291

Re: Feedback

Ben, kun je het niet makkelijker maken om een foto te plaatsen bv. zoals bij Messenger? Het zou gemakkelijker zijn als ik een plaats wil uitleggen.

292

Re: Feedback

noorderling wrote:

Ik waardeer de inzet van @Ben, dat hij al zoveel jaren orde en structuur weet te handhaven. Bovendien geen reclame. Geen hinderlijke schreeuwerige avatars. Alles gegoten in rust en overzicht.

Als blijk van waardering zou ik best graag jaarlijks of éénmalig een klein bedrag willen doneren om hem tegemoet te komen in de websitekosten.

Nu is algemeen bekend dat @Ben hier heel terughoudend in is, en er nooit om zal vragen. Bij deze dan mijn idee om een doneermogelijkheid te creeëren. Hiermee kan hij dan de hosting betalen en of soms wat nieuwe software aanschaffen.

Feedback is welkom

Dag noorderling, ik merk net dat ik nooit gereageerd heb op je bericht. Bedankt voor je bericht. Eerst en vooral een paar kleine antwoorden:

  • Ik doe (bijna iedere dag) mijn uiterste best om orde en structuur te behouden. Ik moet ook toegeven dat dit me niet altijd lukt: drukke agenda, gewoon geen zin, te veel ander werk, vakantie, ... Ik besef dat extra moderators een goede hulp zouden zijn en ik wil hier de komende tijd zeker werk van maken.

  • Ik heb er altijd bewust voor gekozen om geen reclame op deze site te plaatsen en ik kan jullie beloven dat dit altijd zo zal blijven.

  • Sommige mensen zijn fan van avatars, anderen vinden ze overbodig. Omdat ik zelf geen fan ben van avatars zal je deze optie hier waarschijnlijk nooit vinden.

Over de mogelijkheid om mij financieel te steunen:

Je kent me blijkbaar goed. smile Ik ben inderdaad zeer terughoudend om dit toe te voegen aan deze site al ben ik natuurlijk wel aangenaam verrast door de positieve reacties op dat idee. Ik heb aantal redenen waarom ik dit niet ga doen. De belangrijkste is het feit dat ik mij daar zeer ongemakkelijk bij zou voelen.

Nadat ik de website heb vernieuwd, heb ik wel een financiële gift gevraagd. De respons daarop was fantastisch. Moest ik in de toekomst nog zo'n investering doen, dan zou ik wel terug zo'n vraag stellen. Maar een permanente 'support'-knop ga ik niet plaatsen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

293

Re: Feedback

Ben wrote:

Over de mogelijkheid om mij financieel te steunen:

Je kent me blijkbaar goed. smile Ik ben inderdaad zeer terughoudend om dit toe te voegen aan deze site al ben ik natuurlijk wel aangenaam verrast door de positieve reacties op dat idee. Ik heb aantal redenen waarom ik dit niet ga doen. De belangrijkste is het feit dat ik mij daar zeer ongemakkelijk bij zou voelen.

Misschien kunnen we u met iets anders plezier doen waar je u minder ongemakkelijk bij zou voelen?

Ik bedenk maar wat in willekeurige volgorde: een boxershort van mickey mouse, een paar wollen kousen, een lidkaart van de NVA of de VLD, misschien spaar je voetbal shirts, een abonnement op de Playboy of op Brazzers, misschien lees je graag boeken over een bepaald onderwerp en kunnen forum gebruikers kijken wat ze nog in hun bibliotheek hebben staan, ... of misschien ben je een gadget freak en kan je een wish list aanleggen op 1 van die Chinese sites, voor een paar euro heb je daar leuke dingen die je nooit zelf zou kopen inclusief gratis verzending. Of nog iets anders: er zijn zoveel spaarkaarten/getrouwheidskaarten van shops. Ik zou u bvb. met alle plezier een bon voor een gratis pizza cadeau kunnen doen, die mij geen cent kost. Misschien wil je wel graag eens een pint drinken in de betere bruine kroeg. etc ...

Enfin, je snapt mijn punt wel. Waardering hoeft niet altijd in puur geld uitgedrukt te worden. Er zijn zoveel andere manieren.

294

Re: Feedback

Regelmatig zie ik foto's op dit forum van wagens met al dan niet een leesbare nummerplaat. Ik zat zo te denken, of het tot de mogelijkheden kan behoren, om ergens elke nummerplaat te noteren; en daarbij dan ook te vermelden, binnen welke post/discussie deze foto werd geplaatst.

Stel dan (kan is klein, but you never know ...) dat binnen twee discussies die op eerste zicht weinig of niets met elkaar te doen hebben, toch een foto wordt geplaatst, met daarop een zelfde wagen, met zelfde nummerplaat ...

Het is maar een idee natuurlijk.

295

Re: Feedback

Ik wil er nu niet echt een nieuw topic voor openen; dus doe ik het maar hier: Kan dat kinderlijk gedoe tussen the end en FreCR aub stoppen? Het wordt stilaan heel ergerlijk. En dit langs beide kanten!

296

Re: Feedback

Inderdaad. Zouden die 2 haantjes eens willen stoppen met openbaar vechten op dit forum. En ook eens een cursus Nederlands gaan volgen (of op z'n minst hun spellingscontrole gebruiken).

297

Re: Feedback

Ik reageer al meer dan een dag niet meer op berichten rond gans het "gedoe" (wat duidelijk is omdat ik wel op andere zaken op dit forum heb gereageerd), maar ik stel wel vast dat het "gedoe" niet stopt. Ondertussen zijn er al verschillende nieuwe (persoonlijk-op-mij-gemunte) "aanvallende" berichten geplaatst, met een hoop beledigingen er boven op. Het gaat zo ver dat er beschuldigingen zijn zoals "hij is niet wat hij zegt te zijn".

Ikzelf vind dat alle berichten van zowel mij als het ander forumlid na 11-06-2018 in "Snelle berichten" mogen verwijderd worden aangezien ze grotendeels niet relevant zijn. Hetzelfde is van toepassing met berichten in het topic "Nijvel: 17 september" vanaf ongeveer juni 2018.

Uiteraard wil ik die ganse hoop beledigingen over mij verwijderd zien, dat spreekt voor zich. Het is niet gemakkelijk om niet te reageren op een verwijt/beschuldiging/... van een ander forumlid aan uw eigen adres. Toch doe ik mijn best om er niet op te reageren.

Ik ga zelf een opmerkelijk voorstel doen om gans dit gedoe te laten aflopen: Ik vraag bij deze zelf aan Ben (de moderator/beheerder) om mij een (tijdelijke) ban/verbanning op dit forum op te leggen indien ik in het topic "Nijvel: 17 september" of "Snelle vragen" (en ook hier) nog een antwoord op de berichten van "the end" rond gans de polemiek beantwoord.

Zo weten de andere forumleden hier ook onmiddellijk waarom ik daar al meer dan een dag op niet antwoord. Ik vraag dus behalve een (tijdelijke) verbanning voor mezelf indien er een antwoord op volgt van mezelf, ook wel dat al die zinloze berichten en beschuldigende/beledigende berichten verwijderd worden want dat hoeft een mens allemaal niet te verdragen vind ik.

Wat mij betreft gaat mijn voorstel al met terugwerkende kracht in na mijn bericht van 20-07-2018, 20:31 (nadien plaatste ik geen bericht meer als antwoord op eender wat met betrekking dit), met uitzondering van (uiteraard) dit ene bericht nu waar ik dit voorstel doe.

Non semper ea sunt quae videntur

298

Re: Feedback

Ben moet u geen verbanning opleggen, u moet dit zelf doen! Niet reageren.

299

Re: Feedback

Kleine update over de discussie tussen the end en FreCR:

  • Beide forumleden hebben van mij een mail ontvangen

  • De discussies die off-topic gingen - Nijvel en Snelle vragen - zijn opgekuist

  • Beide forumleden zijn nog steeds welkom op het forum. Al zijn ze bij deze wel gewaarschuwd. De eerste die nu nog eens begint, mag mij een ijsje trakteren. smile

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

300

Re: Feedback

Ben wrote:

Kleine update over de discussie tussen the end en FreCR:

  • Beide forumleden hebben van mij een mail ontvangen

  • De discussies die off-topic gingen - Nijvel en Snelle vragen - zijn opgekuist

  • Beide forumleden zijn nog steeds welkom op het forum. Al zijn ze bij deze wel gewaarschuwd. De eerste die nu nog eens begint, mag mij een ijsje trakteren. smile

Jij zou de politiek moeten ingaan, altijd de juiste keuze maken in het algemeen belang waar iedereen zich in kan vinden, een raar talent! Of rechter worden ...