twee valabele namen opgedoken: Jean Bougerol en Christian Smets.

139

Re: Mijnheer X

O ja, ben Faez nog vergeten.

Re: Mijnheer X

Aubanel, mijnheer X is in mijn mening Christian Smets. De informatie tussen de haakjes ( ) heb ik er zelf bij gezet om aan te tonen dat dit zeker op Christian Smets kan slagen. Wie de nota heeft uitgegeven, daar heb ik geen idee van. Vos zou ooit aan Bonvoisin bevestigd hebben dat het duplicaat van Bonvoisin idd om een origineel gaat. Aan de andere zijde had Bonvoisin enorm veel valse lege documenten liggen, en was het koude oorlog tussen hem & staatsveiligheid.