201

Re: Feedback

wat een beetje vreemd van dit forum is:
je eigen berichten editen kan niet
een ander forum lid een berichtje sturen kan ook niet ?
een filmpje plaatsen kan ook niet ?

202

Re: Feedback

Je kan je eigen berichten niet verwijderen of bewerken, dat klopt. Dat heeft zijn redenen. Je kan een ander forumlid wel een bericht sturen (open het profiel van de persoon die je een bericht wil sturen en kies voor 'Send forum email').

Gerben wrote:

een filmpje plaatsen kan ook niet ?

Sinds de update van enkele maanden geleden kan dit inderdaad niet. Dit is geen essentiële functie. Je kan perfect een link plaatsen naar het filmpje dat je wilt delen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

203

Re: Feedback

Dan is dit het eerste forum waar ik m'n eigen berichten niet kan bewerken. smile Wat is de reden daarvoor dan?

Wat ik op dit forum ook veel tegenkom zijn dode linken naar websites en naar afbeeldingen. Dat is op zich zonde want dan gaat er ook info verloren. Is daar iets aan te doen?

204

Re: Feedback

Beste Gerben.

Dit forum heeft al een lange geschiedenis achter de rug.
Wij hebben al leden gehad die om uiteenlopende redenen opeens al hun posts wissen, of ze vervangen door "."
Om dit te vermijden werd dit ingevoerd.

Alles hier heeft zo zijn achterliggende reden

205

Re: Feedback

Jawel, dat begrijp ik wel. Maar je zou het forum ook zo kunnen instellen dat je bv. een uur de tijd hebt om je post te bewerken. Om bv. iets toe te voegen/corrigeren of er een link of foto bij te zetten. Wat ik ook jammer vind is dat er geen gif-plaatjes gepost kunnen worden. Bv. in het topic van de robotfoto's.

206

Re: Feedback

Gerben wrote:

Jawel, dat begrijp ik wel. Maar je zou het forum ook zo kunnen instellen dat je bv. een uur de tijd hebt om je post te bewerken.

» Forum wink

Gerben wrote:

Wat ik ook jammer vind is dat er geen gif-plaatjes gepost kunnen worden.

Dat gaat wel:

https://media.giphy.com/media/JIX9t2j0ZTN9S/giphy.gif

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

207

Re: Feedback

Ben , kun je al eigen foto's plaatsen op het forum ?

208

Re: Feedback

Het is al altijd mogelijk geweest om eigen foto's op het forum plaatsen. De uitleg staat hier » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

209

Re: Feedback

Pff is wel niet zo simpel ik ben namelijk van de generatie voor de cola light en zit of woon bijna in mijn auto en alles gebeurt via iPhone    Is er geen simpeler oplossing ?

210

Re: Feedback

Ben wrote:
noorderling wrote:

Ik weet niet of het technisch kan, maar het zou mooi zijn als je bv binnen 10 minuten na je post de inhoud nog kan wijzigen, bv als je een foutje ontdekt. Na 10 minuten wordt ie pas definitief. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap.

]Technisch is het misschien wel mogelijk, maar ik kan zoiets niet maken. Ik raad daarom de eenvoudige en redelijk succesvolle methode van het-nalezen-van-teksten aan.

noorderling wrote:

Wat zou het kosten om eens een student voor een dagje in te huren om om allerlei Franse teksten op het forum te vertalen?

Geen idee, maar ik ben ook niet op zoek naar mensen die mij geld kosten. Als je mensen kent die dit kosteloos willen doen, mag je ze altijd doorsturen. Tot dan raad ik de tip van zenga aan.

Ben het is zeker mogelijk - de Extension heet de Post edit contol

deze Zip downloaden en daar zit de (post edit control  ) in.

https://github.com/dimkalinux/Fancy-Ext … master.zip

+

hier nog een handige (Allows users to send private messages)

pun_pm v1.2.10

Allows users to send private messages. This is the first simple version with minimum functions.

is hier te vinden

http://punbb.informer.com/

en hier  http://punbb.informer.com/extensions/#1.4