Re: Pierre Maréchal

Wel, misschien naïef, misschien dom (alhoewel ik veronderstel dat de bende wel niet zal doorgedrongen zijn tot de redactie van autowereld zeker? lol) maar ik heb zonet een mail gestuurd aan de redactie van autowereld.be met de vraag of ze mij de naam van de auteur van dit artikel kunnen bezorgen.

Benieuwd naar de reactie. Ik hou jullie op de hoogte.

Re: Pierre Maréchal

In dat verband een post van Ben uit 2015 » Forum

Re: Pierre Maréchal

Goed, naam en e-mail adres journalist: check. Nu gemaild naar de auteur met de vraag van eventuele bron(nen) daar de naam (ik heb erbij vermeld, aanvankelijk voluit geschreven, nu slechts initialen) voorheen nergens vermeld werd in dit verband. Nog steeds benieuwd.

54

Re: Pierre Maréchal

coconut wrote:

In dat verband een post van Ben uit 2015 » Forum

Dus die Maréchal was wel rijkswachter of is er een punt komma vergeten?

Re: Pierre Maréchal

Ja, zelfs dat weten we dus niet met grote zekerheid. Ik vermoed van wel. Gezien de 2 anderen rijkswachter waren en de relatie met Beijer (ARI).

Re: Pierre Maréchal

En Ben die mij in een paar posts hierboven mij erop heeft gewezen dat Pierre Maréchal geen rijkswachter is geweest...

57

Re: Pierre Maréchal

Scaramouche wrote:

En Ben die mij in een paar posts hierboven mij erop heeft gewezen dat Pierre Maréchal geen rijkswachter is geweest...

Lees het eens terug, dat zegt hij niet. Hij zegt hetzelfde als coconut (we weten het niet).

58

Re: Pierre Maréchal

finn wrote:

Dus die Maréchal was wel rijkswachter of is er een punt komma vergeten?

Maréchal werkte voor de gemeentepolitie. Zie post 5 in dit topic.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Pierre Maréchal

Zou die agent van ARI met gelijkenissen met een gemaakte robotfoto over Pierre Maréchal gaan?

the end wrote:
Ben wrote:

De onderzoekers in Dendermonde hebben interesse in de Renault 25, omdat zo'n wagen - hetzelfde type en kleur - gesignaleerd was voor de feiten in Aalst. En omdat een robotfoto van één van de verdachte in Aalst - een robotfoto met bril - grote gelijkenissen vertoont met een agent van het bedrijf van Beijer. Dat zelfde bedrijf heeft eveneens foto's genomen van de Delhaize in Aalst.

Wel interessant, het is niet onwaarschijnlijk dat ARI of medewerkers in die periode in Aalst actief waren. die robotfoto met bril is mogelijks van de persoon die in een wagen zat achter het muurtje in de buurt van de palletten;

Als agent letterlijk bedoeld is dan gaat het over Pierre Maréchal! Wat het heel erg interessant maakt op verschillende vlakken. Die persoon met bril wordt duidelijk beschreven door de getuige.

De robotfoto waar het omgaat is de G12.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Pierre Maréchal

De leeftijd klopt inderdaad en dat van die agent mag je letterlijk begrijpen want ik heb ondertussen officiële documenten binnen (lijst staatsblad) waarop diezelfde naam vermeld staat. Blijven oppassen want het is een naam die veel voorkomt. Had gisteren gelezen dat een burgemeester van Chrisné ook dezelfde naam had.

P.M. Politiebestand 24/11/2001 Lijst Staatsblad

Gezien men een lijst van klanten van ARI had, moet er ook een lijst circuleren met de medewerkers. Ik bedoel een lijst met geboortedatum.

Vergis ik mij als ik zeg dat we geen geboortedatum hebben? Wat zeker is, is dat de man nu in de tachtig is. Eens benieuwd of ons forumlid antwoord gaat krijgen van autowereld. Gezien zijn "kwaliteiten" (scherpschutter en rallypiloot) zou hij zeker geen slechte keuze geweest zijn. Zou het kunnen? Een paar al dan niet gedrogeerde "bandieten" in team A met een professioneel team B als rugdekking? Dat zou een verklaring kunnen zijn voor dat uitdagend wachten