Re: Feedback

Vleermuizen zijn taai. Ik hoop van u hetzelfde. Sterkte!

282

Re: Feedback

Veel sterkte toegewenst

283

Re: Feedback

Heel veel sterkte toegewenst.

Re: Feedback

Ook van mij heel veel kracht toegewenst!

285

Re: Feedback

Veel moed en sterkte!

286

Re: Feedback

Kan het niet makkelijker gemaakt worden om een foto te plaatsen?

287

Re: Feedback

kenza wrote:

Kan het niet makkelijker gemaakt worden om een foto te plaatsen

Dat kan maar dan zou dit forum veel meer "bandbreedte" verbruiken (simpelweg voorbeeldje, vergelijk dat met bijvoorbeeld inbegrepen mobiele data in een gsm-abonement) en veel meer opslagruimte (vergelijk dat met de opslagruimte op uw GSM of computerhardeschijf) nodig hebben. Voor een website te heb je een hosting-provider nodig. Daar huur je uw "webruimte en bandbreedte". Dat wordt meestal in paketten aangeboden (X-mb/gb opslag en X-mb/gb data-bandbreedte voor X-€ ).

Nu staat die foto op een andere locatie (niet op het forum) en verliest dit forum geen bandbreedte en opslagruimte met die foto's. Een forum zoals dit bestaat eigenlijk volledig uit tekst, en tekst neemt bijna niets in van ruimte t.o.v. foto's. 1000 berichten met lengte zoals dit bericht, nemen samen minder dan 1MB ruimte in. Een foto genomen met een smartphone neemt hedendaags al veel meer in beslag.

Er zijn nog andere mogelijke redenen, maar dit kan eentje er van zijn. Ik weet niet als bovenstaand de reden is. Ik denk dat enkel Ben daar op kan antwoorden.

Non semper ea sunt quae videntur

288

Re: Feedback

Hoe zet ik een foto op dit forum? Ik vond een foto van Jean-Pierre Halla die ook voor Michel Libert kan doorgaan met de bril (bende Haemers). Het blijft in mijn hoofd tollen dat David Patrick Haemers gezien heeft en de link met postzakken, dus ben ik aan het snuffelen in de directe omgeving van Haemers, gezichten, ogen, data, berichten. Van Marc Vandam is er geen foto te vinden?

289

Re: Feedback

Als deze foto ergens online staat, kijk je wat de exacte url is van deze afbeelding. De url eindigt normaal (meestal) op de bestandsnaam van de foto en heeft bijvoorbeeld de extentie .jpg, .png, .bmp (andere ook mogelijk).

Hoe de exacte url weten?

  • In Chrome: rechtsklik op de foto, "adres van afbeelding kopiëren" kiezen.

  • In Firefox: rechtsklik op de foto, "afbeeldingslocatie kopiëren" kiezen.

  • In Internet Explorer: rechtsklik op de foto, "eigenschappen" en het adres welke bij "adres:" staat overnemen (d.m.v. copy-paste is makkelijkst).

Deze url voeg je in als foto in een bericht hier door dit op de plaats van URL te zetten in onderstaand voorbeeld: [img]URL[/img]

De foto kan je dus enkel maar hier plaatsen als deze al ergens online staat. Als deze foto nog niet online staat maar ergens op je computer, moet je deze zelf eerst ergens online gaan zetten. Er bestaan verschillende foto-upload-diensten (welke gratis zijn meestal). Voorbeelden: https://imgbb.com, https://postimages.org, https://casimages.com en nog vele andere. De ene is al makkelijker dan de andere. De ene is al anoniemer dan de andere. Zo'n services geven geen garantie dat je foto er na verloop van (lange) tijd nog zal staan. Indien iets niet duidelijk genoeg, zet je maar een bericht. smile

Non semper ea sunt quae videntur

290

Re: Feedback

kenza wrote:

Kan het niet makkelijker gemaakt worden om een foto te plaatsen?

Je hebt deze vraag eind vorig jaar al gesteld. Ik heb deze vraag ook al beantwoord » Forum

sherlock wrote:

Hoe zet ik een foto op dit forum?

Het plaatsen van een foto wordt hier uitgelegd » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube