Ben je zeker dat het om dezelfde gaat en niet een naamgenoot? Hij ziet er wel eerder uit als iemand van Beieren dan een Fransman.

the end wrote:

269'25-275'36: Arrestation de G. Bernard (cf. affaire du 6 juin 1983) et de Lafaille. Ils ont été dénoncés par le service secret auquel ils sont liés par contrat à l'OCRB.

Heeft er iemand weet wie die G. Bernard is? Er was een persoon met een voornaam die met een G. begint en waar ik al lang meer dan een vermoeden heb dat hij Laffaille moet gekend hebben, ze woonden in dezelfde gemeente.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Lafailles parcours loopt helemaal parallel met dat van Olivier Danet.

Tevens iemand een idee wat die 6 juni gebeurt is? Twee dagen erna - op 8 juni 1983 - is de Saab gestolen.

Aubanel wrote:

Lafailles parcours loopt helemaal parallel met dat van Olivier Danet.

Dat is voor een stuk zeker zo (ik zie trouwens dat mijn oude post's over Danet en wapenhandel met Baugniet hier op het forum niet in de zoekresultaten verschijnen). Als die ene G. dezelfde is als deze die ik vermoed dan verbergt men dingen over Laffaille. Tevens zou het heel veel vertellen over de daders en in het bijzonder de killer, want dit zou een extra losstaande bevestiging zijn van andere bronnen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

the end, ik ben er zeker van dat Jacques Lafaille de man is die men ziet in de film "Borsalino" van Jacques Deray uit 1970, met in de hoofdrollen Jean-Paul Belmondo en Alain Delon. Ik heb hierboven de details gegeven. Men ziet "Petrus, le champion de la Bavière" vanaf minuut 22:03. Ik ga niet dingen posten die niet correct zijn. Je ziet Jacques Lafaille zoals hij eruit zag einde 1969. De film "Borsalino" is uitgekomen in 1970. Heb alles opgezocht.

25

the end wrote:

Ben je zeker dat het om dezelfde gaat en niet een naamgenoot? Hij ziet er wel eerder uit als iemand van Beieren dan een Fransman.

Deze informatie staat ook al op pagina 1 van dit topic.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube