Re: Nederlandse Connectie

Maarten1985 wrote:

Deed Haemers niet hetzelfde in Brussel? Had die het ook niet altijd aan de stok met krakers?

Ik weet het antwoord niet.

Sandro. Op deze site vind je zo'n beetje alles en meer over Haemers en VDB.

Over de link tussen Prins SS en Rommy, ik zag dat de "bron" inmiddels op Les Tueriers was geplaatst. Het betreffende stuk staat hier » www.stelling.nl Nu heeft Haemers eens in Amsterdam rondgelopen, heb er laatst hier ergens nog wat over gelezen. Bij wie zat hij? Waren er niet foto's van hem in A'dam?

Re: Nederlandse Connectie

Boemerang wrote:

Foto uit juni '82. Als Bertje met zijn "jongens" naar een huizenveiling ging dan wist je dat je maar beter niet mee kon gaan bieden.

Voilà, het mysterie is opgelost. De bende was Benny Hill! lol

53 (edited by Boemerang 19-10-2010 21:30)

Re: Nederlandse Connectie

Ha, hij lijkt er wel een beetje op, ik ben echter bang dat er weinig te lachen viel als je hem tegen kwam.

Michel en Louisfrancois wink en andere Franstalige vrienden:

Je ne trouve aucun lien Luske-Belgique. (Ik vind geen lijn Luske-België) Il est peut-être une autre Bertus L. (Mogelijk is het een andere Bertus L.) Une confirmation de ce nom est nécessaire. (Een bevestiging van de naam is nodig) Ou un déni du nom par DDC. (Of DDC moet zeggen, Nee, niet deze naam) Email DDC? Une erreur de trace dans une fausse piste? (Mogelijk fout spoor binnen valse piste?)

Het is een informant die het had over XTC handel met Mieremet/Klepper/Femer/Kok. Luske zou een financier zijn. Hij is hier nooit verder voor aangeklaagd of veroordeeld. Detail: Mieremet, Klepper, Femer en Luske, allen zijn doodgeschoten. Of Rommy achter de moord op Luske zit? Niet zeker. Luske had veel vijanden en werd schijnbaar ook afgeperst. Volgens Holleeder zou hij iemand 375.000,- schuldig zijn geweest. Luske had dus ook een huizen-conflict met Rommy. Rommy zou achter de moord zitten op een Antwerpse Griek (Diamanten en onderwereld man) en zijn vrouw in '93. Wat Rommy en Prins Bernhard von der SS-reitergrüppe betreft. Dit komt dus in feite van Bultot?

Re: Nederlandse Connectie

De Coninck is op facebook.

55 (edited by Boemerang 19-10-2010 21:34)

Re: Nederlandse Connectie

Ik kan niet op facebook, heb geen account enne was facebook niet van de CIA? cool

Re: Nederlandse Connectie

De Nederlandse Connectie

Vier miljoen pagina's telt het Bendedossier inmiddels. Honderden speurders en magistraten hebben in de loop der jaren aan de zaak gewerkt. Het voornaamste werk werd destijds verricht door Freddy Troch, de kleine onderzoeksrechter uit Dendermonde. Hij was het die in 1986 in de buurt van het Hellend Vlak van Ronquières duikers in het kanaal deed afdalen. Ze vonden er de babykoffer van de Delhaize in Aalst, het kogelvrije vest dat die avond werd gedragen door de man die David neerschoot. En wapens. De vondst in het kanaal Brussel-Charleroi is de enige echte stap voorwaarts die het gerecht in 28 jaar onderzoek stelde. De wapens maakten het mogelijk om via ballistisch onderzoek een materieel verband te leggen tussen 23 feiten tussen 1982 en die waanzinnige avond in Aalst.

Onderzoek » Dendermonde

Re: Nederlandse Connectie

"Bertus L. als dat al zijn echte naam was (...)." Ik denk dat we Lüske dan kunnen uitsluiten. Hij was toen al een bekend gezicht.

58

Re: Nederlandse Connectie

K& wrote:

Bv. ze kwamen foefelen met BTW of drugs of dure wagens al of niet gestolen en door toevallige passages leerden zij deze familie kennen.

Er is een periode geweest waar er flink gehandeld werd in Aalst met drugs die afkomstig was van Nederland. Maar ja, in elke stad zal het zo wel geweest zijn en nu nog zijn hé. Dus er waren wel meerdere Nederlanders in Aalst aan het dealen.

59

Re: Nederlandse Connectie

Het vliegveldje, de ideale plaats om snel en spoorloos te verdwijnen in een licht vliegtuigje.

60

Re: Nederlandse Connectie

LEO wrote:

Het vliegveldje, de ideale plaats om snel en spoorloos te verdwijnen in een licht vliegtuigje.

Vanwaar de link eigenlijk voort met de bende en het vliegveld? Of is dit gewoon een hypothese? De daders zijn gevlucht langs de N45 en ze zijn via Groot Beijgaarden en Ternat naar aalst gekomen met de auto, ik denk dat we hier wel zo goed als zeker kunnen zijn.