Ik wist niet dat Bouhouche al van kindsaf Buslik kende. Reken daarbij nog de pensionaatsvriend van Beijer. Alle 4 Ari + Amory (gemeenschappelijke kennis van alle 4!).

192

Uitspraak van Beijer op het Franstalige forum over het boek 'Insane killers inc: The Mystery of the Brabant Killers':

"Je pourrais revenir avec des dizaines d’exemples de faits qu’il a détournés pour correspondre à son roman. Mais je n’ai pas le courage de tout reprendre, cela me fatigue et ne m’intéresse pas."

De dedain waarmee hij dat zegt ... dat interesseert mij  niet. Wat komt hij daar dan doen? Volgens mij zijn volgende leugen voorbereiden.

193

Dat kan natuurlijk komen omdat het boek wellicht dichter bij de waarheid zit dan Beijer wil erkennen

194

Ik snap niet waarom diene mens blijft reageren op oude dingen. Dat zegt toch veel over zijn gemoedsrust. Wat doet hij nu in Thailand?

Ik zou zeggen ... let vooral op de personen die hij net minimaliseert of niet reageert. Hij is een uitgedokterde manipulator. Die opwinding rond bepaalde onderwerpen lijkt me net manoeuvre om de aandacht van bepaalde zaken af te houden.

196

Spreekt Beijer Nederlands?